Skravle uke 4.

God kveld!
Jeg har hatt tidenes kjedeligste forelesning i dag, så jeg logga av en time før de avslutta og las litt pensum istedenfor. Ringte også legekontoret og fikk en time med fastlegen, så nå har jeg endelig fått snakka med han og blitt henvist til innvendig ul på sykehuset. Dersom jeg fikk en time laaangt frem i tid, kunne han henvise meg til Medi3 i Ålesund i stedet, men det er jo greit med kortest mulig reisevei, så da venter vi og ser hva sykehuset her kan få til først. *ventevente*

Strikking, kaffe og sofa her nå.♡
 
God kveld!
Jeg har hatt tidenes kjedeligste forelesning i dag, så jeg logga av en time før de avslutta og las litt pensum istedenfor. Ringte også legekontoret og fikk en time med fastlegen, så nå har jeg endelig fått snakka med han og blitt henvist til innvendig ul på sykehuset. Dersom jeg fikk en time laaangt frem i tid, kunne han henvise meg til Medi3 i Ålesund i stedet, men det er jo greit med kortest mulig reisevei, så da venter vi og ser hva sykehuset her kan få til først. *ventevente*

Strikking, kaffe og sofa her nå.♡
Det er så kjedelig med lang ventetid og eventuelt lang reisevei :eek:
Planene dine for kvelden hørtes deilig ut! Mannen har blitt syk, så her står alt på hodet etter en ettermiddag med slitne unger :p
 
Jeg må hvertfall fly på do om jeg har spist mye druer :p har det kommet noe mer? Hun virket hvertfall i fin form på snappene :D lurt å gi blåbærsaft, eller te som hun selv sa :D;):p
En runde i morges og så satt hun 20min på do nå i kveld. :oops:
Er så usikker på dette med bhg i morgen. Jeg tror fortsatt det er noe hun har spist. For hun har bare vært hjemme/på hytta siden fredag og ikke vært på steder hvor hun kunne blitt smittet av noe magevirus :confused: myyye smoothies og frukt i går, og mye smoothies, frukt, smør, vaffelrøre og vafler på kumelk idag. Ikke beste medisin for dårlig mage :p
 
Fikk henvisning dit i høst pga eksem/utslett i ansiktet pluss mye akne. Han fant ut hva det var og jeg har fått helt feil behandling til nå :p
Bra de har funnet ut av det iallfall. Håper du blir bedre nå! Hva fikk du istedenfor?
 
God kveld!
Jeg har hatt tidenes kjedeligste forelesning i dag, så jeg logga av en time før de avslutta og las litt pensum istedenfor. Ringte også legekontoret og fikk en time med fastlegen, så nå har jeg endelig fått snakka med han og blitt henvist til innvendig ul på sykehuset. Dersom jeg fikk en time laaangt frem i tid, kunne han henvise meg til Medi3 i Ålesund i stedet, men det er jo greit med kortest mulig reisevei, så da venter vi og ser hva sykehuset her kan få til først. *ventevente*

Strikking, kaffe og sofa her nå.♡
Krysser fingrene for at det ikke er så altfor lang ventetid!
 
God morgen :)

Siden Hermine var litt dårlig i magen to ganger i går så må vi vel holde henne hjemme idag. Veldig synd, for da går hun glipp av solfesten i barnehagen. :( Men tror vi skal lage solfest her hjemme da. Male noen bilder og kose oss med boller og kakao!

Klart vær og -10, så gode muligheter for å se noe sol idag! :cool:

Jeg skulle egentlig ut å gjøre ærender idag, men spørs om jeg orker å ta Hermine med på det når jeg ikke helt vet hvordan magen hennes er. Så vi får se hva vi finner på.

Hva skal dere idag?
 
Bra de har funnet ut av det iallfall. Håper du blir bedre nå! Hva fikk du istedenfor?
Jeg har fått en bredspektret antibiotika som jeg skal gå på i flere uker :eek:
Så jeg frykter at magen ikke blir helt glad for det og må handle noe for å holde den i sjakk!
Det er snakk om en hudsykdom som blir værre av kortison... Og så skal jeg bare rense og smøre med gode produkter.
 
God morgen :)

Siden Hermine var litt dårlig i magen to ganger i går så må vi vel holde henne hjemme idag. Veldig synd, for da går hun glipp av solfesten i barnehagen. :( Men tror vi skal lage solfest her hjemme da. Male noen bilder og kose oss med boller og kakao!

