Skravle uke 4.

Hello!
Kom hjem for litt siden. Forsinket fly igår, så vi kom til farmor i Oslo kl 00 30... Wael sovnet litt, og var veldig grei hele turen :)
Stor gjensynsglede da vi møtte Mina og Khalid igjen ♡♡

Nå er det pølser og norsk mat i dag :-D

Hva gjør dere?
Deilig å være hjemme igjen tenker jeg, har dere hatt det fint?
Jeg har ryddet og sjauet nede i 1. etasje i dag (stue, spisestue og kjøkken), men har enda litt igjen..
T og fetteren kommer straks hjem fra skolen og jeg har stekt vafler til dem!
Så er det på tide med en dusj før jeg henter Lillebror!
Tacokveld her i dag!
 
Deilig å være hjemme igjen tenker jeg, har dere hatt det fint?
Jeg har ryddet og sjauet nede i 1. etasje i dag (stue, spisestue og kjøkken), men har enda litt igjen..
T og fetteren kommer straks hjem fra skolen og jeg har stekt vafler til dem!
Så er det på tide med en dusj før jeg henter Lillebror!
Tacokveld her i dag!
Skulle gjerne vært der i 1 mnd, mot at M og K var der :-D Var så fint der :)

Så flink du er! ! Så hyggelig med vafler. Koselig :)
 
Skulle gjerne vært der i 1 mnd, mot at M og K var der :-D Var så fint der :)

Så flink du er! ! Så hyggelig med vafler. Koselig :)
Godt dere hadde det bra da :)

Ja jeg tipper de synes vafler er helt ok :p
 
Hello!
Kom hjem for litt siden. Forsinket fly igår, så vi kom til farmor i Oslo kl 00 30... Wael sovnet litt, og var veldig grei hele turen :)
Stor gjensynsglede da vi møtte Mina og Khalid igjen ♡♡

Nå er det pølser og norsk mat i dag :-D

Hva gjør dere?
Bra dere kom hjem til slutt! Har dere hatt det fint? Gått bra å være alene på ferie?
 
Vi har enda ikke fått sett tungtvann, men tror vi bare ser hele serien på en gang når den er ferdig. Liker best å se alt på en gang...så slipper vi å lure på hvordan det ender :p

Blir vel godt med helg kan jeg tenke meg, når du har jobbet i uken. :D Jeg begynner å glede meg til å jobbe jeg også ;)

Hehe ja jeg å liker å ha tilgang til å se så mange episoder jeg vil :D men orker ikke å se mer enn 3 episoder av noe rett etter hverandre :p da har jeg fått nok..hehe..

Ja helgen blir noe annet når man har jobbet i uka :) skal jobbe noen dager neste uke å :)
 
Hello!
Kom hjem for litt siden. Forsinket fly igår, så vi kom til farmor i Oslo kl 00 30... Wael sovnet litt, og var veldig grei hele turen :)
Stor gjensynsglede da vi møtte Mina og Khalid igjen ♡♡

Nå er det pølser og norsk mat i dag :-D

Hva gjør dere?

Hehe sikkert koselig å komme hjem igjen til mann og datter :D
 
God morgen. .
Ble tidlig kveld igår. La meg før kl 21. Mina våknet for en halvtime siden :p

Har dere hatt en god natt? :)
 
God morgen. .
Ble tidlig kveld igår. La meg før kl 21. Mina våknet for en halvtime siden :p

Har dere hatt en god natt? :)
God natt her, men tidlig morgen. Og Lillebror vekte T og fetteren :p
Men vi koser oss i sofaen med fyr på peisen og spill på iPad!
Jeg skal jobbe i helgen, begynner 12 i dag og 15 i morgen. I morgen har også nevøen min 11-års bursdag :)
 
God Lørdag :)

Urolig natt for meg her! Fordelt på alle ungene så har jeg vel vært oppe 6 eller 7 ganger! :( og når man har en sambo som ikke bryr seg nok til å spørre hvordan natten har vært så sier han bare "skal ikke du stå opp?" Gud så irritert jeg ble! For stakkars han som antageligvis har sovet hele natten!! Måtte bare klage til noen, og håpe ungene står opp grytidlig imårra:p haha..

