Skravle uke 4.

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Ny uke igjen, allerede uke 4 og snart en måned siden jul. :eek:

Hermine har fri idag. Vi er begge ganske slitne etter helga, så da slapper vi litt av hjemme idag.

Vi sliter med å få opp varmen i leiligheta, håper ikke varmekablene holder på å ryke for da blir det kaldt her. :confused: Eneste oppvarmingen vi har jo.

Hva skal dere idag?
 
Helt sprøtt at det straks er en mnd siden julaften :eek: så fort det har gått! Og sånn kan det bare fortsette så det blir vår fort :D:p
Greit å kunne slappe av hjemme idag da :) og håper da ikke varmekablene ryker! :(


God morgen :)
Her er det planleggingsdag i barnehagen idag, så da er jeg og gjengen hjemme :) nå ser vi på "Karten og Petra på vinterferie" :) og når Leoh sover, så skal jentene få lov til å bade ;) mulig jeg drar til byen med dem etter det, men må se det an! Ha en fin dag :)
 
God dag til dere!
Koselig med hjemmedag både i nord og sør.:)

Jeg har huset for meg selv og har lest pensum til morgendagens forelesning. Ellers har jeg salta vettet ut av den glatte bakken ned til garasjen vår. Hadde Jenny på hofta da vi gikk opp der i går kveld, men jeg så ikke hvor vi hadde grusa og sklei. Hun fikk en liten sleng, jeg fikk ikke fotfeste, begge ble redd, mannen holdt tak i armen min, men vi sklei nedover alle tre og jeg stoppa til slutt i ei stor bjørk ved garasjen. Hadde null kontroll! Veldig ubehagelig med jenta mi i armene..

Nå er det strikking, tv og avslapping før mine kjære kommer hjem.
 
God dag til dere!
Koselig med hjemmedag både i nord og sør.:)

Jeg har huset for meg selv og har lest pensum til morgendagens forelesning. Ellers har jeg salta vettet ut av den glatte bakken ned til garasjen vår. Hadde Jenny på hofta da vi gikk opp der i går kveld, men jeg så ikke hvor vi hadde grusa og sklei. Hun fikk en liten sleng, jeg fikk ikke fotfeste, begge ble redd, mannen holdt tak i armen min, men vi sklei nedover alle tre og jeg stoppa til slutt i ei stor bjørk ved garasjen. Hadde null kontroll! Veldig ubehagelig med jenta mi i armene..

Nå er det strikking, tv og avslapping før mine kjære kommer hjem.
Sånt er skremmende :( godt det gikk fint!
Greit å få salta litt :)

Kos deg med tv og strikking :)
 
Helt sprøtt at det straks er en mnd siden julaften :eek: så fort det har gått! Og sånn kan det bare fortsette så det blir vår fort :D:p
Greit å kunne slappe av hjemme idag da :) og håper da ikke varmekablene ryker! :(


God morgen :)
Her er det planleggingsdag i barnehagen idag, så da er jeg og gjengen hjemme :) nå ser vi på "Karten og Petra på vinterferie" :) og når Leoh sover, så skal jentene få lov til å bade ;) mulig jeg drar til byen med dem etter det, men må se det an! Ha en fin dag :)
Ble det bytur? Håper dere har hatt en hyggelig fridag :)
 
Ny uke igjen, allerede uke 4 og snart en måned siden jul. :eek:

Hermine har fri idag. Vi er begge ganske slitne etter helga, så da slapper vi litt av hjemme idag.

Vi sliter med å få opp varmen i leiligheta, håper ikke varmekablene holder på å ryke for da blir det kaldt her. :confused: Eneste oppvarmingen vi har jo.

Hva skal dere idag?
Tida flyr. Det skal sies :)
Godt med en fridag :)
Håper det ikke er kablene det er noe galt med :( har dere peis?
 
Sånt er skremmende :( godt det gikk fint!
Greit å få salta litt :)

Kos deg med tv og strikking :)
Ja, det er guffent..Men når vi var så korttenkte at vi kjøpte hus her, så får vi bare ha det så godt. Ikke uten grunn at huset lå til salgs på sommeren.;)

Er vel ikke behov for salting der du er?:) Kos dere med bufféten og resten av ferien.
 
Ja, det er guffent..Men når vi var så korttenkte at vi kjøpte hus her, så får vi bare ha det så godt. Ikke uten grunn at huset lå til salgs på sommeren.;)

Er vel ikke behov for salting der du er?:) Kos dere med bufféten og resten av ferien.
Her er det ikke behov for salt hehe.
Men litt vind har det vært i dag. Brrr.
 
Turen i dag :-D
Spennende å ha vært der også :)

Nå er vi gode og mette. Og Wael skal legge seg straks. Mor trenger en liten time-out :p :-D

Ha en flott kveld! :-D
 

Vedlegg

  • 1421689854572.jpg
    1421689854572.jpg
    57,9 KB · Visninger: 13
  • 1421689867853.jpg
    1421689867853.jpg
    60,1 KB · Visninger: 12
  • 1421689885081.jpg
    1421689885081.jpg
    74 KB · Visninger: 12
  • 1421689897817.jpg
    1421689897817.jpg
    78 KB · Visninger: 12
  • 1421689918986.jpg
    1421689918986.jpg
    48,6 KB · Visninger: 12
God dag til dere!
Koselig med hjemmedag både i nord og sør.:)

Jeg har huset for meg selv og har lest pensum til morgendagens forelesning. Ellers har jeg salta vettet ut av den glatte bakken ned til garasjen vår. Hadde Jenny på hofta da vi gikk opp der i går kveld, men jeg så ikke hvor vi hadde grusa og sklei. Hun fikk en liten sleng, jeg fikk ikke fotfeste, begge ble redd, mannen holdt tak i armen min, men vi sklei nedover alle tre og jeg stoppa til slutt i ei stor bjørk ved garasjen. Hadde null kontroll! Veldig ubehagelig med jenta mi i armene..

