SKAL VI PRATE?

Hei.
Hvordan har dagen deres vært?
Vi hentet ungene og dro inn til byen på lekeplassen. Også koste vi oss med en is i sola :)

Nå er vi ute i hagen og leker. Snart inn for å spise kveldsmat og dusje :)

Har dere det bra? :)
 
Så tøff hun er!!
Ja jeg hadde en flott tur, det ble 12 km på sykkelen.
De første 3-4 km er kun oppover :p så jeg kjenner det nå ja. Det var deilig å suse ned igjen og finne et sted ved elva for å spise lunch! Vi solet oss og badet (!!) mye der da vi var ungdommer :) kaldt, men forfriskende!

Høres forfriskende ut :D kan tenke meg du kjenner det godt i beina :p hehe.. du er jammen flink :D
 
Hei.
Hvordan har dagen deres vært?
Vi hentet ungene og dro inn til byen på lekeplassen. Også koste vi oss med en is i sola :)

Nå er vi ute i hagen og leker. Snart inn for å spise kveldsmat og dusje :)

Har dere det bra? :)

Høres koselig ut :) har du fri idag?

Dagen har vært bra her :) og alle ungene var i seng innen 19:10 idag :D hehe.. godt å få slappet litt av å :)
 
Høres koselig ut :) har du fri idag?

Dagen har vært bra her :) og alle ungene var i seng innen 19:10 idag :D hehe.. godt å få slappet litt av å :)
Ja. Opp 5 i morgen.. Gruer meg... Har kun 4 vakter denne mnd igjen og ingen i juli... Så blir lang sommerferie her :)

Godt når de sover tidlig.
Her sluknet de rett over 19 :)

Hva driver du med :) ?
 
Ja. Opp 5 i morgen.. Gruer meg... Har kun 4 vakter denne mnd igjen og ingen i juli... Så blir lang sommerferie her :)

Godt når de sover tidlig.
Her sluknet de rett over 19 :)

Hva driver du med :) ?

Tidlig nok det ja! Blir godt med ferie :)

Jeg sitter bare å glor på tv :p haha du da?
 
Hei og hå!
Minsten og jeg skal ha fri i dag, og har planer om å reise på Hunderfossen :D
Han snakker om å dra dit hele tiden, så da jeg så at det faktisk var åpent (det er åpent mest i helgene frem til skoleferien!), så måtte vi bare bestemme oss :)
Jeg tror han gleder seg veldig, han skal "kjøre tog, kjøre traktor, kjøre gravemaskin, spise is!", :D
 
Hei og hå!
Minsten og jeg skal ha fri i dag, og har planer om å reise på Hunderfossen :D
Han snakker om å dra dit hele tiden, så da jeg så at det faktisk var åpent (det er åpent mest i helgene frem til skoleferien!), så måtte vi bare bestemme oss :)
Jeg tror han gleder seg veldig, han skal "kjøre tog, kjøre traktor, kjøre gravemaskin, spise is!", :D
Hehe..Så morro at han gleder seg slik. Syns han hadde lagt en fin plan for dagen.:D
Kos dere på Hunderfossen!!!
 
Her ØSER det ned og det er surt som bare fy. Nå har vi ikke hatt skikkelig fint vær siden i begynnelsen av mai og i følge værmeldingene skal det fortsette slik.:(
Dagen går i lesing, muffinsbaking og barnehagefest.

Har lagt ut en liten gyn-oppdatering på secret.

Ha en fin dag, ya'll!!:)
 
Hei og hå!
Minsten og jeg skal ha fri i dag, og har planer om å reise på Hunderfossen :D
Han snakker om å dra dit hele tiden, så da jeg så at det faktisk var åpent (det er åpent mest i helgene frem til skoleferien!), så måtte vi bare bestemme oss :)
Jeg tror han gleder seg veldig, han skal "kjøre tog, kjøre traktor, kjøre gravemaskin, spise is!", :D

Hehe så moro :D ekstra gøy når dem kan glede seg litt til ting å :) kos dere masse idag!;)
 
Her ØSER det ned og det er surt som bare fy. Nå har vi ikke hatt skikkelig fint vær siden i begynnelsen av mai og i følge værmeldingene skal det fortsette slik.:(
Dagen går i lesing, muffinsbaking og barnehagefest.

Har lagt ut en liten gyn-oppdatering på secret.

Ha en fin dag, ya'll!!:)

Kjedelig med sånt vær! Lite fine og varme dager her også :( var veldig bra igår, men idag er det kaldt og overskyet igjen :p

Mmmmm deilig med muffins :D er det til meg? :p
 
Hello :)
På plass på jobb igjen :) begynner 10 på onsdager, så det er litt godt å. Alt trenger ikke å skje så raskt om morgen :) ellers er det ingen spesielle planer etter jobb heller, annet enn at jeg skal se på The 100 i kveld :p

Håper dere får en fin dag, jenter :)
 
Hei
Vi har vært på tusenfryd i knallvær! Er solbrent tom! Haha. Ungene var ville og tok tømmerrenna, flere berg og dalbaner (for barn) :-D :-D
7dd837fdfe83e406d11fae3967082489
a8f191e37bfb160c56004993bfa8b862
009462db4606d0669468858c53d0d368
 
Takk :-D
Alt bra? :)
Jada, alt er fint!

Men er utrolig sliten om dagen. Sover litt dårlig og har veldig mye å gjøre på jobb, så det tærer på energioverskuddet.

Regn og 5 grader hjelper heller ikke på humør og energi. ;)

Håper på litt sommer og bedre søvn snart! Men trives i jobben da. :)

Enn hos dere? Skal barna være i bhg til dere reiser i august eller noe ferie før det?
 
Jada, alt er fint!

Men er utrolig sliten om dagen. Sover litt dårlig og har veldig mye å gjøre på jobb, så det tærer på energioverskuddet.

Regn og 5 grader hjelper heller ikke på humør og energi. ;)

Håper på litt sommer og bedre søvn snart! Men trives i jobben da. :)

Enn hos dere? Skal barna være i bhg til dere reiser i august eller noe ferie før det?
Så kjedelig vær!
Går det bra på jobb? Eller er det veldig krevende?

De har fri i hele juli også. Så blir 3 mnd :p

Dere da? :)
 
Så kjedelig vær!
Går det bra på jobb? Eller er det veldig krevende?

De har fri i hele juli også. Så blir 3 mnd :p

Dere da? :)
Det krever mye ja, og jeg blir både fysisk og mentalt sliten. Men går veldig bra. Er egentlig personalsituasjonen som tærer mest. Er mange sykemeldinger og lite vikarer, så det går i ett.

Jeg og Hermine reiser på aleneferie til Lofoten om to uker :D når mannen får ferie i starten av juli reiser vi til Kreta :cool: Hermine skal ha 7 uker ferie, jeg og hun har 1.5 uke først alene, så 4 uker sammen og så har hun og pappen 1 uke alene på slutten. :)

Hahaha, 3 måneder ferie DET må holde! :p
 
Back
Topp