Skravle uke 4.

Ble det bytur? Håper dere har hatt en hyggelig fridag :)

Ikke bytur alikevel, men ble en gå/trilletur til butikken :) var ute i en times tid, så det var godt å få seg frisk luft og en gåtur :D

Har dere det fint?
 
Turen i dag :-D
Spennende å ha vært der også :)

Nå er vi gode og mette. Og Wael skal legge seg straks. Mor trenger en liten time-out :p :-D

Ha en flott kveld! :-D

Så moro med nye steder :D
 
Usj, så ekkelt med slik blankis!

Hele veien opp mot hytta var slik. Heldigvis hadde svigers noen klør av brodder, helt geniale! Og Hermine ble utstyrt med brodder som festes på helen, de var utrolig gode på den lille skoen og hun fikk bra fotfeste. Anbefales!

Jeg har kikket etter brodder til barn, men skobutikken her solgte bare til voksne og store barn :( hvor har du kjøpt?
 
Det ble fiskesuppe fra bunnen av med hjemmelagde pitabrød til middag idag :)

Hermine spiste masse deig mens vi bakte, og rå reker før de ble putta i suppa...men middagen rørte hun ikke. For mye rart i :p Men den var nyyydelig med masse hvitløk, hvitvin og krydder, fersk torsk og reker. :) Nam nam!

Så har jeg kjøpt byens siste dundress i 98 :p Hadde ikke fått med meg at Barnas Hus hadde 50% på Reima fra forrige uke, for da ville jeg ha kjøpt dress til henne da. Men når jeg kom dit hang det en enslig dress igjen, snakk om flaks! Selv om den ble en anelse mer rosa enn hva jeg skulle ønske. Jeg liker brun eller blå bedre, menmen, er ikke meg som skal like den ;)

Nå har vi iallfall en varm dress ut vinteren, som varer ut april her. :p Reimadressen i 92 er veldig knapp, og den arvede dressen fra Reflex i 98 er også veldig knapp mellom hals og skritt :eek:

Leoh bruker 92 i vinterdress :eek::p tviler på at dem passer neste vinter:confused::rolleyes:
 
Hvordan var det i Israel?

Hva gjorde dere der?

Du er så tøff som farter rundt på egenhånd! :D

Jeg er så pinglete på reising utenlands og tørr ikke reise noe sted uten mannen :p ;)
Det var fint, men folkene var ikke spesielt trivelig, slik som arabere er. Mer som oss. Kalde og ikke sånn veldig : heeei, hvordan går det? Hehe..

Vi var på et stort akvarium med hai, skilpadder etc og et shoppingsenter :) så dro vi tilbake til Jordan. Jeg var sliten og Wael var utålmodig, og skulle gjøre alt på egenhånd :p

Jeg er ikke så tøff altså, bare utrolig lyst til å se alt :-D Skikkelig skytte :-D
 
Leoh bruker 92 i vinterdress :eek::p tviler på at dem passer neste vinter:confused::rolleyes:
Reima er jo normalt sett større på str enn andre merker da, så de kan egentlig regnes for å være en str større enn hva man tror :p ;)
 
Jeg har kikket etter brodder til barn, men skobutikken her solgte bare til voksne og store barn :( hvor har du kjøpt?
Skoringen. Det er str 32-36 tror jeg, men den sitter godt på de svære vinterskoene likevel ;) det var en sånn for å sette på hælene. Har også en "partybrodd" til henne, den er ment for støveletter for voksne,men sitter fint på tåa på barnesko. ;)
 
Tørr nå når jeg skulle legge meg, så det var like før jeg vekket han for å tisse. Men med helpysj og kun up and GO-bleier igjen droppet jeg det!
Det er en treningssak :p men kommer an på hvor tungt de sover da. Jeg dro bare ned helpysj og bleie og hadde henne på potte, synes up&go var mest praktisk da ;) Men Hermine sover seg gjennom en slik nattlig dopause da.
 
God formiddag!

Rett før vi skulle gå til bhg idag fikk Hermine diaré :oops: Så da ble det hjemmedag idag også. *sukk* Hun er så proppfull av energi at jeg tror hun ville hatt godt av bhg. :p

Tror ikke det er noe smittsomt for matlyst og form er på topp. Men hun spiste veeeeldig mye frukt og druer i går, så tror det er årsaken :p ;) Men holder henne hjemme likevel, i tilfelle hun må flere ganger iløpet av dagen. Håper det ikke blir noe mer så hun kan gå i bhg i morgen, for da er det solfest! :D

Tror vi skal ut å ukeshandle etterpå, og kanskje prøve den nye dressen...som er en anelse stor bare :p

Hva skal dere idag?
 
Det er en treningssak :p men kommer an på hvor tungt de sover da. Jeg dro bare ned helpysj og bleie og hadde henne på potte, synes up&go var mest praktisk da ;) Men Hermine sover seg gjennom en slik nattlig dopause da.
Ja det hadde nok gått fint :) t sov også gjennom slike doturer :p
 
God formiddag!

