Skravle tråd❤️

Hvordan går det med damene i dag? Her høljer det ned, og fotballklubben arrangerer sommeråpning av fotballbanen. Jeg har hatt en times kiosktjeneste (heldigvis under tak), og er både kald og sliten etter den korte økta. Må ut og handle etterhvert også. Bah, er mest glad i regn når jeg befinner meg innendørs gitt.
Her er det bursdagsbonansa hele helgen (ungen skal i 3 bursdager) så det blir bare mye kjøring :hilarious:
Heldigvis varmt og godt da
 
Nå ble jeg brått litt usikker her. Menstermin er 19.02.2023, og dermed 4+1 i dag. Hvis jeg tar utgangspunkt i EL (29.mai) er jeg 3+5 og har termin 22.02.2023. Altså, 3 dager fra eller til har jo ikke voldsomt mye å si, og det vil jo bli justert igjen på ultralyd sikkert, men ble litt usikker på om jeg skal "sette meg tilbake" et par dager, eller "sette meg fram" én dag. Jeg har jo trodd jeg var 4+0 i dag :hilarious:
Hvis du visste når EL var, er det jo greit å forholde seg til det:)
Min menstermin nå sier 10+6, mens jeg vet når EL var og dermed kun 9+5 nå. Det stemmer med TUL :)
 
Hvis du visste når EL var, er det jo greit å forholde seg til det:)
Min menstermin nå sier 10+6, mens jeg vet når EL var og dermed kun 9+5 nå. Det stemmer med TUL :)

Kanskje jeg bare fortsetter med midt i mellom frem til TUL :p Er jo ikke så nøye egentlig, og ikke så lenge til :)
 
Jeg må bestille time snart. Ønsker henvisning til tidlig ultralyd. Gruer meg til å ta den praten, jeg har brukt det siste året på å utredes for en kronisk sykdom, usikker på om han synes svangerskap er den beste ideen. :bag:
Samme her.. snakka med legen i fjor i september/oktober om å slutte på prevensjon for å se om det kunne hjelpe på de kroniske plagene jeg har hatt i snart 4 år. Og da gav hun uttrykkelig beskjed om at jeg måtte huske hvor fort jeg hadde blitt gravid i de forje svangerskapene. Men for meg og samboer så var der jo ett ønske og bli gravid. :angelic: Men det har jeg ikke delt med legen. Sendte hun melding om graviditeten sist søndag, men enda ikke fått svar:dead:
 
Skal ut og spise med jobben på fredag og har sett litt gjennom menyen for å få en ide om hva jeg kunne tenke meg. Veldig mye kjøtt på menyen. Er veldig glad i and, men jeg burde kanskje be de om at de må gjennomsteke den helt?!

Noen andre som vet?
 
Skal ut og spise med jobben på fredag og har sett litt gjennom menyen for å få en ide om hva jeg kunne tenke meg. Veldig mye kjøtt på menyen. Er veldig glad i and, men jeg burde kanskje be de om at de må gjennomsteke den helt?!

Noen andre som vet?
Alt kjøtt bør være gjennomstekt ja :)
 
Har time hos legen i morgen, pg føler det er så tidlig med tanke på jeg ikke er 6 uker en gang Da jeg hadde betennelse så måtte jeg vente i ukesvis, men når jeg ber om svangerskapskontroll rundt uke 12 så får jeg det på bare noen dager. Haha. Men skal høre med hvordan det er med offentlig TUL her :)
 
Er det noen som har en spoleknapp for denne uka ? :hilarious: :hilarious: vil at den skal gå fortere!
 
Ikke gått opp for meg at jeg er gravid enda.. og plutselig får jeg en tanke som sier «What the F har vi gjort». Nr 4 liksom :hilarious: Men det var jo veldig ønsket! Bare litt småpanikk nå..sikkert mye hormoner som spiller inn.
 
Ikke gått opp for meg at jeg er gravid enda.. og plutselig får jeg en tanke som sier «What the F har vi gjort». Nr 4 liksom :hilarious: Men det var jo veldig ønsket! Bare litt småpanikk nå..sikkert mye hormoner som spiller inn.
Jeg ruger på nr. 2 nå og jeg får innimellom også panikk :nailbiting:
Var veldig planlagt da ettersom vi har prøvd i ett år nå før spira satt :love7
 
Jeg ruger på nr. 2 nå og jeg får innimellom også panikk :nailbiting:
Var veldig planlagt da ettersom vi har prøvd i ett år nå før spira satt :love7
Det er godt å høre :angelic: eldste blir nok veldig glad, og de to minste har veldig lyst på en lillesøster:hilarious: men tenker nok mye på hva alle andre vil si om en 4 mann. Gruer meg til å fortelle både venner, familie og kollegaer :/ Men vi har tid, plass og økonomi. Og den vil få uendelig med kjærlighet:Heartred har alltid ønsket meg stor familie! Men etter denne er det stopp:hilarious:
 
Tror noen her må ta på seg ansvar for å være tilgangsansvarlig/ ta kontakt med moderator. Deretter velger man antall innlegg man må ha skrevet for å få komme inn i den skjulte gruppa, samt at det kreves aktivitet for å få bli der. For eksempel må man ha skrevet 50 innlegg på februar forumet for å få komme inn og hvis man er inaktiv inne på skjult i 30 dager, så mister man tilgangen dit :)
Hvordan skal man rekke å skrive 50 innlegg når man nettopp ble medlem (første graviditet)? Da må jeg jo bare skrive masse svada?
 
Back
Topp