skravle kjerringene

ORIGINAL: hero

ORIGINAL: Julia09

åååh, har ikke fått noen tid for ul ennå, har endelig fått meg en legetime[:)]
Er dere på privat klinikk eller?

Fikk tilbud om ul fordi vi har hatt prøverør og ingen sier vel nei takk til det. Jeg var ikke i tvil iallefall. Men tror ikke vi må det

Nei, man vil vel se "lillebabyen" så mye man kan[:)] er litt uvirkelig med ul syns jeg, tenk at det er lille spiren...

ser at der er noen som skal på tidlig UL [:)]

ORIGINAL: Tingeling87

Vi skal vite det. Klarer ikke vente helt til fødselen[:)]
noen her som skal føde på Haukeland kk? Vet dere om babyen får sove på rommet med oss?? Er jo felles rom der nå!!

Jeg skal nok føde på KK...Har hørt at man får enerom hvis det er tilgjengelig...Hvis ikke skal det være max 2 på rommet og da får man babyen med seg...Men jeg har aldri født før og dette er bare noe jeg har hørt[:D]

Jeg kommer til å be om tidlig ul, i og med at vi har mistet før. 

da skjønner eg deg.. har selv lyst på tidlig ul.. [:)]

ORIGINAL: Joffen

noen her som skal føde på Haukeland kk? Vet dere om babyen får sove på rommet med oss?? Er jo felles rom der nå!!

Jeg skal nok føde på KK...Har hørt at man får enerom hvis det er tilgjengelig...Hvis ikke skal det være max 2 på rommet og da får man babyen med seg...Men jeg har aldri født før og dette er bare noe jeg har hørt[:D]

Vet ikke om de praktiserer ulikt på ulike sykehus, men på elverum sykehus blir man prioritert å få enerom om man er førstegangsfødende!  Men er det lite plass, er det ikke noe å gjøre vil jeg tro! Men flere sykehus har jo hotell, og det går jo å benytte seg av! Og så det koselige familierommet som de har...
Men fy, tenk å bli plassert på 4mannsrom! det er jo tragisk!!

ORIGINAL: Bina

Trodde ikke på det, og tror fremdeles ikke på det [8D] hehe. tror det tar lang tid før det går opp for meg denne gangen

Happygilmore: hvor mange tester har du tatt hittil i svangerskapet?

Haha, jeg har tatt åtte(!) tester. Sju av dem billigtester, heldigvis :P
Hvordan fungerer dette, hvem spør jeg nå? Ser ut som dere har hoppet litt bort fra det der spørregreia :)

Jeg skal også føde på Haukeland... Men gruer meg, har hørt så mye negativt. Synes det høres fryktelig ut ikke å få ha babyen på rommet. Og nå er det vel slutt på å få ha mannen sammen med seg over natta?

hehe.. den datt litt ut ser det ut som ja :p men vi skravler å skravler iallefall :) funker jo på sitt vi :)

ORIGINAL: *dreamer*

Ja, tenk at stormagen "snart" er på plass igjen.. Og ul blir jo helt fantastisk!! Noen her som skal vite kjønnet, om det vises? Jeg tror nok vi kommer til å ville vite det. Det gjorde vi sist også!!

Vi vil vite kjønn[:D]
Jeg gleder meg såå masse til ultralydene, den voksene magen, å kjenne spark, og å shoppe babyutstyr

Vi skal ikke vite kjønn :) Spennende med ultralyd, ja! Har bestilt privat UL i uke 11, herregud som jeg gleder meg!

ORIGINAL: Maja88

hehe.. den datt litt ut ser det ut som ja :p men vi skravler å skravler iallefall :) funker jo på sitt vi :)

Hihi, det funker absolutt det. Var nok greit i starten :)

ja, det var det :)
ser vi er flere nordlenninger som har forvilla oss til vestlandet ;)

haha, stemmer det [;)]

Når jeg har fortalt nyheten til familie og venner, og jeg har vært på ul, skal jeg snakke litt mer om nordland, og spørre dere ut hvor dere kommer fra [:D][:D]

du også ja :) koselig med flere nordlenninger :D

haha, stemmer det [;)]

Når jeg har fortalt nyheten til familie og venner, og jeg har vært på ul, skal jeg snakke litt mer om nordland, og spørre dere ut hvor dere kommer fra [:D][:D]

Høres bra ut! Er litt avventende, jeg også, selv om det er vanskelig [:)]

ORIGINAL: happygilmore

Jeg skal også føde på Haukeland... Men gruer meg, har hørt så mye negativt. Synes det høres fryktelig ut ikke å få ha babyen på rommet. Og nå er det vel slutt på å få ha mannen sammen med seg over natta?

Du får satsa hardt på at det er lite innleggelser når du skal dit, og at dere får familierommet! Da jeg fødte var familierommet opptatt, men vi fikk laget til et rom, så samboeren min fikk være der allikevel, og det var fordi det var så få fødsler der da![:)] Godt å ha noen å støtte seg til i begynnelsen[:)]

Hihi, ja, det er vi jammen [:)] Koselig! Bodd lenge på Vestlandet?

nei, ikke så lenge.. har bodd her siden januar.. men flytta egentlig hit i 2004 men flytta tilbake til min mor i nordnorge. men endte opp med at eg flytta til oslo :p så flytta tilbake hit nå like etter jul ;)
hva med deg da?

Du får satsa hardt på at det er lite innleggelser når du skal dit, og at dere får familierommet! Da jeg fødte var familierommet opptatt, men vi fikk laget til et rom, så samboeren min fikk være der allikevel, og det var fordi det var så få fødsler der da![:)] Godt å ha noen å støtte seg til i begynnelsen[:)]

Å, håååper det er lite fødende akkurat på den tiden, slik at vi kunne fått til noe sånt...

Hihi, ja, det er vi jammen [:)] Koselig! Bodd lenge på Vestlandet?

nei, ikke så lenge.. har bodd her siden januar.. men flytta egentlig hit i 2004 men flytta tilbake til min mor i nordnorge. men endte opp med at eg flytta til oslo :p så flytta tilbake hit nå like etter jul ;)
hva med deg da?

Flytta litt rundt, du også, altså [:D] Kom hit først i 2005 og bodde to år, jeg, før jeg dro utenlands i to år, kom tilbake hit før jul i 2009, så ikke vært her så lenge nå...

Back
Topp