SKAL VI PRATE?

Jeg har aldri blitt ringt ved biting, har egentlig ikke tenkt at jeg burde det heller? Med mindre barnet har så vondt at det bør hentes da. Men du, kan ikke du be om at du ønsker å bli ringt hvis hun blir bitt, uansett? Det burde de kunne gjøre dersom dere vil det :)
Det gjør de sikkert, men jeg trenger ikke å bli oppringt ved biting altså. Syns bare det var litt kleint når ped.leder sa at de fulgte en god prosedyre hvor de ringer hjem dersom huden ble brutt av bittet, og jeg svarte "..men det lå jo løs hud ved bittet nå sist?" "Åååjaaa.." *stillhet*
Så spørsmålet mitt var egentlig: hvor mye gjennom er gjennom? :)
 
Det gjør de sikkert, men jeg trenger ikke å bli oppringt ved biting altså. Syns bare det var litt kleint når ped.leder sa at de fulgte en god prosedyre hvor de ringer hjem dersom huden ble brutt av bittet, og jeg svarte "..men det lå jo løs hud ved bittet nå sist?" "Åååjaaa.." *stillhet*
Så spørsmålet mitt var egentlig: hvor mye gjennom er gjennom? :)
Ja, sånn sett! Skjønner... Det var jo litt teit da!
Jeg ville jo tenkt at løs hud er gjennom ja. Virket nesten som at hun ikke visste det da?
 
God kveld!
Vi har vært på foreldresamtale i dag og der fikk vesla masse skryt,så det var veldig kjekt.:) De prøver å følge med på biteren, men det skjer så fort at det skjer noen "glipper". Ped.leder sa at de pleier å ringe hvis det bites gjennom huden, men hvor mye gjennom er gjennom da? Sist lå det litt løs hud i overkant av bittet, men regnes ikke det som å bite gjennom huden? Vi ble iallfall ikke oppringt.. Det var visst flere barn som hadde fått gjennomgått, så da får vi bare håpe på at det går seg til.

I dag fikk vi også barnehagebildene som ble tatt for noen uker siden, så nå har vi fått ny veggpryd.

I morra er det ENDELIG tid for ul-undersøkelsen på sykehuset. Veldig spent.
Så flott med mye ros :) Søta!
Så kjipt med den bitingen... Er det en biter? Som biter flere? :-(

Så kos med bildene. Ble de bra? :)

Lykke til på sykehuset :) Tok sin tid..
 
Ja, sånn sett! Skjønner... Det var jo litt teit da!
Jeg ville jo tenkt at løs hud er gjennom ja. Virket nesten som at hun ikke visste det da?
Ja, det var det jeg stussa over selv.:) Hun sa ikke noe mer om det hun som er kontakten til Jenny heller, annet enn at "Ååja..Ja, for Jenny skreik skikkelig da asså", så det virka som de møtte seg selv i døra littegrann.

I forkant av møtet har jeg jo hatt følelsen av at de kosta saken litt under teppet, og jeg vil jo ikke blåse dette opp til et stooort problem, for det er nok ikke greit å være den som biter eller foreldrene hennes heller. Men jeg vil jo at de andre barna på avdeligen også skal føle seg ivaretatt oppi det hele, og hvis de ansatte har en så god prosedyre, så burde de kanskje følge den. ;)

Neida.. det går seg vel til.:)
 
Det var ferien sin, det!:D
Skal dere reise litt rundt eller skal dere "bo fast" et sted?
Vi tenkte å ha en fast leilighet i byen der tanta og onkelen bor. Også vil vi gjerne prøve på reise til Kairo,Luxor,Jordan og Israel(Hvis K kommer inn i Israel)... Men ikke sikkert ennå. Mrn jeg elsker å se historie :)
 
God morgen!
Her er det strålende sol, så jeg skal levere gutta og komme meg ut en tur!
T skal på vennegruppe i dag, så jeg har tilbudt meg å hjelpe til med kjøring dit etter skolen/SFO. Ellers ikke så store planene i dag :)
Deilig sol! Her også :-D

Håper dere får en fin dag :)
 
Ja, det var det jeg stussa over selv.:) Hun sa ikke noe mer om det hun som er kontakten til Jenny heller, annet enn at "Ååja..Ja, for Jenny skreik skikkelig da asså", så det virka som de møtte seg selv i døra littegrann.

I forkant av møtet har jeg jo hatt følelsen av at de kosta saken litt under teppet, og jeg vil jo ikke blåse dette opp til et stooort problem, for det er nok ikke greit å være den som biter eller foreldrene hennes heller. Men jeg vil jo at de andre barna på avdeligen også skal føle seg ivaretatt oppi det hele, og hvis de ansatte har en så god prosedyre, så burde de kanskje følge den. ;)

Neida.. det går seg vel til.:)
Ja jeg skjønner deg veldig godt!
Håper det går seg til ja!
 