Klart vær og -10, så gode muligheter for å se noe sol idag! :cool:

Jeg skulle egentlig ut å gjøre ærender idag, men spørs om jeg orker å ta Hermine med på det når jeg ikke helt vet hvordan magen hennes er. Så vi får se hva vi finner på.

Hva skal dere idag?
Håper magen blir rolig igjen snart!
Jeg begynner kl 10 på skolen i dag, så jeg ahr sendt av gårde T, levert Lillebror, hentet vogn i bhg for naboen som har sykt barn og vært på posten for å hente mange pakker. Mannen er jo ikke i form, så da bestemte jeg meg for å handle litt til han og reise hjemom før skolen da jeg hadde så god tid.
Jeg skal straks reise hjemmefra igjen og er egentlig fornøyd med å ha bilen i dag siden vi holder på til kl 16.
T skal gå med kusinen hjem og blir der til i kveld :)
Håper, håper, håper at mannen ikke smitter oss!!!!
 
En runde i morges og så satt hun 20min på do nå i kveld. :oops:
Er så usikker på dette med bhg i morgen. Jeg tror fortsatt det er noe hun har spist. For hun har bare vært hjemme/på hytta siden fredag og ikke vært på steder hvor hun kunne blitt smittet av noe magevirus :confused: myyye smoothies og frukt i går, og mye smoothies, frukt, smør, vaffelrøre og vafler på kumelk idag. Ikke beste medisin for dårlig mage :p

Ikke beste medisin nei :p men skulle tro hun hadde hatt diarè flere ganger om det hadde vært magevirus?
 
Håper magen blir rolig igjen snart!
Jeg begynner kl 10 på skolen i dag, så jeg ahr sendt av gårde T, levert Lillebror, hentet vogn i bhg for naboen som har sykt barn og vært på posten for å hente mange pakker. Mannen er jo ikke i form, så da bestemte jeg meg for å handle litt til han og reise hjemom før skolen da jeg hadde så god tid.
Jeg skal straks reise hjemmefra igjen og er egentlig fornøyd med å ha bilen i dag siden vi holder på til kl 16.
T skal gå med kusinen hjem og blir der til i kveld :)
Håper, håper, håper at mannen ikke smitter oss!!!!
Så effektiv du er idag da! :D

Hva er det som feiler mannen da?
 
Ikke beste medisin nei :p men skulle tro hun hadde hatt diarè flere ganger om det hadde vært magevirus?
Ja det er jo det jeg også tenker. Da er det jo ofte og mye løsere/vanndig. Hun er mest bare løs.
 
Lurer på om T skal få bli der han er til i morgen :-o
Ja hvorfor ikke! Jeg ville rømt huset med begge ungene :p

Sjeldent det startet med de voksne :confused:

Virker som om hele Norge er nede med omgangssyke :eek:
 
Ja hvorfor ikke! Jeg ville rømt huset med begge ungene :p

Sjeldent det startet med de voksne :confused:

Virker som om hele Norge er nede med omgangssyke :eek:
Det går på jobben hans og de jobber ganske tett...
Vi er hos søs nå. Hjem når minsten skal sove :)
 
Det går på jobben hans og de jobber ganske tett...
Vi er hos søs nå. Hjem når minsten skal sove :)
Ja, det er vel ganske vanlig i forsvaret også med slike runder. Iallfall på leirene. Vet der svigerbroren min var så gikk det i ukesvis i fjor vinter. Håpløst dersom det skulle bli krig midt i influensasesongen :eek: :p
 
Ja, det er vel ganske vanlig i forsvaret også med slike runder. Iallfall på leirene. Vet der svigerbroren min var så gikk det i ukesvis i fjor vinter. Håpløst dersom det skulle bli krig midt i influensasesongen :eek: :p
Tja. Det har ikke skjedd noe særlig før. Sikkert mer utbredt blant de som bor på messa ;)
Men her pleier de å legge folk i karantene for å ikke få så store utbrudd.
 
Tja. Det har ikke skjedd noe særlig før. Sikkert mer utbredt blant de som bor på messa ;)
Men her pleier de å legge folk i karantene for å ikke få så store utbrudd.
Var vel det de gjorde feil på Skjold i fjor vinter, for de hadde et svært utbrudd da :p

Får håpe han kommer seg raskt da!
 
Ja det er jo det jeg også tenker. Da er det jo ofte og mye løsere/vanndig. Hun er mest bare løs.

Hører mer ut som em reaksjon ja! Hatt noe idag da?
 
Back
Topp