skravle kjerringene

ORIGINAL: Tingeling87

Tror dere eg fikk sove lenge???NEI[:@][:@][:@]
våknet kl 7 av at Emil var våken,dunket i sambo å sier nå er han våken.
Han sier har du lyst å stå opp,nei sier eg... Emil griner å han bare ligger der,så eg sto opp! Å er DRIT sur ,koselig å stå opp med gutten min ikke det. Men sambo er ALTID sånn når han skal stå opp... Åååårh

oi oi oi da hadde jeg og blitt forbannet!!![:@] I starten hadde vi litt slike problemer her. Men vi hadde ikke avtalt noe påforhånd så jeg ble alltid dritsur når jeg måtte stå opp hver eneste morgen. Jeg tenkte at han burde vel SKJØNNE SELV at han og kan stå opp.
men så laget vi en "plan". så nå står jeg opp hver lørdag og han hver søndag. Det fungerer kjempebra[:)]

god mooooooooorgen jenter [:)][:)][:)][:)][:)][:)]

stikker på jobb dytt no eg.. bah.. seinvakt. :(

god morgen jenter [:)][:)]

God morgen Soul! Alltid like sprudlende, det liker vi[:D][:D]

Idag reiser jeg hjem til mine foreldre, og blir nok ikke så aktiv her inne på ei stund! Skal snike litt i tid og utide, men mye skriving blir det ikke!
Ha ei flott uke jenter!! Nå kommer snart våren

ORIGINAL: Julia09

God morgen Soul! Alltid like sprudlende, det liker vi[:D][:D]

Idag reiser jeg hjem til mine foreldre, og blir nok ikke så aktiv her inne på ei stund! Skal snike litt i tid og utide, men mye skriving blir det ikke!
Ha ei flott uke jenter!! Nå kommer snart våren

god tur snuppa [:)] kos deg hjemme hos foreldrene! det kunne jeg også tenkt meg! [:)]

lyst til å skrike.. det å sitte uvitende å ikke vite noe med den lille gjør meg frustrert.. skulle ønske at de hadde UL utstyr her på legevakten.. kanskje de burde skaffe seg det??

Back
Topp