Men jeg gidder ikke være sur, så da koser vi oss med tente lys, fyr i ovnen, tv, rosiner og banankjeks på ungene, og kaffe på meg :D så blir det vel frokost etterhvert;)

Ikke noen planer her idag :) jeg fikk kjøpt meg en vinter-ute-bukse på salg med gavekortet jeg hadde på sport 1 (betalte 700kr da men :p ), og nye vintersko (endelig!!) som ikke var på salg og koster 1400kr, men hun som driver på G-sport sa at jeg kunne få dem for 1000kr :D
 
God morgen. .
Ble tidlig kveld igår. La meg før kl 21. Mina våknet for en halvtime siden :p

Har dere hatt en god natt? :)

Deilig å klare å legge seg såpass tidlig da :D håper dere får en fin dag :)
 
God natt her, men tidlig morgen. Og Lillebror vekte T og fetteren :p
Men vi koser oss i sofaen med fyr på peisen og spill på iPad!
Jeg skal jobbe i helgen, begynner 12 i dag og 15 i morgen. I morgen har også nevøen min 11-års bursdag :)

Ha en fin jobbhelg :D koselig med bursdag å da :) her er jeg eldst av mine søsken, så har ikke fått noen tantebarn enda :p bare på sambo sin side :)
 
God Lørdag :)

Utrolig natt for meg her! Fordelt på alle ungene så har jeg vel vært oppe 6 eller 7 ganger! :( og når man har en sambo som ikke bryr seg nok til å spørre hvordan natten har vært så sier han bare "skal ikke du stå opp?" Gud så irritert jeg ble! For stakkars han som antageligvis har sovet hele natten!! Måtte bare klage til noen, og håpe ungene står opp grytidlig imårra:p haha..

Men jeg gidder ikke være sur, så da koser vi oss med tente lys, fyr i ovnen, tv, rosiner og banankjeks på ungene, og kaffe på meg :D så blir det vel frokost etterhvert;)

Ikke noen planer her idag :) jeg fikk kjøpt meg en vinter-ute-bukse på salg med gavekortet jeg hadde på sport 1 (betalte 700kr da men :p ), og nye vintersko (endelig!!) som ikke var på salg og koster 1400kr, men hun som driver på G-sport sa at jeg kunne få dem for 1000kr :D
Det spørs om jeg hadde klart å la være og bli sur :p
Det sagt så stod jeg frivillig opp i dag, slik at jeg kan ligge lenger i morgen da jeg skal jobbe helt til 23.15 i morgen kveld. Greit å være uthvilt da :)

Vi har ikke spist frokost her enda heller. Ungene fikk litt vafler fra i går og jeg har sneket i smågodtposen til mannen :-o

Jeg strikker på tøffel nr 2 til T! Han har valgt seg ut disse i en bok jeg fikk til jul
ImageUploadedByBV Forum1422085133.142727.jpg

Skjoldet skal broderes på til slutt... Håper jeg får det til :p
 
Han her har forøvrig blitt en racer på iPad ImageUploadedByBV Forum1422085343.012645.jpg
 
Fru H: Haha heldigvis for han så er jeg ikke langsint ;):p og er ikke sååå trøtt nå etter kaffe.. men kommer nok til å bli det etterhvert!

Haha din lille snik :p:D fant du noe godt oppi posen da? :D hehe..

Så kule tøfler da! Du er flink som strikker så mye forskjellig :)

Fine E som har blitt så flink med nettbrett :D hehe dem lærer fort ;)
 
Fru H: Haha heldigvis for han så er jeg ikke langsint ;):p og er ikke sååå trøtt nå etter kaffe.. men kommer nok til å bli det etterhvert!

Haha din lille snik :p:D fant du noe godt oppi posen da? :D hehe..

Så kule tøfler da! Du er flink som strikker så mye forskjellig :)

Fine E som har blitt så flink med nettbrett :D hehe dem lærer fort ;)
Ja jeg skal innrømme at det var noe godt der, enda jeg ble litt irritert i går for at han kjøpte så mye snop tross at jeg ikke skulle ha og vi ikke har så mye penger :p

De lærer fort ja! Vi har nettopp introdusert han for spill og han velger det fremfor film nå. Men han blir sur når spilletiden er over, så vi må øve litt på det :)

Strikking er jo så moro da! Og det er ekstra hyggelig når ungene vil ha!
 
