SKAL VI PRATE?

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Hei og god morgen.
Prøve på en uke med mer prating.
Mange som er opptatte med skole og jobb :)
Ungene er levert og vi skal rydde og vaske i dag. Vasker sengetøy nå. Deilig!
Ønsker dere en fin dag.
 
Hei hei :)
Vi koser oss masse i langhelgen, hadde helt glemt at det er mandag :p
På lørdag var vi på sesongåpning på Hunderfossen og hadde en super dag. Kusinepetrine på 12 var med oss hele dagen og sov over til i går :)
Nå nyter vi finværet og jeg skal på jobb kl 15! Jeg har fått de to siste vaktene jeg har ønsket meg, på kr.himmelfart og i dag - kjekt med vakt på helligdag :-D
Det blir mindre studier og mer annet på meg fremover. Jobbsøking, forhåpentligvis litt jobbing og litt studier utover sommeren! Og så har huset blitt forsømt, så der må det gjøres endel nå som man har tid :)
 
God kveld:)

Vi har hatt det en koselig påske med familie og venner, men Emmeth er blitt syk. Kastet opp og hatt diaré og svært slapp. Han har vært forkjølet over ei uke i tillegg og har nå en stygg hoste som ikke gir seg. Han hoster konstant. De siste 2 dagene har han ikke orka og sitte engang, ligger rett ut. Hjelper ikke med astmamedisiner på hosten og har temp på 39.2. Så mannen har dratt på legevakten med han nå.

I morgen skal jentene i bhge og skole som vanlig, ellers ingen andre planer enn å kose med Emmeth.

Skal gå i dusjen nå mens jeg har tid også blir det nok en våkennatt til med minsten.

Ha en fortsatt fin kveld, jenter:)
 
God kveld:)

Vi har hatt det en koselig påske med familie og venner, men Emmeth er blitt syk. Kastet opp og hatt diaré og svært slapp. Han har vært forkjølet over ei uke i tillegg og har nå en stygg hoste som ikke gir seg. Han hoster konstant. De siste 2 dagene har han ikke orka og sitte engang, ligger rett ut. Hjelper ikke med astmamedisiner på hosten og har temp på 39.2. Så mannen har dratt på legevakten med han nå.

I morgen skal jentene i bhge og skole som vanlig, ellers ingen andre planer enn å kose med Emmeth.

Skal gå i dusjen nå mens jeg har tid også blir det nok en våkennatt til med minsten.

Ha en fortsatt fin kveld, jenter:)
Usj! Stakkars! Håper alt går bra hos legen.... :-(

Håper han sover i natt.... og dere også.
Slapp dere andre unna omgangssyken?
 
Usj! Stakkars! Håper alt går bra hos legen.... :-(

Håper han sover i natt.... og dere også.
Slapp dere andre unna omgangssyken?

Me too, men han hoster sånn, så han får ikke sove, stakkars. Takk, vet ikke noenting ennå annet enn at han hadde crp på 12, men lungene er ikke bra, så venter på å høre mer fra mannen... Takk♡ Nei, heldigvis er ingen andre blitt dårlige*bank i bordet* hvordan går det med dere? Er du begynt i ny jobb?:)
 
Me too, men han hoster sånn, så han får ikke sove, stakkars. Takk, vet ikke noenting ennå annet enn at han hadde crp på 12, men lungene er ikke bra, så venter på å høre mer fra mannen... Takk♡ Nei, heldigvis er ingen andre blitt dårlige*bank i bordet* hvordan går det med dere? Er du begynt i ny jobb?:)
Kjedelig at han hoster sånn. Vanskelig å sove godt da :'(

Vi har det bra takk.... Ja, begynt i ny jobb. Ekstrahjelp. Så passer utmerket for meg :-D
 
Kjedelig at han hoster sånn. Vanskelig å sove godt da :'(

Vi har det bra takk.... Ja, begynt i ny jobb. Ekstrahjelp. Så passer utmerket for meg :-D

Det går bedre med han. Han fikk en annen astmamedisin på legevakten og betapred, men hoster mye ennå, men allmentilstanden hans er meget bedre:) Gratulerer med ny jobb, så bra du trives:D
 
Uff og uff. Katten vår, som bor hos mamma og pappa, ble påkjørt og er død :( slikt skjer jo, men det er så trist! Jeg gruer meg veldig til å fortelle det til T, da han er ufattelig glad i den katten!
 
Uff og uff. Katten vår, som bor hos mamma og pappa, ble påkjørt og er død :( slikt skjer jo, men det er så trist! Jeg gruer meg veldig til å fortelle det til T, da han er ufattelig glad i den katten!
Nei, så trist :-(
Ja, blir nok ikke lett å fortelle det.. Håper han tar det greit.. :-(
 
Stille og rolig dag.. Skal opp 6.15 i morgen. Jobber til 15.30, også drar jeg til pappa. Må til tannlegen og rotfylle. Gruer meg :-( :-( Gjort det før..! Æsj!

Ungene er ferdig kl 16... Så skal vi kose oss før de legger seg :)

Hva gjør dere? :)
 
Nei, så trist :-(
Ja, blir nok ikke lett å fortelle det.. Håper han tar det greit.. :-(
Han tok det greit, men han kan fint reagere mer senere, det gjør han gjerne med det meste.
 
Stille og rolig dag.. Skal opp 6.15 i morgen. Jobber til 15.30, også drar jeg til pappa. Må til tannlegen og rotfylle. Gruer meg :-( :-( Gjort det før..! Æsj!

Ungene er ferdig kl 16... Så skal vi kose oss før de legger seg :)

Hva gjør dere? :)
Kos dere i ettermiddag!
T og jeg gjorde litt lekser før jeg hentet Lillebror.
Nå ser de film jeg har lånt på biblioteket mens jeg lager mat. Rolig ettermiddag her.
Mannen er på øvelse, og lillesøs kommer en tur på besøk i kveld!
 
God formiddag!
God natt her =)
Ungene er sendt av gårde og levert og jeg kikker litt på jobbsøknader...
Det er nydelig vær (men litt utrygt), så jeg lurer på om jeg skal rekke en tur i hoppbakken før jeg har en kaffeavtale.
Ha en super dag :)
 
God kveld:)

Vi har hatt det en koselig påske med familie og venner, men Emmeth er blitt syk. Kastet opp og hatt diaré og svært slapp. Han har vært forkjølet over ei uke i tillegg og har nå en stygg hoste som ikke gir seg. Han hoster konstant. De siste 2 dagene har han ikke orka og sitte engang, ligger rett ut. Hjelper ikke med astmamedisiner på hosten og har temp på 39.2. Så mannen har dratt på legevakten med han nå.

I morgen skal jentene i bhge og skole som vanlig, ellers ingen andre planer enn å kose med Emmeth.

Skal gå i dusjen nå mens jeg har tid også blir det nok en våkennatt til med minsten.

Ha en fortsatt fin kveld, jenter:)

Kjekt med påske :p

Går det bedre med Emmeth nå? Uff så grusomt med den sykdommen der!!
 
Uff og uff. Katten vår, som bor hos mamma og pappa, ble påkjørt og er død :( slikt skjer jo, men det er så trist! Jeg gruer meg veldig til å fortelle det til T, da han er ufattelig glad i den katten!

Å nei :( :( :( så grusomt!!
 
Kjekt med påske :p

Går det bedre med Emmeth nå? Uff så grusomt med den sykdommen der!!

Hahahah, så det jaggu meg ikke før nå:D Mente selvsagt pinse:p Han er hjemme ennå og helt slapp. Hoster ikke fullt like mye, heldigvis..
 
Back
Topp