En runde i morges med litt løs mage ja. Men fin form og matlyst.Hører mer ut som em reaksjon ja! Hatt noe idag da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En runde i morges med litt løs mage ja. Men fin form og matlyst.Hører mer ut som em reaksjon ja! Hatt noe idag da?
En runde i morges med litt løs mage ja. Men fin form og matlyst.
Ja, men det har bare aldri skjedd her før da annet enn ved matreaksjon.Ok men her kan dem også plutselig få løs mage uten at det er sykdom da
Hun hadde løs mage to ganger på tirsdag og en dag i går...aner ikke hva det kan komme av men utelukker egentlig virus siden hun ikke har hatt feber eller dårlig matlyst.Flere dager med løs mage er vel ikke normalt bare pga mat utenom allergi?
Håper Hermine er bra igjen nå.
Jeg har hatt to heftige dager på skolen. Hele dagen i dag handlet om vold i nære relasjoner, med barn i fokus. Helt uvirkelig å forholde seg til, men utrolig viktig!!
T er hos fetteren og skal hentes snart.
Lillebror er veldig fornøyd med barnehagen om dagen, og det føles godt når han må være der en del!
Avslapning i kveld, det er det som står på planen
Hyggelig likevel daJeg og Hermine har kosa oss på shopping idag. Fått gjort en hel haug med ærend som hadde hopa seg opp pga dårlig råd Kjøpt nytt laken, lyspærer, Tena Bed, malerskrin til lille kunstneren, hårkliper (hvor blir de av???), litt garn til å strikke oppvaskkluter av og gallesåpe. Ikke noe morro shopping men vi kosa oss på kafé da
Ja det var veldig koselig! Føles nesten rart å kunne kjøpe slike ting alt på en gangHyggelig likevel da
Vi har sett opptakk av den siste Tungtvann-eposiden og skal straks i sengUff, vold og barn er en vond kombinasjon men som du sier, et viktig tema og sikkert lett å engasjere seg i det å!
Koselig med kafetur med lillemor da og syns det er godt når man får kjøpt inn viktige ting
Jeg har jobbet idag, så er litt trøtt Leoh våkna kl 4 og da sto han å hoppa i senga! Jeg sa "Leoh! Nå må du sove!" Han svarte bare "nei nei" og hoppa videre så da varmet jeg en flaske med mme til han og han sovna etter det
Jeg merker på Liana at det har blitt legre dager i barnehagen.. både der og hjemme har hun vært mer sårbar hele uken men har det bra da, men blir fort lei seg! Så håper jeg klarer å gjøre meg ferdig tidlig imårra så jeg kan hente dem etter lunsj!
Nå venter jeg på "Jakten på Berserk" sammen med burn-boksen min
Hva gjør dere i kveld?
Hehe. Enkelte ting må man bare ha daJa det var veldig koselig! Føles nesten rart å kunne kjøpe slike ting alt på en gang
Vi har sett opptakk av den siste Tungtvann-eposiden og skal straks i seng
Ungene blir slitne av mye barnehage ja, kjekt å ha litt fri og korte dager når man kan
Joda, men vanligvis så har vi ikke råd til å kjøpe alt i samme måned og må fordele det litt utover.Hehe. Enkelte ting må man bare ha da
Vi har enda ikke fått sett tungtvann, men tror vi bare ser hele serien på en gang når den er ferdig. Liker best å se alt på en gang...så slipper vi å lure på hvordan det enderHehe bra serie det å
Ja dem pleier ikke å såå lange dager som det har vært nå pgs jobbing og når hun ikke klarer å sovne på dagen heller, så blir man litt sliten! Og mulig hun får noen tenner å etterhvert, for hun mangler jo 6 tenner
Ja slik er det her også...Joda, men vanligvis så har vi ikke råd til å kjøpe alt i samme måned og må fordele det litt utover.
Idag: ny BH!!!
Blir mye fri på H da, får satse på at det går greit å komme i gang igjen når hun skal tilbake.God fredag!
Hermine er i barnehagen for første gang på ei uke. og så skal hun ha fri i 10 dager til nå for vi skal reise til Lofoten neste uke
Jeg skal ta meg en bytur sammen med mamma idag. Litt undertøysshopping og så skal jeg se hva de har på 70% på polarn o pyret, kanskje jeg finner noen barnehagekjoler til Hermine.
Hva skal dere idag?
Det er jeg ikke bekymret for Bare å nyte den tiden vi har med mulighet til å ha fri og reise nå mens vi kan. Var iallfall ikke noe problem å levere henne idag!Blir mye fri på H da, får satse på at det går greit å komme i gang igjen når hun skal tilbake.
Jeg rydder i dag
Har gått løs på DVD-hyllene og skal få masse UT av huset! Den ene hyllen tror jeg at jeg skal ha på soverommet/kontorkroken vår og oppbevare alt garnet mitt i, for å slippe å ha det i stuen
Vi gjør et nytt forsøk på fetterovernatting i dag, så han skal gå hjem sammen med T når de er ferdige på skolen kl 13.15
Ja klart dere skal nyte detDet er jeg ikke bekymret for Bare å nyte den tiden vi har med mulighet til å ha fri og reise nå mens vi kan. Var iallfall ikke noe problem å levere henne idag!