**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Samme her!! Han skal absolutt se på det :P Men jeg har sagt greit, men da må han se teen mom med meg :D
Bare vent til spørsmålet kommer.

"Kjæææære. Hvis jeg hadde dratt for å grave gull....."
"Da kommer du hjem til tomt hus uansett!" var svaret.

Han spurte aldri igjen

Sent from my iPhone using BV Forum

Bare vent til spørsmålet kommer.

"Kjæææære. Hvis jeg hadde dratt for å grave gull....."
"Da kommer du hjem til tomt hus uansett!" var svaret.

Han spurte aldri igjen

Tro meg, han satt her en kveld og fabla om det. "kanskje jeg skulle dratt for å grave gull siden du er så glad i diamantringer vettu, så kunne du fått en til?"

Ikke prøv deg en gang, jeg har nok diamanter.

"Javel...Men hva om.. ?" NEI sa jeg, du kan få lov å spille playstation"

"Okei, greit :D"

Så der var vi ferdig med den diskusjonen :p

Tro meg, han satt her en kveld og fabla om det. "kanskje jeg skulle dratt for å grave gull siden du er så glad i diamantringer vettu, så kunne du fått en til?"

Ikke prøv deg en gang, jeg har nok diamanter.

"Javel...Men hva om.. ?" NEI sa jeg, du kan få lov å spille playstation"

"Okei, greit :D"

Så der var vi ferdig med den diskusjonen :p
Hahahahahahahahahahahaha

Eventyrlystene og naive :p

Ja, stakkars :p Skal vi sende de av gårde med kamera og se hvor langt de kommer? haha

Ahhh! Torsdag! Jeg ser SÅ frem til helg nå! Bursdag for eldste ungen i morgen, så i dag må det bakes så hun får kake på sengen i morgen GRYTIDLIG! <3 12 år siden jeg ble mor for første gang! <3

Ahhh! Torsdag! Jeg ser SÅ frem til helg nå! Bursdag for eldste ungen i morgen, så i dag må det bakes så hun får kake på sengen i morgen GRYTIDLIG! <3 12 år siden jeg ble mor for første gang! <3
Så koselig :) Gratulerer med eldstemann i morgen!

Sent from my iPad using BV Forum

Ja, jeg så det her :( Går det bedre med deg?

HCGer på vei nedover og jeg slipper kanskje å operere. Men skadene på eggleder er ukjent ennå... Ny HCG og muligens UL i morgen. I natt ligger jeg til overvåking med regelmessig sjekk av blodtrykk og puls..

HCGer på vei nedover og jeg slipper kanskje å operere. Men skadene på eggleder er ukjent ennå... Ny HCG og muligens UL i morgen. I natt ligger jeg til overvåking med regelmessig sjekk av blodtrykk og puls..
Huff, håper virkelig du blir fort ferdig med dette :(

Huff, håper virkelig du blir fort ferdig med dette :(

Jeg også. Trodde jo jeg var ferdig etter 6 dager med blødninger.. Men så feil kan en ta.. Så da er det bare å ligge pent å gjøre som doktoren sier

Jeg også. Trodde jo jeg var ferdig etter 6 dager med blødninger.. Men så feil kan en ta.. Så da er det bare å ligge pent å gjøre som doktoren sier
Ja, det skjønner jeg jo godt du trodde! Men det er bra de fant ut av det hvertfall! :)

Så de vet det er exu eller? Men at de håper det ordner seg selv? Trodde nesten ikke det kunne ordne seg selv hvis det var exu, men jeg har ikke peiling altså :P Masse lykke til!!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp