**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Det med hus stresser vi ikke med, er mye dyrere her i stavanger vi regner med å kjøpe ett snart, bare ikke komt ut så mye bra enda. Vi selger 76kvm her for ca 3,3mill(!!!!!)(kjøpte for 1,4!!) og regner med å bruke 4-6 mill på enebolig der.


Sent from my iPhone using BV Forum

Stavanger er dyrere ja. Men da er det jo en del spennende prospekter, tenkt noe over hvor i Trondheim dere vil bo? Av erfaring er det lurt å tenke litt over hvor man bor, hvor man jobber og om man skal kjøre eller ta buss.
 
Stavanger er dyrere ja. Men da er det jo en del spennende prospekter, tenkt noe over hvor i Trondheim dere vil bo? Av erfaring er det lurt å tenke litt over hvor man bor, hvor man jobber og om man skal kjøre eller ta buss.

Ser på jakobsli, Nardo ca :) vi kommer til å ha to biler, men kan gjerne være kollektive og ja! En jobb på tiller, den andre mest sans på en NTNU lokasjon, vet ik hvor enda. Og har søkt solbakken bhg, mest fordi vi måtte søke.. Men de sier at en skolestarter får plass stort sett:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har vært fryktelig tørst idag, får liksom ikke nok vann. Har lest litt rundt og flere som har skrevet de har testa seg pga de har vært så tørste og at det da var graviditet. Haha huff alt man leser seg til
tongue0023.gif
Er ikke sikkert det er noe i det hele tatt, men må alltid ha håpet oppe :D
 
Holy jeg er trøtt!!!

Sitter på kontoret og drikker detox pukka te og spiser valnøtter, mens jeg leser prosjektsøknader med alt for mange tekniske ord for meg akkurat i dag..zzzzz

Men solen skinner og det er bare 30min til lunch!!! I går var det viltgryte med hjort, namm!!! Men tror jeg må ta en salat i dag.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Okei jeg får litt sånn panikk nå!! Testetøsa sjøl gikk å tok en test, også tenkte jeg å sjekke dem jeg har kasta tidligere idag og igår. Fordi jeg har kasta dem for tidlig, har kasta dem etter 1 min. Så tok jeg opp alle fra søpla, og da var hele 3 stk strek på :O den ene veldig svak strek, den andre litt sterkere og den tredje veldig synlig. Men blir vell dumt av meg å i det hele tatt tenke at det kan være.. Eller? Jeg skal SÅÅ teste i mårra. Kjente tårene presse på når jeg såg de.
 
Oj. Veldig spesielt om alle tre skulle vært falsk positiv. Aldri hatt det på noen tester. Lykke til med testingen i morgen. :)
Ja det samme tenkte jeg :)
Men de testene er tatt igår og idag, og kanskje til og med søndag, husker ikke om jeg testa på søndag. Jeg tok en test nå, eller to stk, men de var negative, men de to er ikke tatt med morgenurin. De andre testene fra igår og dagen før var tatt med morgenurin. Så må nesten bare vente å se. Har testdate med to andre her inne i mårra :) Er 10 dpo i mårra :)
 
Ja det samme tenkte jeg :)
Men de testene er tatt igår og idag, og kanskje til og med søndag, husker ikke om jeg testa på søndag. Jeg tok en test nå, eller to stk, men de var negative, men de to er ikke tatt med morgenurin. De andre testene fra igår og dagen før var tatt med morgenurin. Så må nesten bare vente å se. Har testdate med to andre her inne i mårra :) Er 10 dpo i mårra :)

Så spennende :) da har vi teste date i morgen :)
 
Ser på jakobsli, Nardo ca :) vi kommer til å ha to biler, men kan gjerne være kollektive og ja! En jobb på tiller, den andre mest sans på en NTNU lokasjon, vet ik hvor enda. Og har søkt solbakken bhg, mest fordi vi måtte søke.. Men de sier at en skolestarter får plass stort sett:)


Sent from my iPhone using BV Forum

Det er iallfall fine områder om man jobber på Gløshaugen eller Dragvoll. :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
God morgen.

fra app
 
Planer for dagen?

fra app
 
Jobb og litt mer jobb. Kjenner kvalmen allerede så det kan bli noen interessante dager fremover.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Det er iallfall fine områder om man jobber på Gløshaugen eller Dragvoll. :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

ja er det vi tenker, i tillegg til nærheten til estenstadmarka. mini fikk bhg plass i går da, på 1 valget,helt utrolig kjapt det gikk!! solbakken barnehage i fortunalia. og nå vneter jeg tlf fra en megler her, han senda sms i går om at det kom ut ett hus på stokkanhaugen nå,som passet oss,så håååper mannen kan se det i mårgen når han er i byn.
 
mårn! ikke helt våken...zzzzz var ute på middag i går,7 retter! enda godt jeg har fri i dag! nå må ejg sitte i soffan en halvtime og bare nyte fridagen,så er det litt sying, og så male vinduer ett strøk.
 
God morgen/formiddag :) Her er jeg på vei til byen en tur med hun jeg er dagmamma for, bare kose oss i sola i dag :) Hva er deres planer?


Taster på appen :)
 
Testen idag var blendahvit
frown.gif
Tok også en digital, men fikk opp "Ikke gravid" , kan være at det er for tidlig evt. Håper det, skal leve i trua og ha håpet oppe frem til IKM. Er jo bare 10dpo idag. IKM er ikke før 17.Mars.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp