**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Står
På her også, men jeg ser egentlig ikke på....
Her sitter alle beboerne og ser på... Jeg synes ikke det er sååå gøy men følger litt med da

Taster på appen :)

Den stafetten gikk skikkelig dårlig. De to første gikk dødsbra, de to siste gikk ikke så bra. Kjipt.

Åh trassete søndag, alltid en fest!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har en med feber og en med "bare en litt god lunk", og et noe trasig humør på begge...

Tar med meg lille tornado i klatreveggen ;)

Hadde skikkelig ømme pupper i går, det er første gang. Har aldri noen gang hatt det

Taster på appen :)

Jeg ligger på sofaen med Vesla og venninnen min å ser på "Sofia den første" på DVD..

Har gjort litt husarbeid siden svigerfar kommer innom en tur før han flyr videre til Danmark..
Gleder meg til å få Islandsk sjokolade og brus i hus igjen! :D:D:D:D:D

ImageUploadedByBV Forum1393183101.740786.jpg

Første forsøk på elefantlue! Nå må jeg sende den til ei veninne med baby, så de kan teste passformen :)

Baby'n min kan godt være prøvekanin. Vi har bare en sånn lue, men den er langt ifra like fin ❤

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp2
Takk!! Denne går til ei som fikk tvillinger for en stund siden, og er passe nå håper jeg ;) blir mulig å khøp når passformen er perfekt ;)

Tøff lue!

ikke alle unger er like da, så at det passer en unge er ingen garanti.

Min eldste kunne ikke ha slike luer. Jeg slet i det hele tatt veldig med å finne luer som passet frem til han var et par år.

Tøff lue!

ikke alle unger er like da, så at det passer en unge er ingen garanti.

Min eldste kunne ikke ha slike luer. Jeg slet i det hele tatt veldig med å finne luer som passet frem til han var et par år.
Nei men får en pekepinn på passformen håper jeg :) passer allefall ikke på 4,5 åringen min

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp