SKAL VI PRATE?

Hei.
M har blitt skikkelig dårlig igjen i går kveld. Og feberen er nå på 39,5 og hun er ikke i form stakkars. .. prøver å ringe legen for å høre...

Alt bra med dere?

Uff, stakkars Mina:( er hun veldig forkjølet eller er det noe annet som feiler henne? Om allmentilstanden er dårlig ville jeg ringt legen. Sitter på legekontoret å venter på at mannen skal inn til legen. Skulle vært inne for ei halvtime sia. Alltid kø her. God bedring til minisnuppen å lykke til hos legen♡
 
Uff, stakkars Mina:( er hun veldig forkjølet eller er det noe annet som feiler henne? Om allmentilstanden er dårlig ville jeg ringt legen. Sitter på legekontoret å venter på at mannen skal inn til legen. Skulle vært inne for ei halvtime sia. Alltid kø her. God bedring til minisnuppen å lykke til hos legen♡
Takk♡
Ble henvist til sykehuset med barneavdeling 1time fra oss.
Hun fikk påvist uvi på mandag, og ikke blitt bedre av penicillin. Var oppe i 41 i feber igår og ca 39-40 nå. Så skikkelig syk :'(

Hva et galt med din kjære? Håper dere ikke måtte vente så lenge da.. Kjedelig med ventingen :-(
 
Jeg fyrer opp for å varme 100 kvm, så må litt til, men holder å legge innpå med ved 1 gang, så er det varmt. Er kun 5 g ute nå. Brrr. Kjempekaldt:oops:

Skjønner dere ikke kan det med en leilighet, da blir det too hot:p Kjedelig å ikke ha hage hvor unga kan boltre seg ånfå ut litt energi å ikke minst leke seg å ha det gøy. Har dere lekeplass der da?

Ja, med det været som er nå, så er det virkelig ikke rart unga er forkjøla nonstop. Er som du sier enten fint vær med vind, eller kaldt i skyggen, eller oversky å regn og drit kaldt. Vil ha sommer å sol de neste mndene. Er spådd fint vær her til uka med 25 g pluss:D

Er fantastisk deilig når han sover godt på natta, eller kan våkne 1 gang eller noe, få medisin å flaske også sovne igjen til morran, det er greit, for da får vi også søvn, ikke moro med våkennetter å et sykt barn. Sover Leo urolig eller er han også tørst på natta?

Emmeth spiser for det meste ikke mer enn maks 1 brødskive og litt frukt ila en dag,noen ganger vil han slett ikke ha noe, så han får ennå nutramigen lipl 2 for at han skal få i seg nok næringstoffer. Han er nå 90 cm mener jeg å vekten går litt opp og ned,men rundt 11-12 kg. Han har litt spisevegring virker det som, men han smaker da stort sett på alt frukt å grønt. De på riksen er obs på dette og vi gir en ekstta ekstra skje med melkepulver i flaska for meste mulig næring så han kan legge på seg littegrann i all fall.

Takk for skryten, synes jo selvsagt hun er ei flott blomst for øyet å se på også♡ hu kommer å gir meg blomster som vi setter i vaser hver eneste dag,gromjenta mi:rolleyes:

Mhm, helt vildt å tenke på at nå har jeg 2 skolejenter i huset. Tiden går altfor fort til tider synes jeg! Rart, for var ikke lenge siden de var små:p er så spent på hvordan jentene våre kommer til å trives på skolen, grugleder meg litt jeg også faktisk:D

Ja det blir noe helt annet med hus sånnsett..leiligheten vår er jo på ca 80kvm, men blir fort for varmt :p
Vi har jo gressplen med noen råtne lekeapparater da :p problemet er mest at det er flere åpninger i borettslaget, og det skal Leoh ut;) stoler ikke helt på Liana enda heller når det kommer til å ha hun ute uten voksne :) men vi har jo barneskolen rett over gata da, og 2 bhger i nærheten som vi drar til i helgene;) også har mamma hage. Der har dem lekehytte, husker, sandkasse osv :) tar 10 min å gå (om ungene ikke går:p ) men savner det å bare kunne slippe dem ut når dem måtte ønske selv!

Oj da håper jeg del spår riktig da :D tror vi har ganske likt vær ;) så mulig vi å får fint haha.. hadde vært bra :)

Ja man vender seg jo fort til å måtte stå opp 1-2 ganger iløpet av natta uten at man går rundt som en zombie..men da må man lissom sove ellers da :p vet du har hatt MYE våkennetter!! Og kan ikke forstå hvordan du klarer å fungere :p haha..
Leoh sover seg gjennom natta stort sett :) men han kan våkne i 5-6 tiden da:confused: da må han få mme for å sovne igjen :) eller om han drømmer noe og våkner av det, så hjelper ikke trøst noe. Kun den flaska :p hehe..

Småspist ja! Det er lite, så melka er nok god å ha :) da får han hverfall i seg næring ;) han har jo fine mål da hvertfall :D tror Liana er 93 cm og veier rundt 13 kg, så dem er jo ganske nære :)

Ntååå så herlig :D er så fint å få blomster av barna..og de er alltid såå glade for å gi oss det å :D Liana har også blitt glad i å plukke..men hun kveler de jo hahaha..stilkene er jo helt klemt i hjel før vi kommer hjem :D

Ja jeg å!! Jeg er så spent selv jeg haha.. husker hvertfall det når vi fikk brev om skole første gang i posten! Var da det virkelig gikk opp for meg..og må si det var litt vemodig å tenke på at snart er bhg tiden hennes helt over for alltid:eek::rolleyes:
 
Takk♡
Ble henvist til sykehuset med barneavdeling 1time fra oss.
Hun fikk påvist uvi på mandag, og ikke blitt bedre av penicillin. Var oppe i 41 i feber igår og ca 39-40 nå. Så skikkelig syk :'(

Hva et galt med din kjære? Håper dere ikke måtte vente så lenge da.. Kjedelig med ventingen :-(

Uff, stakkars:( Kan det være nyrebekkenbetennelse hun har fått? Hun har høy feber:( Masse lykke til på sykehuset å husk å oppdater oss<3 Sender en stor klem<3

Mannen tisser blod og har store smerter i en testikkel. Den er blitt mindre og veldig rar og kjenne på, blitt mjuk på en måte:( Så var hos legen å tok crp, undersøkelse og UL av testiklene. Crp ga ikke utslag, legen trodde det kunne være betennelse i bitestikkelen, men skal til scanning til uka. Kan være snakk om kreft, men vet ikke mer før til uka. Mannen har fått en hestekur med antibiotika, for evt behandling av betennelse, men legen var ikke sikker på om det var det. Tar ikke sorgen på forskudd, så tar det kuli også får vi vite mer til uka.

 
Frekke bassenget, gitt:D

Mannen har kjøpt nytt basseng nå, så skal sette det opp i morgen.

Bildene er jeg sikker på blir kjempefine, gleder meg til å se bilder av den fiiine gjengen din♡ Spent på om bildene her ble noe tess også, men tror nok det har gått fint;)

Ingen av våre blir bilsyke, heldigvis. Dine da? Har kjøpt kjølebag som kobles i stikket i bilen, så det blir som en minikjøleskap. Så holder mat å drikke seg godt å kaldt i bilen hele dagen. Legger oppi fryseelementer i tillegg til når den står uten strøm i de timene vi er i parken. Tar godt ned pauser å tar med ipads til hele gjengen, så får det gå:p


Han kom selvsagt inn til en vikar, hun kjente ikke på testiklene hans engang og mente bare det var UVI, så vi skal tilbake til legen i morgen. Han fikk resept på antibiotika mot uvi, men hjelper jo ikke det når den ene testikkelen er vond,den har krympa mye og blitt helt mjuk og svampete nærmest å kjenne på. Skikkelig ekkelt. Mannen har ganske vond og den kjennes meget rar ut, ikke som den pleier og i tillegg tisser han rødt blod, så nei. Ringer legen igjen i morgen tidlig.

Ojj, høres skremmende ut med broren din. Er det mye han rett p slett ikke kan gjøre da?

Ja vi må nok vise frem bhg-barna våre når bilene kommer :D hihi <3

Så bra!! Ungene har til nå ikke blitt bilsyke! Så håper håper håper det fortsetter! Jeg og søstrene mine slet mye med det i barndommen..og jeg blir svimmel/kvalm bare jeg ser bakover enda!:oops: og det starter vel som regel i 2-3 års alderen? Ikke sikker :) veldig kjekt å kunne koble til sånt i bilen :D vi kan bruke hanskerommet som "kjøleskap" vet jeg..så det er greit med tanke på bilturer :) ha mat og drikke der :)

Uff nei det høres absolutt ikke bra ut!!:eek: vet at testikkelene kan fylle seg litt med vann og evt forandre på størrelse i forhold til hverandre, men da har dem jo bare litt ubehag! Og ikke smerter eller blod i urin :eek: Håper det ikke er noe alvorlig da!

Han kan gjøre det meste med måte..men ikke sånne ting som å stå på snowboard i bakker for eks..for da blir han både blå og gul av fallene haha.. var verre når han var liten og hyper ;) måtte ha blodoverføring et par ganget å sånt. Første gangen var han vel 2 år og hadde slått tanna! Var da dem oppdaget det. For han slutta jo ikke å blø..dem var fram og tilbake til leger, sykehus og tannleger i flere dager. Og var faktisk en tannlege som sa at det er noe galt med blodet ;) blodprosenten lå jo nede på 3% til slutt:eek: og legene fikk nesten ikke blod ut av årene haha.. men etter det så har dem jo vært obs på dette, og da har han fått behandling raskt :) og har en nesespray han skal ta om han mistenker starten på en indre blødning;) den stopper det :D
 
Takk♡
Ble henvist til sykehuset med barneavdeling 1time fra oss.
Hun fikk påvist uvi på mandag, og ikke blitt bedre av penicillin. Var oppe i 41 i feber igår og ca 39-40 nå. Så skikkelig syk :'(

Hva et galt med din kjære? Håper dere ikke måtte vente så lenge da.. Kjedelig med ventingen :-(

Masse masse god bedring! Husk å oppdater oss! Stakkars lille jenta :(
 
Uff, stakkars:( Kan det være nyrebekkenbetennelse hun har fått? Hun har høy feber:( Masse lykke til på sykehuset å husk å oppdater oss<3 Sender en stor klem<3

Mannen tisser blod og har store smerter i en testikkel. Den er blitt mindre og veldig rar og kjenne på, blitt mjuk på en måte:( Så var hos legen å tok crp, undersøkelse og UL av testiklene. Crp ga ikke utslag, legen trodde det kunne være betennelse i bitestikkelen, men skal til scanning til uka. Kan være snakk om kreft, men vet ikke mer før til uka. Mannen har fått en hestekur med antibiotika, for evt behandling av betennelse, men legen var ikke sikker på om det var det. Tar ikke sorgen på forskudd, så tar det kuli også får vi vite mer til uka.

Det har ikke spredd seg til nyrene heldigvis. Tok UL av nyrer og urinblæren. Var helt perfekt :)
Skulle fortsette på medisinene også tok de urin for å gro (?). I Sverige heter det odlinger, men usikker på Norsk hehe.

Oi! Uff. Så skremmende! ! Ikke ta sorgene på forskudd. Lurt. Stort sett er det ikke så alvorlig som man tenker.

Masse god bedring til din kjære! :)

Hvordan går det ellers med dere? :)
 
Masse masse god bedring! Husk å oppdater oss! Stakkars lille jenta :(
Takk Anita ♡

Ikke noe moro :-(
Har ikke spist noe i dag. Så kom vi hjem og K hadde laget pizza. Og hun sa :Yes! Det vil jeg ha!
Tok en bit, så kom drikke og mat i retur :'(

Fikk bada hun, også ville hun ha potetgull. Så da skal hun få så mye hun orker. Energi trengs. Håper hun ikke kaster opp mer.


Hvordan går det med dere? :)
 
Det har ikke spredd seg til nyrene heldigvis. Tok UL av nyrer og urinblæren. Var helt perfekt :)
Skulle fortsette på medisinene også tok de urin for å gro (?). I Sverige heter det odlinger, men usikker på Norsk hehe.

Oi! Uff. Så skremmende! ! Ikke ta sorgene på forskudd. Lurt. Stort sett er det ikke så alvorlig som man tenker.

Masse god bedring til din kjære! :)

Hvordan går det ellers med dere? :)

Så bra det ikke var nyrebekkenbetennelse, håper feberen er borte til i morgen og at hu ikke kaster opp noe mer:) Masse god bedring til Mina♡

Ja, tenker å heller fokusere på det positive, så får vi heller ta stilling til det om det er dårlige nyheter til uka.