Nå er det strikking, tv og avslapping før mine kjære kommer hjem.
Usj, så ekkelt med slik blankis!

Hele veien opp mot hytta var slik. Heldigvis hadde svigers noen klør av brodder, helt geniale! Og Hermine ble utstyrt med brodder som festes på helen, de var utrolig gode på den lille skoen og hun fikk bra fotfeste. Anbefales!
 
Tida flyr. Det skal sies :)
Godt med en fridag :)
Håper det ikke er kablene det er noe galt med :( har dere peis?
Nei her er ikke pipe, så kjipt for de som bor ovenfor oss liksom :p

Tempen kom seg utover dagen, heldigvis, så det var ikke noe galt med varmekablene!
 
Turen i dag :-D
Spennende å ha vært der også :)

Nå er vi gode og mette. Og Wael skal legge seg straks. Mor trenger en liten time-out :p :-D

Ha en flott kveld! :-D
Hvordan var det i Israel?

Hva gjorde dere der?

Du er så tøff som farter rundt på egenhånd! :D

Jeg er så pinglete på reising utenlands og tørr ikke reise noe sted uten mannen :p ;)
 
Det ble fiskesuppe fra bunnen av med hjemmelagde pitabrød til middag idag :)

Hermine spiste masse deig mens vi bakte, og rå reker før de ble putta i suppa...men middagen rørte hun ikke. For mye rart i :p Men den var nyyydelig med masse hvitløk, hvitvin og krydder, fersk torsk og reker. :) Nam nam!

Så har jeg kjøpt byens siste dundress i 98 :p Hadde ikke fått med meg at Barnas Hus hadde 50% på Reima fra forrige uke, for da ville jeg ha kjøpt dress til henne da. Men når jeg kom dit hang det en enslig dress igjen, snakk om flaks! Selv om den ble en anelse mer rosa enn hva jeg skulle ønske. Jeg liker brun eller blå bedre, menmen, er ikke meg som skal like den ;)

Nå har vi iallfall en varm dress ut vinteren, som varer ut april her. :p Reimadressen i 92 er veldig knapp, og den arvede dressen fra Reflex i 98 er også veldig knapp mellom hals og skritt :eek:
 
Usj, så ekkelt med slik blankis!

Hele veien opp mot hytta var slik. Heldigvis hadde svigers noen klør av brodder, helt geniale! Og Hermine ble utstyrt med brodder som festes på helen, de var utrolig gode på den lille skoen og hun fikk bra fotfeste. Anbefales!
Brodder står absolutt på ønskelista etter gårsdagen! :)
 
God kveld!
Det ble noen timer med lesing på meg i dag og bytur med T for å kjøpe Onefoot miniski han hadde spinket og spart til :D
Det var kjekt for mannen og Lillebror med litt egentid, selvom han var litt skeptisk da han ble hentet i barnehagen. Ikke så rart da det nesten alltid er jeg som henter og leverer :p
Jeg tok med gutta en tur ut etter middag, vi var vel ikke inne igjen før kl 19 omtrent! Friskt før leggetid :)
Minsten har blitt så flink til å gå på potta nå og er så og si tørr hjemme (dersom vi tar han ofte nok for å tisse), men bruker endel bleier enda og spesielt i barnehagen.
Moro med fremgang hvertfall :D
 
God kveld!
Det ble noen timer med lesing på meg i dag og bytur med T for å kjøpe Onefoot miniski han hadde spinket og spart til :D
Det var kjekt for mannen og Lillebror med litt egentid, selvom han var litt skeptisk da han ble hentet i barnehagen. Ikke så rart da det nesten alltid er jeg som henter og leverer :p
Jeg tok med gutta en tur ut etter middag, vi var vel ikke inne igjen før kl 19 omtrent! Friskt før leggetid :)
Minsten har blitt så flink til å gå på potta nå og er så og si tørr hjemme (dersom vi tar han ofte nok for å tisse), men bruker endel bleier enda og spesielt i barnehagen.
Moro med fremgang hvertfall :D
Han er nok bleiefri om ikke lenge da! Så flink gutt :D
 
Han er nok bleiefri om ikke lenge da! Så flink gutt :D
Tørr nå når jeg skulle legge meg, så det var like før jeg vekket han for å tisse. Men med helpysj og kun up and GO-bleier igjen droppet jeg det!
 
God dag til dere!
Koselig med hjemmedag både i nord og sør.:)

Jeg har huset for meg selv og har lest pensum til morgendagens forelesning. Ellers har jeg salta vettet ut av den glatte bakken ned til garasjen vår. Hadde Jenny på hofta da vi gikk opp der i går kveld, men jeg så ikke hvor vi hadde grusa og sklei. Hun fikk en liten sleng, jeg fikk ikke fotfeste, begge ble redd, mannen holdt tak i armen min, men vi sklei nedover alle tre og jeg stoppa til slutt i ei stor bjørk ved garasjen. Hadde null kontroll! Veldig ubehagelig med jenta mi i armene..

Nå er det strikking, tv og avslapping før mine kjære kommer hjem.

Uff så skummelt å falle :( spesielt med barn på armen! Håper dere ikke slo dere ;)

Ikke så mange uker siden jeg blåste over ende med Liana på armen heller.. var speilglatt is og kom et sykt sterkt vindkast bak oss :( jeg stoppa opp for å stå stille, men vinden blåste oss bortover på beina før jeg datt :p slo oss ikke noen av oss, men Liana ble redd :( og vil ikke være ute om det blåser nå!
 
Back
Topp