Skravle tråd❤️

Hei!:) jeg slenger meg på her! Kjempenervøs! Første graviditet, og har en genfeil som gjør det ekstra skummelt. Har time til genetiker neste tirsdag. Da blir det time til testing av frøet, noe jeg kjenner er skummelt og vanskelig, men helt nødvendig.
 
Hei!:) jeg slenger meg på her! Kjempenervøs! Første graviditet, og har en genfeil som gjør det ekstra skummelt. Har time til genetiker neste tirsdag. Da blir det time til testing av frøet, noe jeg kjenner er skummelt og vanskelig, men helt nødvendig.
Det er bra å få riktig og tidlig oppfølging der det er nødvendig :love7 Krysser fingrene for at det går bra!
 
Er det flere som får akutt ryddemani når de finner ut at de er gravide? :hilarious:
Det skjer hver gang. Så får om ikke annet - veldig ryddig hus i løpet av den kommende tiden :p
 
Ja, jeg fikk et veldig organiseringsbehov sist og kjenner det kribler allerede! Satt å tenkte på hvor kort et svangerskap egentlig er også. Skal jobbe frem til jul og nyttår også er det permisjon. Det føles jo såååå kort tid til! Det at sommerferien kommer midt oppi det her gjør at tiden bare kommer til å fly av gårde!
 
Det har du forsåvidt ganske rett i :D det er bare tiden fram til sommerferien som går så sakte :hilarious:
Jeg elsker å være gravid da! I alle fall første svangerskap som var fullgått - det var den beste tiden i hele mitt liv!
 
Syns også det var koselig å gå gravid sist, men gleder meg til 12 uker så jeg kan fortelle det! Typisk at de første dagene/ukene går sakte..
 
Syns også det var koselig å gå gravid sist, men gleder meg til 12 uker så jeg kan fortelle det! Typisk at de første dagene/ukene går sakte..
Ja jeg også :Heartpink Har lyst å vente så lenge som mulig med å fortelle det til noen som helst med tanke på at det ikke gikk så bra sist, men samtidig vil jeg bare si det til alle jeg møter allerede nå :hilarious::hilarious:
 
Jeg er fri for strimle tester. Har kun en digital og en CB som viser ett kryss ved positiv. Er jo testoman. Men vet jo også at jeg ikke har godt av det.
Hadde dere bestilt flere eller droppet det? Tenker isåfall billigtester.
 
Jeg er fri for strimle tester. Har kun en digital og en CB som viser ett kryss ved positiv. Er jo testoman. Men vet jo også at jeg ikke har godt av det.
Hadde dere bestilt flere eller droppet det? Tenker isåfall billigtester.
Jeg har ikke planer om å kjøpe flere når jeg går tom :angelic:
 
Jeg er fri for strimle tester. Har kun en digital og en CB som viser ett kryss ved positiv. Er jo testoman. Men vet jo også at jeg ikke har godt av det.
Hadde dere bestilt flere eller droppet det? Tenker isåfall billigtester.
Jeg hadde droppet det, men det er jo opp til deg :)
 
Er det flere som får akutt ryddemani når de finner ut at de er gravide? :hilarious:
Det skjer hver gang. Så får om ikke annet - veldig ryddig hus i løpet av den kommende tiden :p
Hahaha jeg har rydda, vaska og ommøblert romma til ungene i dag, og skal straks skifte på sengene deres. Må være prematur redebygging
 
Hahaha jeg har rydda, vaska og ommøblert romma til ungene i dag, og skal straks skifte på sengene deres. Må være prematur redebygging
:hilarious: :hilarious:
jeg har fylt 3 søppelsekker i helgen! og lagt ut en god del ting for salg.
Godt å høre jeg ikke er alene.. lol
 
Jeg er fri for strimle tester. Har kun en digital og en CB som viser ett kryss ved positiv. Er jo testoman. Men vet jo også at jeg ikke har godt av det.
Hadde dere bestilt flere eller droppet det? Tenker isåfall billigtester.
Hadde ikke kjøpt flere :) Jeg har også igjen en strimmel og en CB ukeindikator, kommer nok til å bruke CB om en ukes tid.
 
:hilarious: :hilarious:
jeg har fylt 3 søppelsekker i helgen! og lagt ut en god del ting for salg.
Godt å høre jeg ikke er alene.. lol
Åh, skulle ønske jeg var så effektiv! Jeg vil jeg vil, men får det bare ikke til. Rydder og organiserer omtrent konstant, men jeg sliter sånn med å få orden og system :shy:
 
Åh, skulle ønske jeg var så effektiv! Jeg vil jeg vil, men får det bare ikke til. Rydder og organiserer omtrent konstant, men jeg sliter sånn med å få orden og system :shy:
Har sånn rykk-og-napp ryddemani :) Har som mål at oppholdsrommene (stua og kjøkken) alltid er ryddig og rent.
soverom og kjeller/loft får flyte litt mer fritt og her kommer jeg aldri i mål med å få det som jeg vil uansett :hilarious::hilarious:
 
I dag skal jeg ta blodprøve nr 2 for å kontrollere HCG Stigningen!
Håper ikke jeg må vente alt for lenge med å få svaret :p
 
Back
Topp