skravle kjerringene

Gleder meg også til fødselen! Det er så verdt det at man tenker ikke på det i det sekundet ungen er ute:)
Og det er ikke noe å grue seg for, gled dere heller[:D]

Jeg bare gleder meg til fødselen [:D] Selv om det blir vondt så gleder jeg meg så utrolig til å oppleve det og å få se barnet mitt for første gang Kan klare ganske mye smerte for å få oppleve det [:D]

Gleder meg også veldig mye til å se mirakelet vår for første gang:) Se og bli kjent med denne lille krabaten som har bodd inne i meg i mange måneder [:D] Tror jeg har litt blanede følelser når det gjelder fødsel.

det jeg gleder meg mest til er å se den lille å få holde h*n i armene mine for første gang :)

dytter denne litt..

absolutt ingenting.. venter på at ting skal skje :p

Jeg gjør ingenting jeg heller  - sitter her å irriterer meg over at jeg har fått after igjen :( hele munnen brenner og gjør vondt :( grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Vi skal ut å leke i regnværet idag,med ny regndress å votter :-)
skikkelig stilig!! Regn er gøy[:D]

her skal vi loppemarked/kafe i bhg sambo jobber i idag. de samler inn penger til studietur til Praha i mai. [:)]

Linus legger seg vel rundt 10, så drar vi når han våkner. sambo dro nettopp for de må jo ordne en del først.

Så koselig,elsker loppemarked å auksjoner. Hver sommer reiser vi til feriehuset vårt i Sverige,å da pleier vi gå på auksjoner...

Jeg sitter da her og prøver å skjule at jeg sitter på BV:) Har besøk, og vil ikkje avsløre noe:) Skal snart på lekeland med tanteunger, søskenbarnunger og min lille jente, og så skal jeg på fest [&:] Blir spennende å se hvordan folk reagerer på at jeg ikke drikker - om de da merker det!!:) ha en fin lørdag jenter[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Julia09

Jeg sitter da her og prøver å skjule at jeg sitter på BV:) Har besøk, og vil ikkje avsløre noe:) Skal snart på lekeland med tanteunger, søskenbarnunger og min lille jente, og så skal jeg på fest [&:] Blir spennende å se hvordan folk reagerer på at jeg ikke drikker - om de da merker det!!:) ha en fin lørdag jenter[:)][:)][:)]

skal også på fest - men jeg har vakthelg (jobb) så derfor må jeg jo være edru hvis det skjer noe på jobb - og folk vet jo det, så ingen som kommer til å reagere på at jeg ikke drikker - MEN at JEG, som alltid er den som røyker mest plutseligt ikke røyker i det hele tatt blir nok vanskelig å forklare [&:]

ORIGINAL: Soul

ORIGINAL: Julia09

skal også på fest - men jeg har vakthelg (jobb) så derfor må jeg jo være edru hvis det skjer noe på jobb - og folk vet jo det, så ingen som kommer til å reagere på at jeg ikke drikker - MEN at JEG, som alltid er den som røyker mest plutseligt ikke røyker i det hele tatt blir nok vanskelig å forklare [&:]

Lykke til! Kanskje legger de ikke merke til det! Får satse på at prosenten i blodet deres hjelper oss[:)]

bah.. har lite lyst til å gjøre noe i dag eg.. [&:]

haha, skal på fest om 30 min, og jeg sitter her usminka, i pysjamasbukse og ubarberte legger! Betyr vel at jeg blir megafresh ikveld[;)][:D][:)][;)][:D] Må vel hoppe i dusjen, og gjøre meg klar for en heidundrende fest!!! Partyfaktoren blir høy her ja[8D][8D][8D] Kos dere ikveld!!

I kveld skal vi ingenting...spise godis å se film som vanlig!!
Sambo ska stå opp med lillemann imorgen,så da kan eg sitte litt lenger oppe i kveld...deilig

dytter for det [:D] digg og sove lenge [:D]

Tror dere eg fikk sove lenge???NEI[:@][:@][:@]
våknet kl 7 av at Emil var våken,dunket i sambo å sier nå er han våken.
Han sier har du lyst å stå opp,nei sier eg... Emil griner å han bare ligger der,så eg sto opp! Å er DRIT sur ,koselig å stå opp med gutten min ikke det. Men sambo er ALTID sånn når han skal stå opp... Åååårh

ORIGINAL: Tingeling87

Tror dere eg fikk sove lenge???NEI[:@][:@][:@]
våknet kl 7 av at Emil var våken,dunket i sambo å sier nå er han våken.
Han sier har du lyst å stå opp,nei sier eg... Emil griner å han bare ligger der,så eg sto opp! Å er DRIT sur ,koselig å stå opp med gutten min ikke det. Men sambo er ALTID sånn når han skal stå opp... Åååårh

Ååååh så irriterende!!!!!![:@][:@][:@]
Jeg har også en sambo som er håpløs om morgenen, så jeg får det nok på samme måte som deg når vi får barn[8|][;)]

Back
Topp