StårMannen satte på skiskyting så dusjen ble utsatt.
På her også, men jeg ser egentlig ikke på....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
StårMannen satte på skiskyting så dusjen ble utsatt.
Her sitter alle beboerne og ser på... Jeg synes ikke det er sååå gøy men følger litt med daStår
På her også, men jeg ser egentlig ikke på....
Vesla var trassig i går. I dag er hu bare trøtt. :-( å jeg tror hun brygger på noe.Åh trassete søndag, alltid en fest!
Sent from my iPhone using BV Forum
Hihi.. skal ikke være lettÅh trassete søndag, alltid en fest!
God formiddag forrestenGod morgen
God formiddag forresten
Taster på appen
Baby'n min kan godt være prøvekanin. Vi har bare en sånn lue, men den er langt ifra like fin ❤Vis vedlegget 51790
Første forsøk på elefantlue! Nå må jeg sende den til ei veninne med baby, så de kan teste passformen
Tøff lue!!! :-DVis vedlegget 51790
Første forsøk på elefantlue! Nå må jeg sende den til ei veninne med baby, så de kan teste passformen
Takk!! Denne går til ei som fikk tvillinger for en stund siden, og er passe nå håper jeg blir mulig å khøp når passformen er perfektBaby'n min kan godt være prøvekanin. Vi har bare en sånn lue, men den er langt ifra like fin ❤
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp2
Nei men får en pekepinn på passformen håper jeg passer allefall ikke på 4,5 åringen minTøff lue!
ikke alle unger er like da, så at det passer en unge er ingen garanti.
Min eldste kunne ikke ha slike luer. Jeg slet i det hele tatt veldig med å finne luer som passet frem til han var et par år.