Det skjønner jeg veldig godt! Men som sagt, Bestevenninnen min gikk gjennom det samme, med operasjon og ingenting ble skadet og hun har fått baby nåSant.. Er bare litt skremmende.
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jeg veldig godt! Men som sagt, Bestevenninnen min gikk gjennom det samme, med operasjon og ingenting ble skadet og hun har fått baby nåSant.. Er bare litt skremmende.
De vet at der er det.. Men siden det virker som svangerskapet er avbrutt vil han ikke gå inn å fjerne det før han har sjekket nærmere. For hvis han går inn å kikker på det så er det på en måte gjort vis nok..Så de vet det er exu eller? Men at de håper det ordner seg selv? Trodde nesten ikke det kunne ordne seg selv hvis det var exu, men jeg har ikke peiling altså Masse lykke til!!
Takk for gode ord!Det skjønner jeg veldig godt! Men som sagt, Bestevenninnen min gikk gjennom det samme, med operasjon og ingenting ble skadet og hun har fått baby nå
Sent from my iPad using BV Forum
Ok, krysser fingreneDe vet at der er det.. Men siden det virker som svangerskapet er avbrutt vil han ikke gå inn å fjerne det før han har sjekket nærmere. For hvis han går inn å kikker på det så er det på en måte gjort vis nok..
Er ikke lege så jeg vet ikke 100%
Men han sa at mest sannsynelig er egglederen ødelagt, i såfall lønner det seg å fjerne den. Hvis det ikke virker som jeg MÅ fjerne den vil han ikke, just in case den IKKE erødelagt.
Det gjør jeg ogsåOk, krysser fingrene
Sov godtNei.. Nå er det natta.
Sov godt jenter og takk for trøstende og oppmuntrende ord i dag! Sov godt
Ønsker deg masse lykke til med undersøkelserNei.. Nå er det natta.
Sov godt jenter og takk for trøstende og oppmuntrende ord i dag! Sov godt
Så heldig du er som har så stabil syklus at du vet nøyaktig når den kommer. Masse lykke til. Har du meldt deg inn på ikm uke 12?Hei
Er ny på forumet og ny som "prøvende", har EL 8 mars så krysser fingrene. Klaffet ikke forrige gang, men gleder meg til å kunne prøve igjen
Så heldig du er som har så stabil syklus at du vet nøyaktig når den kommer. Masse lykke til. Har du meldt deg inn på ikm uke 12?
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Det viktigste er selfølgelig å gjøre det ofte nok så dere treffer el, men om den ikke er så veldig stabil kan det være god hjelp for noen og bruke el tester. Når er ikm?Vet egentlig ikke hvor stabil syklusen min er, men er beregnet utifra hvordan den var nå sist.. for sikkerhetsskyld så prøver vi relativt ofte nå basert på både syklusen jeg hadde sist og en gjennomsnittlig 28 dagers syklus.. Nei har ikke det, kanskje jeg skal gjøre det
Forrige gang så gjorde jeg slik som deg og brukte tellemetoden og traff aldri el. Så fort jeg prøvde el tester ble jeg gravid. Blir spennende nå. Første pp brukte vi ikke el tester, andre pp brukte vi, men da var jeg syk under el, så ikke rart den ikke satt. Nå skal vi bruke el tester igjen, så nå blir det veldig spennende.IKM er 22.03 basert på forrige syklus.. har aldri noen symptomer på EL selv om jeg virkelig prøver å kjenne etter, ender bare med at jeg innbiller meg symptomer Har hittil brukt kun g-tester, men har også vært litt for ivrig der så forsøker å roe ned slik at jeg ikke stresser kroppen min.. mulig jeg er litt overtroisk der..
Se på våre viktigste tråder. Der ligger det flere tråder om info om el og sånn som du kan lese. Det er billigere å bestille på nett.Ja, du har nok rett i at el test er det beste, spesielt når telling blir vanskelig.. Skal kjøpe neste gang jeg er i byen, er det noen begrensning for når man bure ta en slik test?
Se på våre viktigste tråder. Der ligger det flere tråder om info om el og sånn som du kan lese. Det er billigere å bestille på nett.
www.billige-teste.dk
www.billige-tester.no
www.tostreker.no
De har ofte tilbudspakker eller kombipakker med både el tester og g tester til veldig fine priser. Du har det i postkassa dagen etter eller innen 3 dager avhengig av hvem du bestiller fra.
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Det er vel derfor vi er her Neste gang er det kanskje du som kommer med gode råd på noe du vet eller denne informasjon til noen andre nye fint å kunne hjelpe. Håper spira sitter daOkei, jeg skal gjøre det Blir nok billigere i lengden å bruke el test istedenfor å telle og å bruke g-test hele tiden. Så snill du er som kommer med gode råd
Det er vel derfor vi er her Neste gang er det kanskje du som kommer med gode råd på noe du vet eller denne informasjon til noen andre nye fint å kunne hjelpe. Håper spira sitter da
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3