Hei! Jeg vet ikke helt hvor jeg skal spørre om disse tingene jeg lurer på så jeg tenkte at skravletråden kanskje kunne være noe..?
Jeg er 19 og samboer er 21 ( blir 22 i år ) og vi har bodd sammen i snart et og et halvt år.. Han har en datter fra før av og jeg er utrolig babysyk. Han er ikke klar for baby for han vil at økonomi og alt skal være på plass før vi får baby sammen. Jeg går på skole, får stipend, men han står hovedsaklig for hele økonomien.
Jeg har så utrolig lyst på baby at jeg OFTE blir skikkelig lei meg og har bare lyst å sette meg ned å gråte i et hjørne for meg selv.. Jeg sliter også med masse dumme tanker om hvorfor han ikke vil ha baby med meg nå. Sånn som " hvorfor kan han ikke få baby med meg nå, men kunne få med eksen når han var 17? Vi leier hus av foreldrene hans, og jeg begynner jo i lære til høsten så hvorfor vente? Elsker han meg ikke slik han elsket eksen? Vil han rett og slett ikke ha barn med meg? " osvosv.. Dere skjønner sikkert.. :/ Jeg blir gal av egne tanker og trenger råd for å evt. slutte å tenke som dette og få det bedre med meg selv. Jeg har ALDRI hatt det så godt i hele mitt liv som jeg har det med han, men tanken på å få baby spiser meg snart opp innvendig. Har prøvd å snakke med min mor om dette også, hun hadde syns det hadde vært kjempekoslig om hun fikk bli mormor, men skjønner at han vil vente.
Har også en haug med venninner og kamerater som blir foreldre en etter en, så det hjelper jo ikke så veldig mye..
Beklager for langt innlegg! Vil bare tømme hodet mitt litt og håper at dere kan komme med noen råd..
Hei
Det at han fikk barn med ex'n når han var 17 har ingenting å si.
Det var sikkert ikke planlagt.
Det at han ikke ønsker nå betyr IKKE at han elsker deg mindre enn han elsket henne.
Dere er begge veldig unge.
Kan være så enkelt som at han ikke føler seg klar til å bli 2 barnsfar.
Mange i den alderen føler seg ikke klar for å få barn i det hele tatt.
Så lenge han ikke vil er det ikke annet du kan gjøre enn å gi han tid.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app