Skravle tråd❤️

Hadde bestemt meg idag for å ikke teste. Kjenner nå jeg angrer.. Føler jeg mister kontrollen når jeg «ikke vet». Skal prøve å holde ut til i morgen tidlig:angelic:
 
Hadde bestemt meg idag for å ikke teste. Kjenner nå jeg angrer.. Føler jeg mister kontrollen når jeg «ikke vet». Skal prøve å holde ut til i morgen tidlig:angelic:
Jeg og er helt krise på det der, testet alt for mye før IKM, begynte sikkert 8 dager før :whacky011
 
Hadde bestemt meg idag for å ikke teste. Kjenner nå jeg angrer.. Føler jeg mister kontrollen når jeg «ikke vet». Skal prøve å holde ut til i morgen tidlig:angelic:
Jeg har 100 tester (bokstavelig talt) og tar en hver dag for å berolige meg selv! ;)
Jeg mistet sist og etter det har vi prøvd i 2 år! så trenger å se den røde streken for å ikke stresse meg selv så sinnsykt opp.
 
Jeg har 100 tester (bokstavelig talt) og tar en hver dag for å berolige meg selv! ;)
Jeg mistet sist og etter det har vi prøvd i 2 år! så trenger å se den røde streken for å ikke stresse meg selv så sinnsykt opp.
Skjønner godt at du vil teste ofte da! Vi brukte to år på førstemann. Denne gangen gikk det på andre forsøk så jeg tror liksom ikke helt på det selv så tatt mange mange tester de siste to døgnene
 
Skjønner godt at du vil teste ofte da! Vi brukte to år på førstemann. Denne gangen gikk det på andre forsøk så jeg tror liksom ikke helt på det selv så tatt mange mange tester de siste to døgnene
Vi har holdt på siden 2014 og har et barn :)
I vinter ble vi enige om å bare gi opp fordi vi begynner å bli godt voksne og det er vondt å gå gjennom så mye lidelse og sorg :(

Så denne nyheten her er VELDIG nervepirrende!!! Jeg prøver å holde meg rolig - men er sinnsykt nervøs :hilarious:
 
Håper det snart kommer flere inn i gruppa som har oppdaget at de er gravide :D
Er gøy å se hvor langt januargruppa har kommet ! Flere har vært på ultralyd der allerede!
 
Skjønner godt hva du mener! Men er nok lettere for folk å komme inn etterhvert hvis de og ser at det er aktivitet her inne :Heartred
Så flink du har vært til å lage flere tråder her inne! :)
 
Sitter på legekontoret nå og er DRIT NERVØS for å gå inn å be om blodprøver osv. bestilte denne timen for noe heeelt annet for over en måned siden..
Puls på godt over 100 :hilarious:
 
Takk :Heartblue
Det gikk bra, selv om jeg begynte å gråte når jeg skulle fortelle om det og hva som hadde skjedd de to andre gangene vi var gravide.

Fikk tatt blodprøve på HCG nå også skal jeg ta ny neste uke for å se om dette går riktig vei :love7

Så nå er det bare å krysse alt man har og håpe på at lille Bønna sitter fast i 8 mnd til!!
 
Tatt 3 tester i dag som bare øker i styrke, jeg er helt i sjokk etter så mye prøving å motgang. Første el etter jeg mista mamma :smiley-angry017 Dette må bare bli en terminspire!! Så ønsket. Og kjenner vi trenger denne oppturen nå❤️❤️❤️ Har pcos og lavt stoffskifte så et veldig redd for å miste:bag:
 
Tatt 3 tester i dag som bare øker i styrke, jeg er helt i sjokk etter så mye prøving å motgang. Første el etter jeg mista mamma :smiley-angry017 Dette må bare bli en terminspire!! Så ønsket. Og kjenner vi trenger denne oppturen nå❤️❤️❤️ Har pcos og lavt stoffskifte så et veldig redd for å miste:bag:
Gratulerer :happy093 vi satser på terminspire for alle mann :D:D
 
Back
Topp