**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg lar meg fasinere av skravlingen på babyverden. Jeg synes stadig jeg er innom å slenger inn en kommentar her å der. Har til nå noen og 60 kommentarer. Jeg har ikke noe mål engang om å nå 2000. Dere som ligger på 500 og oppover, jeg fatter ikke hvordan dere får det til og hvordan dere klarer å holde styr på trådene. Tar av meg hatten ;)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Vi holder oss mye i en tråd...

fra app

Jeg lar meg fasinere av skravlingen på babyverden. Jeg synes stadig jeg er innom å slenger inn en kommentar her å der. Har til nå noen og 60 kommentarer. Jeg har ikke noe mål engang om å nå 2000. Dere som ligger på 500 og oppover, jeg fatter ikke hvordan dere får det til og hvordan dere klarer å holde styr på trådene. Tar av meg hatten ;)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Om man er på PC kan man ha flere faner oppe, men hovedskravlingen er i en tråd ja. Nå for tiden er hovedskravlingen her; http://forum.babyverden.no/index.php?threads/1682525/

Jeg tror jeg har blitt gravid hver pp jeg :p Helt til 12 dpo, da kommer spottinga! Tar aldri feil

Taster på appen :)

Min tidligere variant. Da jeg var ung og dum. Etter ubeskyttet sex, fullstendig hetta fordi mensen er to dager forsinket, tisse på pinne, negativ test, 2 dager senere kommer mensen. Alltid!
Helt til jeg faktisk ble gravid og gikk rett på CB digital. haha

Tenkte jeg på at syklusen min kanskje ikke var 28 dager? NOPE! jeg trnkte bare at mensen min ikke hadde noen syklus (men jeg visste at den var forsinket) hahaha

Min tidligere variant. Da jeg var ung og dum. Etter ubeskyttet sex, fullstendig hetta fordi mensen er to dager forsinket, tisse på pinne, negativ test, 2 dager senere kommer mensen. Alltid!
Helt til jeg faktisk ble gravid og gikk rett på CB digital. haha

Tenkte jeg på at syklusen min kanskje ikke var 28 dager? NOPE! jeg trnkte bare at mensen min ikke hadde noen syklus (men jeg visste at den var forsinket) hahaha
Haha ja kjenner meg godt igjen der :p

Her går det i trening for å få tankene over på noe annet, men denne helgen har jeg fri helg fra jobben så da blir det for mye tid til å tenke :p Jeg kommer til å teste på IKM uansett :) Keg spotter alltid 11 dpo så gjør jeg ikke det denne mnd, er det bare et par dager til IKM :)

Huff, ja da blir det endel tenketid ja :p Åh, skulle ønske jeg var like sterk å klarte å vente til IKM, her testa jeg idag bare 7dpo, haha, vet jo at det er altfor tidlig, men klarer ikke la være :o
Okei, har du noe symptomer ? :-) Jeg har ingen symptomer, prøver å være litt negativ til dette, frem til IKM, slik at jeg ikke skal bli så skuffa, men er fryktelig vanskelig.

Woooohoooo! I følge appen starter min fruktbare periode i dag! EL på fredag. Så da er det vel bare en ting å gjøre de neste dagene

I går var jeg på backstreet boys, fantastisk!!! De holder seg godt var forhåpentlig siste fest med alkohol for meg på leeeenge!

Sent from my iPhone using BV Forum

Huff, ja da blir det endel tenketid ja :p Åh, skulle ønske jeg var like sterk å klarte å vente til IKM, her testa jeg idag bare 7dpo, haha, vet jo at det er altfor tidlig, men klarer ikke la være :eek:
Okei, har du noe symptomer ? :) Jeg har ingen symptomer, prøver å være litt negativ til dette, frem til IKM, slik at jeg ikke skal bli så skuffa, men er fryktelig vanskelig.
Jeg har jo ikke hatt el enda så har hvertfall ingen symptomer :P Men har ikke klaffet til nå så har ikke troen egentlig

Woooohoooo! I følge appen starter min fruktbare periode i dag! EL på fredag. Så da er det vel bare en ting å gjøre de neste dagene

I går var jeg på backstreet boys, fantastisk!!! De holder seg godt var forhåpentlig siste fest med alkohol for meg på leeeenge!

Så spennende, da får dere kose dere :D

Åja haha! Nei da er det klar du ikke har symptomer :p
Jeg krysser alt som krysses kan for at en spire klorer seg fast denne gangen :-)
Ja, det håper virkelig jeg og :) Hvis ikke så kommer jeg nok til å ta en pause herfra..

I dag er jeg bare så innmari trøtt. Skulle nesten ikke klart å putte termometeret i munnen. :/
Har fått i meg frokost, men tror jeg må gå å finne noe kaffe. zzz

Noen som er hjemme i dag og føler seg skravlete? :)

Da er vi to! Var såå trøtt til morgen i dag... Trøtt enda, så nå skal jeg lage meg en kopp te :)

Trøtt her og... Og så vondt i høyre side at jeg måtte ta ibux for å komme meg på jobb! Monster el smerter?? Skal ha el fredag, men den nå jo komme i dag el i morgen når det gjør VONDT?

Vel vel.. Mer enn nok å gjøre på kontoret, og mye å tenke på i forhold til flytting så håper dagen går unna!!!

Mange Trondheims damer her?? Er skrekkblandet å flytte 100mil!!!

Trøtt her og... Og så vondt i høyre side at jeg måtte ta ibux for å komme meg på jobb! Monster el smerter?? Skal ha el fredag, men den nå jo komme i dag el i morgen når det gjør VONDT?

Vel vel.. Mer enn nok å gjøre på kontoret, og mye å tenke på i forhold til flytting så håper dagen går unna!!!

Det kan jo være at EL er tidligere ute? Tester du da? :)

Du burde egentlig ta paracet heller enn ibux når du er prøver/gravid. Ibux er negativt for en eventuell spire og kan også påvirke eggløsning. :)

Sukk.. Tok en test idag og den var negativ, ikke at jeg hadde forventa positiv, i og med jeg bare er 8dpo. Men man kjenner likevell skuffelsen. Skulle ønske jeg klarte å holde meg frem til IKM som er neste mandag, men jeg er litt av ei testetøs så det klarer jeg ikke :p Ikke har jeg noe symptomer heller, men det kan være for tidlig eller? Har jo hørt om flere som ikke har merka noe symptomer før etter IKM.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp