Jeg fyrer opp for å varme 100 kvm, så må litt til, men holder å legge innpå med ved 1 gang, så er det varmt. Er kun 5 g ute nå. Brrr. Kjempekaldt
Skjønner dere ikke kan det med en leilighet, da blir det too hot
Kjedelig å ikke ha hage hvor unga kan boltre seg ånfå ut litt energi å ikke minst leke seg å ha det gøy. Har dere lekeplass der da?
Ja, med det været som er nå, så er det virkelig ikke rart unga er forkjøla nonstop. Er som du sier enten fint vær med vind, eller kaldt i skyggen, eller oversky å regn og drit kaldt. Vil ha sommer å sol de neste mndene. Er spådd fint vær her til uka med 25 g pluss
Er fantastisk deilig når han sover godt på natta, eller kan våkne 1 gang eller noe, få medisin å flaske også sovne igjen til morran, det er greit, for da får vi også søvn, ikke moro med våkennetter å et sykt barn. Sover Leo urolig eller er han også tørst på natta?
Emmeth spiser for det meste ikke mer enn maks 1 brødskive og litt frukt ila en dag,noen ganger vil han slett ikke ha noe, så han får ennå nutramigen lipl 2 for at han skal få i seg nok næringstoffer. Han er nå 90 cm mener jeg å vekten går litt opp og ned,men rundt 11-12 kg. Han har litt spisevegring virker det som, men han smaker da stort sett på alt frukt å grønt. De på riksen er obs på dette og vi gir en ekstta ekstra skje med melkepulver i flaska for meste mulig næring så han kan legge på seg littegrann i all fall.
Takk for skryten, synes jo selvsagt hun er ei flott blomst for øyet å se på også♡ hu kommer å gir meg blomster som vi setter i vaser hver eneste dag,gromjenta mi
Mhm, helt vildt å tenke på at nå har jeg 2 skolejenter i huset. Tiden går altfor fort til tider synes jeg! Rart, for var ikke lenge siden de var små
er så spent på hvordan jentene våre kommer til å trives på skolen, grugleder meg litt jeg også faktisk