Skravle tråd❤️

Lurer på når vi kan få en «skjult» gruppe:angelic:
Skal vel være en moderator og/eller tilgangsansvarlig inni bildet som oppretter gruppe for oss om jeg ikke husker feil :p

Men ja - det hadde vært fint :)
 
Må man ikke ha et antall innlegg for å få skjult? Litt usikker
Tror noen her må ta på seg ansvar for å være tilgangsansvarlig/ ta kontakt med moderator. Deretter velger man antall innlegg man må ha skrevet for å få komme inn i den skjulte gruppa, samt at det kreves aktivitet for å få bli der. For eksempel må man ha skrevet 50 innlegg på februar forumet for å få komme inn og hvis man er inaktiv inne på skjult i 30 dager, så mister man tilgangen dit :)
 
Håper dere har fått slappet av litt i pinsehelgen (og finværet for de som har fått det). viktig å få seg litt ekstra hvile når man kan :)
 
Lurer på når vi kan få en «skjult» gruppe:angelic:
Tror forumet vårt må ha 5000 innlegg, hvis jeg ikke husker feil :) Så bestemmer vi selv hvilke regler man skal ha for å få tilgang til skjult, også må noen være tilgangsansvarlig. Så det er lurt å være aktive på leker osv, så går det fortere :D
 
I dag måtte jeg bare ha knekkebrød med Philadelphia og sylteagurk! Men å spise knekkebrød med tett nese, rene risikosporten :hilarious:
 
Når skal folk ha første legetime egentlig? Jeg skal når jeg er ca uke 10
 
Når skal folk ha første legetime egentlig? Jeg skal når jeg er ca uke 10
Samme her. Har dog allerede tatt hCGprøver (for å roe meg litt) og skal på tul når jeg er 7+5 (på mandag). Så første ordentlige svangerskapskontroll blir når jeg er 10+0. Hu på legekontoret sa de ville ta den mellom uke 10 og 12.
 
Samme her. Har dog allerede tatt hCGprøver (for å roe meg litt) og skal på tul når jeg er 7+5 (på mandag). Så første ordentlige svangerskapskontroll blir når jeg er 10+0. Hu på legekontoret sa de ville ta den mellom uke 10 og 12.
Skal på TUL når jeg er mellom uke 11 og 12. tida går aaaaltfor sent. Men litt usikker på når jeg skal til jordmor første gang. Har ikke ringt og bestilt noe time der enda
 
Når skal folk ha første legetime egentlig? Jeg skal når jeg er ca uke 10
Her får man komme inn med en gang til lege for en prat, prøver som skal taes osv om man ønsker. Første Jordmortime mellom uke 6-12.
Jeg var hos lege i dag, 4+5. mest pga masse spm om medisiner jeg går på, stoffskifte, henvisning til tul osv.
 
Skal på TUL når jeg er mellom uke 11 og 12. tida går aaaaltfor sent. Men litt usikker på når jeg skal til jordmor første gang. Har ikke ringt og bestilt noe time der enda
Ja denne første tiden går såååå treigt! :arghh: skjønner godt d er lenge å vente til uke 11-12! Jordmor ja, det hadde jeg glemt :hilarious: forrige gang skjedde d en feil i systemet så jeg hadde min første time til jordmor i uke 24, så aner ikke når det er vanlig å dra dit :bag:
 
Får I K K E sove :dead:
Er liksom både trøtt og lys våken samtidig!
Tror nok hodet er alt for opptatt med alle slags mulige tanker som farer rundt etter positiv test :)
Lurer på hvordan det går på jobb i morgen når jeg nesten ikke har sovet og jeg kommer til å sitte og tenke på vår lille hemmelighet i magen :angelic:
 
I dag er kvalmen ganske tydelig. Det er litt plagsomt, men samtidig så er jo alle symptomer velkommen akkurat nå :D Men blir spennende å se hvordan det går med å ta tog, fly og drosje i dag da.:hilarious:
 
Når skal folk ha første legetime egentlig? Jeg skal når jeg er ca uke 10
Ikke bestilt noe enda. Sist gang fikk jeg beskjed av legekontor at de ikke tok prøver og sånn før uke 12 uansett så jeg kunne vente.. så blir vel å bestille til uke 12 da.
 
Når skal folk ha første legetime egentlig? Jeg skal når jeg er ca uke 10
Jeg har sendt inn henvendelse om ønske av time, men at jeg fint kan vente til jeg er rundt 12 uker. Er jo litt "dårlig" timing, med tanke på ferie og slik :p
 
Back
Topp