Skravle tråd❤️

Spennende! Sist fikk jeg svaret på slutten av dagen. Men variere vel litt på hvor og når man tar
Jeg fikk beskjed om å ringe i morgen ut på dagen for å spørre om svar (blodprøvene hentes ikke fra legekontoret før nærmere 15 tiden i dag)
 
Bah jeg gruer meg sånn til å ringe legen i dag. :sorry:

Fikk beskjed om å ringe på slutten av dagen for å få prøvesvarene
 
Fantastisk :Heartred :Heartred Flott resultat å
Få på starten av uka :D
Ja!! Nå kan jeg tenke litt framover og håpet ble enda større nå om at denne lille bønna faktisk vokser som den skal :Heartpink :dummy:
 
Herregud jeg gleder meg til uke 12! Første ferieuke!! :laughing002 Syns alt før uke 12 er så skummelt! Skal måle stoffskifte i morgen eller torsdag så det et klart til første legetime den 9. Vurderer å spørre om de kan måle hcg i samme slengen, eller må man ha spesiell grunn for å få måle det?
 
Herregud jeg gleder meg til uke 12! Første ferieuke!! :laughing002 Syns alt før uke 12 er så skummelt! Skal måle stoffskifte i morgen eller torsdag så det et klart til første legetime den 9. Vurderer å spørre om de kan måle hcg i samme slengen, eller må man ha spesiell grunn for å få måle det?
Du må ikke nødvendigvis ha en spesiell grunn til å måle, men det kommer litt an på.

Blødning, smerter eller historikk med å miste kan være grunnlag for å teste.

Så deilig det blir med ferie snart! :D Gleder meg også:Heartpink
 
Du må ikke nødvendigvis ha en spesiell grunn til å måle, men det kommer litt an på.

Blødning, smerter eller historikk med å miste kan være grunnlag for å teste.

Så deilig det blir med ferie snart! :D Gleder meg også:Heartpink
Har hatt 3 kjemiske, har pcos og lavt stoffskifte som kan gi litt økt sjangse for sa eneste. Men testene stiger fint så regner med hcg er ok. Ja! Det blir fantastisk :love017 Håper på masse sol og lite regn. Sommern regna seriøst bort i fjor:laughing002:laughing002
 
Har hatt 3 kjemiske, har pcos og lavt stoffskifte som kan gi litt økt sjangse for sa eneste. Men testene stiger fint så regner med hcg er ok. Ja! Det blir fantastisk :love017 Håper på masse sol og lite regn. Sommern regna seriøst bort i fjor:laughing002:laughing002
Pcos og lavt stoffskifte putter deg absolutt i den situasjonen at du har grunn til å få målt ;)

Jeg tror vi får kald sommer her sør fram til august. Men men.. jeg blir så varm som gravid så det går bra :hilarious:
 
Tatt 3 tester i dag som bare øker i styrke, jeg er helt i sjokk etter så mye prøving å motgang. Første el etter jeg mista mamma :smiley-angry017 Dette må bare bli en terminspire!! Så ønsket. Og kjenner vi trenger denne oppturen nå❤️❤️❤️ Har pcos og lavt stoffskifte så et veldig redd for å miste:bag:
Sniker! Jeg har også pco og lavt stoffskifte - aldri opplevd å miste ♥️ Har 3 barn og 8+2 nå! Krysser fingrene ♥️
 
Ååh takk for svaret ditt! :Heartred :Heartred Det var veldig godt å høre:Heartred rart hvor bekymret man kan bli!
Husk at det er ikke «mye større abortrisiko» - kanskje bare en liten promille ♥️
Dessuten, så antar jeg at du har et godt regulert stoffskifte siden du veit at du har lavt, så da er jo ikke risikoen noe større ♥️ husk å øke dosen!
 
Husk at det er ikke «mye større abortrisiko» - kanskje bare en liten promille ♥️
Dessuten, så antar jeg at du har et godt regulert stoffskifte siden du veit at du har lavt, så da er jo ikke risikoen noe større ♥️ husk å øke dosen!
Ska til legen neste Torsdag og snakke om økning. Håper h*n ikke gjør seg vanskelig på det. Skal hvertfall inn å ta prøver i morgen så verdiene er klare til legetimen. Eller burde man øke med en gang?
På gyn hørtes det ut sjangsen var veldig mye høyere, kan bare overdrivelse da :bag:
 
Ska til legen neste Torsdag og snakke om økning. Håper h*n ikke gjør seg vanskelig på det. Skal hvertfall inn å ta prøver i morgen så verdiene er klare til legetimen. Eller burde man øke med en gang?
På gyn hørtes det ut sjangsen var veldig mye høyere, kan bare overdrivelse da :bag:
Jeg økte 20% med en gang jeg fikk positiv test
 
Ska til legen neste Torsdag og snakke om økning. Håper h*n ikke gjør seg vanskelig på det. Skal hvertfall inn å ta prøver i morgen så verdiene er klare til legetimen. Eller burde man øke med en gang?
På gyn hørtes det ut sjangsen var veldig mye høyere, kan bare overdrivelse da :bag:
Jeg økte 20% med en gang jeg fikk positiv test
Takk :Heartred
 
Back
Topp