Takk, søta:)
Går fint med oss, akkurat gått gjennom alle klesskapene og sortert fra det som er for smått. Ble 4 stappfulle poser med klær som gis til UFF. Bestilte klær til dem alle i stad også fra HM:)
 
Så bra det ikke var nyrebekkenbetennelse, håper feberen er borte til i morgen og at hu ikke kaster opp noe mer:) Masse god bedring til Mina♡

Ja, tenker å heller fokusere på det positive, så får vi heller ta stilling til det om det er dårlige nyheter til uka.

Takk, søta:)
Går fint med oss, akkurat gått gjennom alle klesskapene og sortert fra det som er for smått. Ble 4 stappfulle poser med klær som gis til UFF. Bestilte klær til dem alle i stad også fra HM:)
Takk for det :) Håper det går over snart. Man blir sliten når det er mange dager slik.
Kan ikke tenke meg hvordan dere har hatt det, når E har vært så syk :-(
Er formen hans bedre?

Så godt å sortere alle klær! :-D Og gi det til et godt formål :)

Elsker HM. Så mye fint der :)
 
Ja vi må nok vise frem bhg-barna våre når bilene kommer :D hihi <3

Så bra!! Ungene har til nå ikke blitt bilsyke! Så håper håper håper det fortsetter! Jeg og søstrene mine slet mye med det i barndommen..og jeg blir svimmel/kvalm bare jeg ser bakover enda!:oops: og det starter vel som regel i 2-3 års alderen? Ikke sikker :) veldig kjekt å kunne koble til sånt i bilen :D vi kan bruke hanskerommet som "kjøleskap" vet jeg..så det er greit med tanke på bilturer :) ha mat og drikke der :)

Uff nei det høres absolutt ikke bra ut!!:eek: vet at testikkelene kan fylle seg litt med vann og evt forandre på størrelse i forhold til hverandre, men da har dem jo bare litt ubehag! Og ikke smerter eller blod i urin :eek: Håper det ikke er noe alvorlig da!

Han kan gjøre det meste med måte..men ikke sånne ting som å stå på snowboard i bakker for eks..for da blir han både blå og gul av fallene haha.. var verre når han var liten og hyper ;) måtte ha blodoverføring et par ganget å sånt. Første gangen var han vel 2 år og hadde slått tanna! Var da dem oppdaget det. For han slutta jo ikke å blø..dem var fram og tilbake til leger, sykehus og tannleger i flere dager. Og var faktisk en tannlege som sa at det er noe galt med blodet ;) blodprosenten lå jo nede på 3% til slutt:eek: og legene fikk nesten ikke blod ut av årene haha.. men etter det så har dem jo vært obs på dette, og da har han fått behandling raskt :) og har en nesespray han skal ta om han mistenker starten på en indre blødning;) den stopper det :D

Ja, spent på bildene :D Håper de er bra:p Ellers blir de sendt i retur, gitt:p

Æsj, så ekkelt å være bilsyk, forferdelig å være kvalm å kaste opp, verste jeg vet om:confused: hvordan er det nå i voksen alder? Ojj, så lurt:) Vi har ikke det i bilen, men kjøpte en kjølebag igår, så det blir bra.

Uffa meg, må ha vært veldig vanskelig når han var liten å full av spillopper:eek: Er litt hønemor, så hadde hatt problemer med å slappe av. Så ille at han kan få indre blødninger av trening:( Bra tannlegen skjønte det. Har hørt om at tannleger har gjort folk oppmerksomme på sykdommer de ikke visste de hadde.

Vi var hos en annen lege idag, men ikke fastlegen, var ikke ledig hos han. Legen kjente på testiklene og tok UL. Han så ikke noe særlig, men er blitt stor forskjell på str på dem. Og den som er vond har endret konsistens eller hva jeg skal si. Blitt helt rar og mjuk og liten. Mannen har veldig vondt i den og oppover lysken. Så han skal på ny scanning på sjukhus til uka av mage og nedentil. De må ta vevsprøve evt for og se om det er kreft. Så vi vet ikke så mye mer før til uka. Men tenker positivt, så får vi se ann:)
 
Takk for det :) Håper det går over snart. Man blir sliten når det er mange dager slik.
Kan ikke tenke meg hvordan dere har hatt det, når E har vært så syk :-(
Er formen hans bedre?