God Lørdag :)

Urolig natt for meg her! Fordelt på alle ungene så har jeg vel vært oppe 6 eller 7 ganger! :( og når man har en sambo som ikke bryr seg nok til å spørre hvordan natten har vært så sier han bare "skal ikke du stå opp?" Gud så irritert jeg ble! For stakkars han som antageligvis har sovet hele natten!! Måtte bare klage til noen, og håpe ungene står opp grytidlig imårra:p haha..

Men jeg gidder ikke være sur, så da koser vi oss med tente lys, fyr i ovnen, tv, rosiner og banankjeks på ungene, og kaffe på meg :D så blir det vel frokost etterhvert;)

Ikke noen planer her idag :) jeg fikk kjøpt meg en vinter-ute-bukse på salg med gavekortet jeg hadde på sport 1 (betalte 700kr da men :p ), og nye vintersko (endelig!!) som ikke var på salg og koster 1400kr, men hun som driver på G-sport sa at jeg kunne få dem for 1000kr :D
Bare klag til oss :)....
Får håpe de våkner en 2-3 ganger hver i natt hehe :p så kan ha bli sliten... uff. ..

Så kos dere har det :) :)

Sikkert gode de skoene da. Så deilige ut :) vinter ute bukse er lurt. Kjøpte knallrosa i fjor. Satt ned med 50 % fra 1000 kr. Skikkelig deilig :-D
 
God natt her, men tidlig morgen. Og Lillebror vekte T og fetteren :p
Men vi koser oss i sofaen med fyr på peisen og spill på iPad!
Jeg skal jobbe i helgen, begynner 12 i dag og 15 i morgen. I morgen har også nevøen min 11-års bursdag :)
Så gøy med morgenfugler :p
Fikk til gjengjeld sovet i 3 timer etterpå. Det trengtes :)

Lykke til på jobb :)
Så flink E er på iPaden :-D Lærer så fort. Mina prøver seg på flere og flere engelske ord også nå. Så byttes på 4 språk her hehe.
 
Ja jeg skal innrømme at det var noe godt der, enda jeg ble litt irritert i går for at han kjøpte så mye snop tross at jeg ikke skulle ha og vi ikke har så mye penger :p

De lærer fort ja! Vi har nettopp introdusert han for spill og han velger det fremfor film nå. Men han blir sur når spilletiden er over, så vi må øve litt på det :)

Strikking er jo så moro da! Og det er ekstra hyggelig når ungene vil ha!

Haha jeg klarer aldri å bli irritert for godteri uansett hvor mye det er eller om man ikke har så mye penger:eek::p

Ja jeg har hatt litt lyst til å kjøpe nettbrett..men ikke gjort det enda, for vet at det stort sett er ungene som kommer til å bruke den :p men Emira har spilt noe på mobilene vår da :) Liana har prøvd litt bare! Men ja, det er populært :D dem har også begynt å bruke det noen ganger i barnehagen nå. Og det er poppis :D

Jeg er veldig glad i håndarbeid, og har hatt litt lyst i det siste å lære meg å strikke noe annet enn skjerf :) men da må jeg ta nettet til bruk tror jeg :p
 
Bare klag til oss :)....
Får håpe de våkner en 2-3 ganger hver i natt hehe :p så kan ha bli sliten... uff. ..

Så kos dere har det :) :)

Sikkert gode de skoene da. Så deilige ut :) vinter ute bukse er lurt. Kjøpte knallrosa i fjor. Satt ned med 50 % fra 1000 kr. Skikkelig deilig :-D

Problemet er barr at enten så hører han dem ikke, eller så bare ligger han der og ikke gidder å stå opp om nettene!! Og jeg har sagt at det er fryktelig urettferdig at det kun er jeg som står opp om nettene uansett om jeg må tidlig opp eller ikke:confused: til og med når jeg jobber! For han skal jo på jobb han å:oops: :confused:

Hehe ja jeg hadde en før, men aner ikke hvor den har blitt av! Så da kjøpte jeg ny :D og virket veldig god :) men var bare så kjedelig farge som svart her :p
 
Back
Topp