**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Nå er kl 03 og jeg tror jenta endelig har sovnet etter å ha vært våken i 2,5 timer. Skulle ønske jeg visste hva som plaget henne. Har vært av og på sånn i ca to uker nå. Før sov hun godt natten gjennom. Lille skatten min ❤

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Huff, er ikke så greit med de små som ikke kan si ifra da :(

Taster på appen :)

Ego gubbe. Spurt han i 2 dager om å levere mini i bhg. Så glemmer han det liksom hele tiden. Viktigere å stå i dusjen i 30 min enn å
faktisk ta del i ansvaret sitt. Blir så drittlei det ego hue. Gaah! I dag er jeg skikkelig sur og grinete.

fra appen :)
Åååå!! Så slitsomt.. Burde jo igrunn være en selvfølge for han da

Kjæresten snorker og jeg har hatt senvakt hele uken så døgnet er snudd. Skal opp halv 7 imorgen og fins ikke trøtt. Måtte legge meg på gjesterommet for å slippe unna snorkingen. Kanskje jeg sovner til slutt her :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Håper du fikk nok søvn hvertfall :/

Nå er kl 03 og jeg tror jenta endelig har sovnet etter å ha vært våken i 2,5 timer. Skulle ønske jeg visste hva som plaget henne. Har vært av og på sånn i ca to uker nå. Før sov hun godt natten gjennom. Lille skatten min ❤

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Mareritt perioden som starter tidlig eller økedøgn?

Ego gubbe. Spurt han i 2 dager om å levere mini i bhg. Så glemmer han det liksom hele tiden. Viktigere å stå i dusjen i 30 min enn å
faktisk ta del i ansvaret sitt. Blir så drittlei det ego hue. Gaah! I dag er jeg skikkelig sur og grinete.

I herrefred hvordan klarer en mann å stå 30 min i dusjen? :O Jeg har bodd sammen men noen menn gjennom tidene (kollektiv og samboere), men aldri har jeg møtt en mann som dusjer lengre enn 15 min (og da er det gjerne av typen som gjør mer enn å bare dusje)

Min mann bruker typ maks 10 minutter og ikke jeg klarer å stå 30 min i dusjen.
Jeg tror jeg og hadde vært grinete om dusjen var viktigere enn å dele på arbeidsoppgavene :/ Sjokolade? *dele pent*

Ha en fin fredag jenter!! :) jeg og mannen skal bestille flis til badet og så er det rett på jobb! Skal ordne håret til mange barn idag så det blir kjekt!! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kan hun ha vondt i ørene? Jenta mi ble sånn når hun hadde vondt i ørene. Skrek ikke, men tumla bare rundt i senga og fant ikke ro. Kom seg da hun fikk dren. Viste seg at hun hadde mye trykk på mellomøret.
Ørene ble sjekket for under to uker siden og da var de helt fine...

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Mareritt perioden som starter tidlig eller økedøgn?
Hun har ikke fått mat på natta siden hun var 5 mnd, nå er hun 8, fikk tilbud om melk i natt og drakk bare 100 ml, klarte fortsatt ikke å sove.. Fått dentanox og prøvd alt tenkelig egentlig.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Min brukte kanskje 20 min i dusjen i dag? Mulig bare 15. Da hadde han dusjet begge ungene også.

fra app

Hun har ikke fått mat på natta siden hun var 5 mnd, nå er hun 8, fikk tilbud om melk i natt og drakk bare 100 ml, klarte fortsatt ikke å sove.. Fått dentanox og prøvd alt tenkelig egentlig.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Ved 8 mnd alder er det mange barn som plages av mareritt og diverse. Det er etter hva jeg fikk forklart noe alle skal igjennom. Noen får det tidlig andre litt senere.
Datteren min hadde det slik i 2-3 mnd så gikk det over.
Neste "ri" kom etter barnehagestart. Kan det være det?

Min brukte kanskje 20 min i dusjen i dag? Mulig bare 15. Da hadde han dusjet begge ungene også.

fra app

Det var jo kjapt :D

Lille her har så langt hår at når vi skal dusje henne så bruker hvertfall 10 min på henne med sjampo, balsam og vask.

Det der var jo egentlig en helt meningsløs kommentar fra meg hahaha.
Så mye rart man ender opp med å dele altså. *ler*

Tror jeg skal lese definisjonen av diskret i dag så kanskje jeg lærer "noe nytt" hahaha

Det er forresten passe kjedelig å gå hjemme uten noe å gjøre.
Akkurat nå har jeg Vampire Diaries marathon. Grine episode... Mer unødvendig info fra meg.

Det var jo kjapt :D

Lille her har så langt hår at når vi skal dusje henne så bruker hvertfall 10 min på henne med sjampo, balsam og vask.
Vasker ikke håret om morgen da, bare kropp. Yngste har bleie, så det er greit, eldste bare vil av og til.

fra app

Det er forresten passe kjedelig å gå hjemme uten noe å gjøre.
Akkurat nå har jeg Vampire Diaries marathon. Grine episode... Mer unødvendig info fra meg.
Griner nesten av hver episode jeg :p Nå bare gleder jeg meg til mannen kommer hjem, i dag kommer nemlig den nyeste episoden ut :D

Griner nesten av hver episode jeg :p Nå bare gleder jeg meg til mannen kommer hjem, i dag kommer nemlig den nyeste episoden ut :D

jaa det er fredag i dag. wohoo.. Det betyr at Grays og er tilgjengelig.. WOHOOO!

I herrefred hvordan klarer en mann å stå 30 min i dusjen? :O Jeg har bodd sammen men noen menn gjennom tidene (kollektiv og samboere), men aldri har jeg møtt en mann som dusjer lengre enn 15 min (og da er det gjerne av typen som gjør mer enn å bare dusje)

Min mann bruker typ maks 10 minutter og ikke jeg klarer å stå 30 min i dusjen.
Jeg tror jeg og hadde vært grinete om dusjen var viktigere enn å dele på arbeidsoppgavene :/ Sjokolade? *dele pent*
Har allerede dyttet innpå 3 kvikk lunsj i dag :p han er ego. Han bare står der for å våkne så bruker han opp alt det varme vannet :/ og dette skjer nesten hver dag. Han bruker lenger tid på badet enn det jeg gjør :/

Har allerede dyttet innpå 3 kvikk lunsj i dag :p han er ego. Han bare står der for å våkne så bruker han opp alt det varme vannet :/ og dette skjer nesten hver dag. Han bruker lenger tid på badet enn det jeg gjør :/

Jeg tror dere må ha en virkelig alvorsprat. Vis han at du MENER det, vær streng og forklar. Nå får det være nok. Nesten så jeg kommer å tar meg en alvorsprat :p

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp