skravle kjerringene

Gleder meg og til magen. Å ul da:-)
også gleder eg meg maaaasse til å amme igjenn,Emil ville ikke ha mer når han var bare 6 mnd[:(]

Ja, tenk at stormagen "snart" er på plass igjen.. Og ul blir jo helt fantastisk!! Noen her som skal vite kjønnet, om det vises? Jeg tror nok vi kommer til å ville vite det. Det gjorde vi sist også!!

Vi skal ikke vite kjønn[:)] Så det bllir spennende å se etter fødselen hva som har bodd i magen min i 9mnd[:)]

Vi skal vite det. Klarer ikke vente helt til fødselen[:)]
noen her som skal føde på Haukeland kk? Vet dere om babyen får sove på rommet med oss?? Er jo felles rom der nå!!

ORIGINAL: Julia09

Ja, tenk at stormagen "snart" er på plass igjen.. Og ul blir jo helt fantastisk!! Noen her som skal vite kjønnet, om det vises? Jeg tror nok vi kommer til å ville vite det. Det gjorde vi sist også!!

Vi vil vite kjønn[:D]
Jeg gleder meg såå masse til ultralydene, den voksene magen, å kjenne spark, og å shoppe babyutstyr

Tør ikke glede meg for tidlig jeg. så tar dette helt med ro inntil det har gått 12 uker. jeg Kan jo plutselig miste i morgen for alt jeg vet. 

slenger meg på her jeg... jeg vil ikke vite men det vil sambo , kanskje jeg ombestemmer meg

ORIGINAL: hero

slenger meg på her jeg... jeg vil ikke vite men det vil sambo , kanskje jeg ombestemmer meg

Om han faktisk får vite det, greier du da å la vær?[:D] tror jeg hadde blitt grønn av nysgjerrighet[:D][:D] hehe

Det der er vanskelig. egentlig så vil jeg begge deler. Men om sambo vil vite, så må jeg vite det og. Blir ikke riktig om en vet og ikke den andre. dessuten tror jeg had hadde forsnakket seg rimelig fort :)

Jeg er ganske sta av natur å om jeg først bestemmer meg for noe så gjennomfører jeg det. MEN om sambo får vite det så er jeg redd han slenger det ut i en bisetning å da blir jo hele moroa ødelagt å da vil jeg heller vite det på ul... litt fram og tilbake for å si det sånn

den skjønner jeg! Er jo lett å bare plumpe ut med det... Er jo ikke sikkert de ser det på ul heller, og heller ikke sikkert at det stemmer[:)]

Vi får se, tar en ul av gangen å jeg gleder meg sånn til 23 mars forda SKAL vi se et bankende hjerte.

åååh, har ikke fått noen tid for ul ennå, har endelig fått meg en legetime[:)]
Er dere på privat klinikk eller?

Vi fikk se ul hver legetimen vi.. Ikke noe risiko sv.sk eller noe.
Men kansje han var ekstra snill siden han så å si er naboen vår [:D]

gleder meg også til at eg får mage :D var hos jordmora i dag, å fiks fikset mye.. fikk noen bøker å sånn av ho :) så koselig at :D

ORIGINAL: Tingeling87

Vi fikk se ul hver legetimen vi.. Ikke noe risiko sv.sk eller noe.
Men kansje han var ekstra snill siden han så å si er naboen vår [:D]

Genialt da!! Jeg hadde også masse med ul forrige sv.skap, for det var hele tia noe de ikke fikk sett og noe de ville se mer på.. Heldigvis var det ingenting galt!! Blir rart denne gangen, om det bare blir 1 ul... Da tror jeg vi MÅ på privaten og kikke[:D]

Maja88: kos deg med bøkene, står mye fint i dem!! Fornøyd med jordmora?

julia09: ja, kjempe fornøyd.. :) ho var så positiv til alt [:D] ho fikk meg rett og slett til og ønske henne som jordmor på føden og [:)][:)]

ORIGINAL: Julia09

åååh, har ikke fått noen tid for ul ennå, har endelig fått meg en legetime[:)]
Er dere på privat klinikk eller?

Fikk tilbud om ul fordi vi har hatt prøverør og ingen sier vel nei takk til det. Jeg var ikke i tvil iallefall. Men tror ikke vi må det

Mange her ute som har hatt problemer med nicket i dag ? eller måtte opprettet ny konto??

Back
Topp