**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Tenk vi skriver mars måned - den første vår månen. NYDELIG. Her er det vårfølelse i dag og fuglene kvitrer. Så her blir det litt hagearbeid og fjelltur med hundene i dag. Andre som har planer om å nyte det fine vårværet?
Det fine vårværet? Gni det inn! Du kan umulig være på Østlandet i dag i alle fall :P For et begredelig vær det er, grått og vått. Ikke rart jeg har fått d-vitaminmangel! Hehe.

Her skal dagen brukes på å samle opp nok energi til å klare og holde ut i kveld. Skal feire min beste venninne og vil så gjerne bli i bra form til det. Men foreløpig ser det ut til at kroppen heller har lyst til å bruke energien på å hoste ut lungene :P

Det fine vårværet? Gni det inn! Du kan umulig være på Østlandet i dag i alle fall :p For et begredelig vær det er, grått og vått. Ikke rart jeg har fått d-vitaminmangel! Hehe.

Her skal dagen brukes på å samle opp nok energi til å klare og holde ut i kveld. Skal feire min beste venninne og vil så gjerne bli i bra form til det. Men foreløpig ser det ut til at kroppen heller har lyst til å bruke energien på å hoste ut lungene :p
Hihi. For en gangs skyld er det fint vær i vest;)
Husarbeidet blir lagt til side for å si det sånn. Men tror vi bør nyte finværet idag, for værvarselet sier regn så langt en kan se.

Håper kroppen er snill med deg slik at du har overskudd til å feire venninnen din ikveld.

Nyyyydelig vær!!!

Og kaos! Herlig kaos!! vi flytter om under 3 mnd, og er en del å organisere gitt.... Alt fra klargjøre for salg av leilighet, si opp jobber, ny Bhg, kjøpe hus! Flyttebil, osv.

Sent from my iPhone using BV Forum

Høres ut som om dere har nok å henge fingrene i Sommerfugl2 :)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Åh, nå blir jeg helt misunnelig, jeg drømmer om vår...! :( Håper dere nyyter finværet!

Sent from my iPad using BV Forum

Her var d vel 1 plussgrad i dag.. ikke vårstemning ennå...

Høres ut som om dere har nok å henge fingrene i Sommerfugl2 :)

Ja! Her er det nok å ta tak i! Ventet og ventet på avklaring ihht jobb, så nå må vi bare hive oss rundt! Jeg har ikke fått jobb, men må jo uansett være hjemme med mini på 5år fra juni til Bhg start i slutten av august i ny by

Da får du iallfall tid til å bli kjent med den nye plassen sammen med mini :)

Nyyyydelig vær!!!

Og kaos! Herlig kaos!! vi flytter om under 3 mnd, og er en del å organisere gitt.... Alt fra klargjøre for salg av leilighet, si opp jobber, ny Bhg, kjøpe hus! Flyttebil, osv.

Spennende og travle tider på dere da gitt. Lykke til ihvertfall:)

Vår ja. Hos oss har det snødd litt faktisk. Eller. Det er blanding av snø og sludd, men jeg måtte bruke vindusviskerne før jeg kunne se ut av vinduene. Lå snø på ruta. Jeg har lyst på vår. Blomster. Sol. Mindre klær.

Enig med deg lykkeliten :) gleder meg til det blir varmere og fint vær! :)

Det var litt regn i dag, men vi tok oss en tur i skogen likevel. Puttet ungen i bæresele på innsiden av jakka til hulerboermannen og frøkna digga det skikkelig. Hun lo så masse. Vi fant også årets første løvetann. Det er virkelig vår :)
ImageUploadedByBV Forum1393699569.510429.jpg

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Det var litt regn i dag, men vi tok oss en tur i skogen likevel. Puttet ungen i bæresele på innsiden av jakka til hulerboermannen og frøkna digga det skikkelig. Hun lo så masse. Vi fant også årets første løvetann. Det er virkelig vår :)

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Jeg kunne gått ut og tatt bilde av slapsesnøen som har kommet her i dag. Her er det virkelig (fortsatt) våt vinter. :p

Jeg kunne gått ut og tatt bilde av slapsesnøen som har kommet her i dag. Her er det virkelig (fortsatt) våt vinter. :p
Vi må bo på samme sted, her er det også ekkel våt, slapsesnø og mørkt!:p

Taster på appen :)

Det var litt regn i dag, men vi tok oss en tur i skogen likevel. Puttet ungen i bæresele på innsiden av jakka til hulerboermannen og frøkna digga det skikkelig. Hun lo så masse. Vi fant også årets første løvetann. Det er virkelig vår :)Vis vedlegget 52443

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Åååå så koselig ❤️ Hestehov er virkelig et vårtegn :)

Vi må bo på samme sted, her er det også ekkel våt, slapsesnø og mørkt!:p

Ja, er ikke du også fra Vestfold?

*Taster på app på mobilen*

Ja, er ikke du også fra Vestfold?

*Taster på app på mobilen*
Jo, det er jeg :) Trodde våren var på vei hit, men jammen er det ikke såvidt litt hvitt på plenen

Jo, det er jeg :) Trodde våren var på vei hit, men jammen er det ikke såvidt litt hvitt på plenen

Ja. Nå regner det bort da. Jeg vil helst ha vår, men Vestfold er aller best om sommeren! :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp