Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan klare ganske mye smerte for å få oppleve det [:D]ORIGINAL: Julia09
Jeg sitter da her og prøver å skjule at jeg sitter på BV:) Har besøk, og vil ikkje avsløre noe:) Skal snart på lekeland med tanteunger, søskenbarnunger og min lille jente, og så skal jeg på fest [&:] Blir spennende å se hvordan folk reagerer på at jeg ikke drikker - om de da merker det!!:) ha en fin lørdag jenter[:)][:)][:)]
ORIGINAL: Soul
ORIGINAL: Julia09
Jeg sitter da her og prøver å skjule at jeg sitter på BV:) Har besøk, og vil ikkje avsløre noe:) Skal snart på lekeland med tanteunger, søskenbarnunger og min lille jente, og så skal jeg på fest [&:] Blir spennende å se hvordan folk reagerer på at jeg ikke drikker - om de da merker det!!:) ha en fin lørdag jenter[:)][:)][:)]
skal også på fest - men jeg har vakthelg (jobb) så derfor må jeg jo være edru hvis det skjer noe på jobb - og folk vet jo det, så ingen som kommer til å reagere på at jeg ikke drikker - MEN at JEG, som alltid er den som røyker mest plutseligt ikke røyker i det hele tatt blir nok vanskelig å forklare [&:]
ORIGINAL: Tingeling87
Tror dere eg fikk sove lenge???NEI[:@][:@][:@]
våknet kl 7 av at Emil var våken,dunket i sambo å sier nå er han våken.
Han sier har du lyst å stå opp,nei sier eg... Emil griner å han bare ligger der,så eg sto opp! Å er DRIT sur ,koselig å stå opp med gutten min ikke det. Men sambo er ALTID sånn når han skal stå opp... Åååårh