Rett før vi skulle gå til bhg idag fikk Hermine diaré :oops: Så da ble det hjemmedag idag også. *sukk* Hun er så proppfull av energi at jeg tror hun ville hatt godt av bhg. :p

Tror ikke det er noe smittsomt for matlyst og form er på topp. Men hun spiste veeeeldig mye frukt og druer i går, så tror det er årsaken :p ;) Men holder henne hjemme likevel, i tilfelle hun må flere ganger iløpet av dagen. Håper det ikke blir noe mer så hun kan gå i bhg i morgen, for da er det solfest! :D

Tror vi skal ut å ukeshandle etterpå, og kanskje prøve den nye dressen...som er en anelse stor bare :p

Hva skal dere idag?
Litt stor dress ja :)
Synd med magen hennes da!
Jeg har lest litt på biblioteket i byen og fått med meg Lillebrors bibliotekstur med Bhg på avstand :)
Nå skal jeg til hudlege og der er det ofte veldig lang ventetid, så da får vi bare se. Hadde planlagt å hente minsten litt tidlig for å rekke ped.leder og avtale et møte!
Men de dro for å ta buss nå, så duppen hans blir sen :p
 
Reima er jo normalt sett større på str enn andre merker da, så de kan egentlig regnes for å være en str større enn hva man tror :p ;)

Jo er veldig forskjell på størrelsene :) sant det :) men han bruker mest 92 i vanlige klær å, og noe i 98 (om det kan brettes i armer og bein).. så jeg er veldig spent på måkene hans!
 
Skoringen. Det er str 32-36 tror jeg, men den sitter godt på de svære vinterskoene likevel ;) det var en sånn for å sette på hælene. Har også en "partybrodd" til henne, den er ment for støveletter for voksne,men sitter fint på tåa på barnesko. ;)

Ah okey, takk:) må kikke litt her imårra! Kjøpte noen sånne til å tre på pyntesko for damer, og tror de skal gå på Liana eller Leoh sine :) men ble for slå til Emira :(
 
God formiddag!

Rett før vi skulle gå til bhg idag fikk Hermine diaré :oops: Så da ble det hjemmedag idag også. *sukk* Hun er så proppfull av energi at jeg tror hun ville hatt godt av bhg. :p

Tror ikke det er noe smittsomt for matlyst og form er på topp. Men hun spiste veeeeldig mye frukt og druer i går, så tror det er årsaken :p ;) Men holder henne hjemme likevel, i tilfelle hun må flere ganger iløpet av dagen. Håper det ikke blir noe mer så hun kan gå i bhg i morgen, for da er det solfest! :D

Tror vi skal ut å ukeshandle etterpå, og kanskje prøve den nye dressen...som er en anelse stor bare :p

Hva skal dere idag?

Jeg må hvertfall fly på do om jeg har spist mye druer :p har det kommet noe mer? Hun virket hvertfall i fin form på snappene :D lurt å gi blåbærsaft, eller te som hun selv sa :D;):p
 
Litt stor dress ja :)
Synd med magen hennes da!
Jeg har lest litt på biblioteket i byen og fått med meg Lillebrors bibliotekstur med Bhg på avstand :)
Nå skal jeg til hudlege og der er det ofte veldig lang ventetid, så da får vi bare se. Hadde planlagt å hente minsten litt tidlig for å rekke ped.leder og avtale et møte!
Men de dro for å ta buss nå, så duppen hans blir sen :p

Håper du slipper å vente lenge da! Hva skal du gjøre der? :)
 
Hei hei :)

Jeg har jobbet idag, og skal også jobbe torsdag og fredag hvertfall :) litt komisk da, for jeg er vikar for en som var vikar for en som er sykmeldt :p hahaha.. eller noe :)

Så nå slapper jeg litt av med te og en appelsin før jeg skal hente ungene :) mulig jeg stikker en rask tur innom butikken å, for vi er tomme for bananer:p (krise for banangjengen min:D )
 
Håper du slipper å vente lenge da! Hva skal du gjøre der? :)
Fikk henvisning dit i høst pga eksem/utslett i ansiktet pluss mye akne. Han fant ut hva det var og jeg har fått helt feil behandling til nå :p
 
Fikk henvisning dit i høst pga eksem/utslett i ansiktet pluss mye akne. Han fant ut hva det var og jeg har fått helt feil behandling til nå :p

Da var det jo bra at det ble oppdaget da :D så du kan få rett behandling :)
 
Da var det jo bra at det ble oppdaget da :D så du kan få rett behandling :)
Ja. Jeg er bare litt irritert i og med at jeg har slitt med dette siden jeg ble gravid med Lillebror og til og med vært hos en annen hudlege før. Både den hudlegen og fastlege, samt turnuslege, har satt meg på kortison. Og den gjør tilstanden vondt værre :eek:
Jaja... Håper det funker nå ja!
 
Ja. Jeg er bare litt irritert i og med at jeg har slitt med dette siden jeg ble gravid med Lillebror og til og med vært hos en annen hudlege før. Både den hudlegen og fastlege, samt turnuslege, har satt meg på kortison. Og den gjør tilstanden vondt værre :eek:
Jaja... Håper det funker nå ja!

Jøssed!:eek: også så mange forskjellige folk da!! Håper det ordner seg nå.
 
Back
Topp