Så godt å sortere alle klær! :-D Og gi det til et godt formål :)

Elsker HM. Så mye fint der :)

Ja, det forstår jeg godt, vet hvordan du har det, det er såå slitsomt med syke barn, både for store og små. Er så synd på de små når de er syke:(

Går fint, er nok mye en vanesak egentlig, tror jeg! Går fint, alle 3 er forkjøla pga væromslag hele tiden, men når det er fint vær og litt varmere i været så har han det så fint, om det ikke er 30 pluss, da får han det for varmt:p Han er våken en gang rundt 23-00 og får medisiner og flaske, så sovner han igjen-deilig å slippe å være våken store deler av natta:D

Ja, synes det er fint å kunne gi noen andre glede av klærne også:) Jaaa, H&M har innmari mye fint:)

God bedring til lille snuppa:)
 
Frekke bassenget, gitt:D

Mannen har kjøpt nytt basseng nå, så skal sette det opp i morgen.

Bildene er jeg sikker på blir kjempefine, gleder meg til å se bilder av den fiiine gjengen din♡ Spent på om bildene her ble noe tess også, men tror nok det har gått fint;)

Ingen av våre blir bilsyke, heldigvis. Dine da? Har kjøpt kjølebag som kobles i stikket i bilen, så det blir som en minikjøleskap. Så holder mat å drikke seg godt å kaldt i bilen hele dagen. Legger oppi fryseelementer i tillegg til når den står uten strøm i de timene vi er i parken. Tar godt ned pauser å tar med ipads til hele gjengen, så får det gå:p


Han kom selvsagt inn til en vikar, hun kjente ikke på testiklene hans engang og mente bare det var UVI, så vi skal tilbake til legen i morgen. Han fikk resept på antibiotika mot uvi, men hjelper jo ikke det når den ene testikkelen er vond,den har krympa mye og blitt helt mjuk og svampete nærmest å kjenne på. Skikkelig ekkelt. Mannen har ganske vond og den kjennes meget rar ut, ikke som den pleier og i tillegg tisser han rødt blod, så nei. Ringer legen igjen i morgen tidlig.

Ojj, høres skremmende ut med broren din. Er det mye han rett p slett ikke kan gjøre da?
Uff, stakkars mannen din. Håper ikke det er noe alvorlig. Synes dere har nok å stri med jeg!!!
 
Takk Anita ♡

Ikke noe moro :-(
Har ikke spist noe i dag. Så kom vi hjem og K hadde laget pizza. Og hun sa :Yes! Det vil jeg ha!
Tok en bit, så kom drikke og mat i retur :'(

Fikk bada hun, også ville hun ha potetgull. Så da skal hun få så mye hun orker. Energi trengs. Håper hun ikke kaster opp mer.


Hvordan går det med dere? :)

Uff a meg :( men bra hun i det minste vil spise noe! Kommet noe mer i retur? Håper ikke det :)
 
Ja, spent på bildene :D Håper de er bra:p Ellers blir de sendt i retur, gitt:p

Æsj, så ekkelt å være bilsyk, forferdelig å være kvalm å kaste opp, verste jeg vet om:confused: hvordan er det nå i voksen alder? Ojj, så lurt:) Vi har ikke det i bilen, men kjøpte en kjølebag igår, så det blir bra.

Uffa meg, må ha vært veldig vanskelig når han var liten å full av spillopper:eek: Er litt hønemor, så hadde hatt problemer med å slappe av. Så ille at han kan få indre blødninger av trening:( Bra tannlegen skjønte det. Har hørt om at tannleger har gjort folk oppmerksomme på sykdommer de ikke visste de hadde.

Vi var hos en annen lege idag, men ikke fastlegen, var ikke ledig hos han. Legen kjente på testiklene og tok UL. Han så ikke noe særlig, men er blitt stor forskjell på str på dem. Og den som er vond har endret konsistens eller hva jeg skal si. Blitt helt rar og mjuk og liten. Mannen har veldig vondt i den og oppover lysken. Så han skal på ny scanning på sjukhus til uka av mage og nedentil. De må ta vevsprøve evt for og se om det er kreft. Så vi vet ikke så mye mer før til uka. Men tenker positivt, så får vi se ann:)

Ja jeg å hater å være kvalm og kaste opp! Sååå vondt :( jeg vokste det av meg, og kan ikke huske sist jeg kastet opp på tur :p men fikk tablett som liten da og tok pauser :) nå blir jeg bare småkvalm om jeg for eks sitter med mobilen mens jeg er i bil..eller snur meg bakover..men går over så fort jeg ser framover igjen :p lærer seg teknikker haha..

