Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ligger på sofaen med Vesla og venninnen min å ser på "Sofia den første" på DVD..
Har gjort litt husarbeid siden svigerfar kommer innom en tur før han flyr videre til Danmark..
Gleder meg til å få Islandsk sjokolade og brus i hus igjen!
Heldiggris!! Jeg ELSKER islandsk sjokolade. Sånne gule lakrissjokolader er noe av det beste jeg vet!
Vis vedlegget 51790
Første forsøk på elefantlue! Nå må jeg sende den til ei veninne med baby, så de kan teste passformen
Sent from my iPhone using BV Forum
Jaaaaaa! Jeg vil ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hehehe. Svigerfar hadde med seg en bærepose med islandsk godis og sjokolade og en bærepose med Appelsín.Jaaaaaa! Jeg vil ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hehehe. Svigerfar hadde med seg en bærepose med islandsk godis og sjokolade og en bærepose med Appelsín.
Koser meg!!!!!!
Tennene mine løper i vann!
Må gjøre som meg.. Finne deg en Islending
Holder med islandsk venninne
Aaaaahh trix.
Svigerfar jobber for Det Norske Veritas, så han kommer stadig innom når han har møter i Oslo eller skal videre med fly fra norge og nedover europa...
Så da tar han en telefon før han reiser og mottar handlelista
Skjønner deg godt. Har alltid Dent salt lakris i veskaHeldig!!
Her er det skikkelig godteritørke for tiden. Vi flyttet til Skottland for noen måneder siden, og jeg finner ingen ting som måler seg med godteriet hjemme. Det er mye god sjokolade, men jeg savner norsk smågodt! Savner salt lakris, sure føtter, og nå også islandsk sjokolade!
Takk! Ja jeg digger at den er rosa, men ikke typisk sukkersøtKjempe fin lue! Jeg liker at den er rosa med typiske gutteting.
Hurra for lillemann som er 3 år i dag <3
Hurra hurra <3Hurra for lillemann som er 3 år i dag <3
Hipp, hipp hurra og gratulerer så myeHurra for lillemann som er 3 år i dag <3
TakkHipp, hipp hurra og gratulerer så mye
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hurra for lillemann som er 3 år i dag <3