skravle kjerringene

ORIGINAL: happygilmore

ORIGINAL: Maja88

Hihi, ja, det er vi jammen [:)] Koselig! Bodd lenge på Vestlandet?

nei, ikke så lenge.. har bodd her siden januar.. men flytta egentlig hit i 2004 men flytta tilbake til min mor i nordnorge. men endte opp med at eg flytta til oslo :p så flytta tilbake hit nå like etter jul ;)
hva med deg da?

Flytta litt rundt, du også, altså [:D] Kom hit først i 2005 og bodde to år, jeg, før jeg dro utenlands i to år, kom tilbake hit før jul i 2009, så ikke vært her så lenge nå...

såpass ja :) ja, eg har jo det :p tror det bor en liten flyttsame i meg altså :p haha.. neida.. er halvt fra dale da.. pappaen min kommer her fra.. så flytta litt att og fram mellom mamma og pappa :p sånn er det med skilte foreldre :p

Hihi, ja, det er vi jammen [:)] Koselig! Bodd lenge på Vestlandet?

nei, ikke så lenge.. har bodd her siden januar.. men flytta egentlig hit i 2004 men flytta tilbake til min mor i nordnorge. men endte opp med at eg flytta til oslo :p så flytta tilbake hit nå like etter jul ;)
hva med deg da?

Flytta litt rundt, du også, altså [:D] Kom hit først i 2005 og bodde to år, jeg, før jeg dro utenlands i to år, kom tilbake hit før jul i 2009, så ikke vært her så lenge nå...

såpass ja :) ja, eg har jo det :p tror det bor en liten flyttsame i meg altså :p haha.. neida.. er halvt fra dale da.. pappaen min kommer her fra.. så flytta litt att og fram mellom mamma og pappa :p sånn er det med skilte foreldre :p

Så nå blir du her ei stund? Jeg merker jeg får en trang til å flytte hjemover når jeg er blitt gravid, men blir vel i Bergen et år eller to. Så da har du litt familie her, i det minste? :)

nå blir eg her.. lei av å flytte no.. eg å samboeren skal kjøpe leilighet eller hus sammen så:)
ja, kjenner til den altså.. ja, eg har en god del med familie her :)

Jeg er vel da den ferskeste "søringen" av oss nordlenninger [:D] Har bodd på Hamar i snart 2 år, og trives kjempegodt!!

såpass ja.. jeg flyttet til 100% fra nord norge sommeren 2008.. å da bodde jeg på jessheim.. til like over nytt år da jeg tok fatt og flytta til vestlande :) så vi er vel ca like ferske ;)

Nei,nå ble det jammen stille her inne!! Tror vi greide å holde liv i tråden i 1 døgn?? Prøver på nytt med et spørsmål til samtlige:

Hva ser dere mest fram til når det gjelder fødselen, og hva "gruer" dere dere mest til?[:)]

Jeg ser jo selvfølgelig fram mot å få babyen på brystet, og se hvordan den ser ut! Det jeg gruer meg mest til er den siste åpningsfasen, 8-10 cm!

Har dere tenkt på bedøvelse av noe slag da?

Eg gleder meg mest til fødselen er over,å Emil kommer å skal se sin lillebror/søster!! Ikke han kommer til å skjønne så mye av det i en alder av 2 år ,men blir koselig fordet [:)]
gleder meg og til de siste riene å selve fødselen pga det er ganske koselig på føden med mann å jormor. Blir sagt å gjort mye rart i en sånn stund[:)]
troor ikke eg kommer til å ha bedøvels,var fast bestemt på å ha det med Emil,men sånn ble det ikke, å fødselen gikk super fint uten. Så vondt som det gjore uten var ca sånn eg så for meg at det ville være med bedøvelse.

hadde heller ikke bedøvelse, og er veldig glad for det i ettertid! Da vet jeg at jeg tålte en fødsel uten, selv om det gjorde vondt... Men det er jo mange som er kjempefornøyd med å få satt inn epidural også!

Badekar syns jeg var en flott lindring for smertene i starten!

Syns epidural er en super ting. Hadde nok tatt den om eg kom opp på døden tidligere,da mine tier startet bang på 3 min mellomrom kl 2130. Å vi fikk ikke komme opp før kl var 5 på morgen,helt sykt egentlig siden vi bor kjempe langt unna,pluss at vi var førstegangs.
Lå litt i badekar eg og,det var godt en liten stund. Men når eg sku opp igjenn forbannet eg meg på at eg i det hele tatt hadde satt meg i. Kald,våt å rier var skrekkelig he he

Ja ja, det føltes jo som døden var nær en liten stund da[:)]

Hysj:P føler jeg får et snev av panikk når jeg tenker på at jeg skal presse ut flere kg med baby[&:] Håper ikke det blir så ikke som jeg har gjort det til oppe i hodet mitt

Syns det var helt greit å presse ut ungen, var værre å få åpnet dette bekkenet[:)] Nei, en fantastisk opplevelse, som absolutt ikke er verre enn at alle dere jenter klarer det[:D][:D]

her gruer jeg meg skikkelig til fødselen allerede[:-][&o] har den forrige alt for friskt i minne, og den var VONDT!! Og det var ganske kaotisk og dramatisk på slutten, hvertfall fra den "vinkelen" jeg lå. Det kom inn masse leger, og jordmødre, de hadde sugekopp og ropte at jeg MÅTTE presse, for den ungen måtte ut NÅÅÅÅÅH...[&o] kan ikke si at det hjalp der jeg lå og var shitredd. Men skal få en jordmor å gå gjennom fødselen med meg så kanskje det ikke var så dramatisk som det  virket for meg[:)]

Jeg gleeeder meg til å se hvem som (da) har bodd i magen min i 9mnd. Om h*n er lik søskene sine, og kjenne den varme gode kroppen på brystet mitt

He he. Bare tullet. Å presse ut var helt ærlig ikke vondt direkte... Kansje litt i det hode kom, men det går fort over. Eg er overasket over hvor fint det gikk. Hadde jo lest alle de skrekk historiene! Men det er nok snev av overdrivelser. Å slik man ser fødsler på film å tv er ikke i nærheten likt!!! Gleder meg faktisk til å gjøre det igjenn.. Helt seriøst

Dette blir vår første, om spira vil være med to the end da. Så jeg gruer meg faktisk til den dagen vi kommer på føden. Men det er lenge til enda, og mye kan skje innen den tid [:)]

herreminhatt..jeg gruer meg så villt til fødselen.. [:o] men den er heldigvis bare en liten(ellerkansje stor, men kort) del av hele svangerskapet..! men jeg gleder meg også til å se magen vokse, og å kunne fortelle alle om det! holder på å sprekke fordi jeg vil fortelle det, men ikke kan helt enda!! 

Ja det er lenge igjenn. Å du blir nok mer å mer vandt med tanken[:)]

Jeg gleder meg til fødselen, litt vondt må man jo tåler[:D][:D] Er jo verdt det når man ligger der som nybakt mor med et lite nurk på brystet

Back
Topp