Broren min er en slags treningsnarko :p eller han tar helt av når han først begynner! Og presser seg for hardt..da kommer blødningene! Først pga løfting av vekter. Da ble det blod i nyrene igjen! Så var det pga jogging/løping, da fikk han problemer med hofta (tror jeg)! Og i vinter fikk han er større blødning i magen pga ski haha.. han lærer ikke :p men den siste var nok værst! Også har han også operert kneet for noen år siden pga at blod hadde "spist opp/smuldret" beinet under kneskålen over flere år, så der har han en sementklump inni nå :p men når han var liten så var han både høyt og lavt! Skikkelig hyper haha..

Ja, tannleger har funnet ut av både sykdommer, mishandling overgrep på barn! Flinke folk :)

Uff han må ha det ganske vondt! :( stakkars mannen din! Håper ikke det er kreft da! Men lurt å tenke positivt og heller ta sorgene når det er en grunn til det ;) du må huske å oppdatere oss!
 
Nei. Heldigvis ikke :-D
Så håper det fortsetter slik.

Hvordan går det med Emira??

Hun sover og kaster opp.. men ikke sånn veldig hyppig! Har gått 1 time til 1,5 time mellom hver gang..totalt 4 ganger til nå! Så får bare se hvordan det går i natt :)
 
God morgen!
Som det fleste av dere vet så har Emira omgangssyken! Så natten har ikke vært den beste :p men ikke bare sykdommens feil heller. For hun har totalt kasta opp 6 ganger siden igår. Men naboen bestemte seg for å starte med oppussing i natt:mad: tette narkovrak! Klagde akkurat fordi hun drev å vasket klær og sko midt på natta, når det var slutt så starter hun med å pusse opp?:oops: sendte en ny meld til styreformann! Skjønnet ikke at det skal være så vanskelig å holde på med ting på dagen?? Så jeg sovna jo ikke før i 2 tiden.. og ble vekket 4:30 av at Emira kasta opp. Så våkna Leoh kl 6 :p
Det var visst et par unger i bhgen som hadde hatt omgangssyke! Så da ser man jo hvor nøye de foreldrene er å:( :p

Hvordan har deres natt vært? Hva skal dere idag? :)
Jeg har vasket badet og senga/området rundt senga til Emira med klor og sprit :p håper det gjør susen haha..
 
God morgen!
Som det fleste av dere vet så har Emira omgangssyken! Så natten har ikke vært den beste :p men ikke bare sykdommens feil heller. For hun har totalt kasta opp 6 ganger siden igår. Men naboen bestemte seg for å starte med oppussing i natt:mad: tette narkovrak! Klagde akkurat fordi hun drev å vasket klær og sko midt på natta, når det var slutt så starter hun med å pusse opp?:oops: sendte en ny meld til styreformann! Skjønnet ikke at det skal være så vanskelig å holde på med ting på dagen?? Så jeg sovna jo ikke før i 2 tiden.. og ble vekket 4:30 av at Emira kasta opp. Så våkna Leoh kl 6 :p
Det var visst et par unger i bhgen som hadde hatt omgangssyke! Så da ser man jo hvor nøye de foreldrene er å:( :p

Hvordan har deres natt vært? Hva skal dere idag? :)
Jeg har vasket badet og senga/området rundt senga til Emira med klor og sprit :p håper det gjør susen haha..

God morgen,ja:oops:

Uffameg, visste ikke Emira også var syk også med omgangssyken av alt:(

Hvordan er formen hennes nå?
Hørtes ikke ut som en så veldig trivelig natt, akkurat* Ojj, ekkelt å ha en sånn nabo:( God bedring til Emira♡
 
God morgen,ja:oops:

Uffameg, visste ikke Emira også var syk også med omgangssyken av alt:(

Hvordan er formen hennes nå?
Hørtes ikke ut som en så veldig trivelig natt, akkurat* Ojj, ekkelt å ha en sånn nabo:( God bedring til Emira♡

Få deg snapchat vennen, så får du med deg mye fra oss alle haha :p
Formen er slapp, men ikke kastet opp siden halv 5 inatt ;) drikker litt cola og vann, og spiser noe kjeks av og til..og fått i seg noen biter med brød :) så får håpe hun klarer å holde på det hun spiser nå da :)

Ikke noe gøy når man stadig vekk blir plaga på nettene nei..heldigvis sjeldent festing der nå! Men hjelper lite når andre ting holder meg våken :p og reglene sier det skal være stille etter kl 22-23 om kvelden!
 
Back
Topp