Så flott med mye ros :) Søta!
Så kjipt med den bitingen... Er det en biter? Som biter flere? :-(

Så kos med bildene. Ble de bra? :)

Lykke til på sykehuset :) Tok sin tid..
Veldig kjekt med ros.:)
Det er ei jente som biter, og det var visst ikke bare Jenny, slik jeg forstod det.

Bildene ble fine, ja.:) De pleier å ta bilder ute, men i år var det åpen himmel og det høljregna, så da ble det innebilder istedet.

Ja, nå har jeg venta i 6mnd! Og tror du ikke jeg fikk mensen før helga også? Var redd for at jeg måtte utsette timen, men dama på sykehuset sa det skulle gå greit likevel.. *phew*
 
Deilig sol! Her også :-D

Håper dere får en fin dag :)
Så deilig! =)
Jeg har nå laget meg mat og pakket sekken og skal snart på sykkeltur opp bakkene her :D
Det blir tungt, men herlig - håper jeg!
 
Veldig kjekt med ros.:)
Det er ei jente som biter, og det var visst ikke bare Jenny, slik jeg forstod det.

Bildene ble fine, ja.:) De pleier å ta bilder ute, men i år var det åpen himmel og det høljregna, så da ble det innebilder istedet.

Ja, nå har jeg venta i 6mnd! Og tror du ikke jeg fikk mensen før helga også? Var redd for at jeg måtte utsette timen, men dama på sykehuset sa det skulle gå greit likevel.. *phew*

Tar de enkeltbilder i barnehagen deres?
Det gjorde de i barnehagen som T gikk i det første året, men barnehagen vi har hatt siden da tar bare gruppebilder. Helt ok det da, egentlig, vi kan jo ta enkeltbilder selv eller hos fotograf =)
 
God morgen!
Her er det strålende sol, så jeg skal levere gutta og komme meg ut en tur!
T skal på vennegruppe i dag, så jeg har tilbudt meg å hjelpe til med kjøring dit etter skolen/SFO. Ellers ikke så store planene i dag :)
Så heldig dere er som har finvær!!:) Herlig med lite planer. Kos deg på tur!
 
Vi tenkte å ha en fast leilighet i byen der tanta og onkelen bor. Også vil vi gjerne prøve på reise til Kairo,Luxor,Jordan og Israel(Hvis K kommer inn i Israel)... Men ikke sikkert ennå. Mrn jeg elsker å se historie :)
Greit å ha et utgangspunkt man kan reise ut fra.:) Har vært i Egypt tre ganger, men jeg har holdt meg på stranda pga varmen. Har vært på dykkertur og kjørt firhjuling i ørkenen bare. Skikkelit turist.:p
 
Tar de enkeltbilder i barnehagen deres?
Det gjorde de i barnehagen som T gikk i det første året, men barnehagen vi har hatt siden da tar bare gruppebilder. Helt ok det da, egentlig, vi kan jo ta enkeltbilder selv eller hos fotograf =)
Ja, det ble tatt begge deler. Vi fikk et skjema på forhånd som vi skulle krysse av hvor stor bildepakke vi ville ha, så denne gangen fikk vi portretter, gr.bilde og bilder på dvd til fri bruk. :)
 
Greit å ha et utgangspunkt man kan reise ut fra.:) Har vært i Egypt tre ganger, men jeg har holdt meg på stranda pga varmen. Har vært på dykkertur og kjørt firhjuling i ørkenen bare. Skikkelit turist.:p
Gøy å være turist også :-D
Likte du Egypt? Folk sier så mye forskjellig :p

Men heldigvis snakker K arabisk, så vi blir nok ikke sååå plaget :p
 
Gøy å være turist også :-D
Likte du Egypt? Folk sier så mye forskjellig :p

Men heldigvis snakker K arabisk, så vi blir nok ikke sååå plaget :p
Jeg syns det var helt greit. Ble tafsa litt på og ropt etter, men jeg tåler det. Gikk bedre da jeg og ei venninne dro aleine uten menn faktisk, for det er de som blir dratt inn i butikkene. :p Men det var heftig varmt der og litt mer å "passe på", så jeg liker meg bedre i Hellas.

Ja, dere har jo en kjempefordel der. Også er det sikkert lærerikt for barna også?:)
 
God kveld!
Vi har vært på foreldresamtale i dag og der fikk vesla masse skryt,så det var veldig kjekt.:) De prøver å følge med på biteren, men det skjer så fort at det skjer noen "glipper". Ped.leder sa at de pleier å ringe hvis det bites gjennom huden, men hvor mye gjennom er gjennom da? Sist lå det litt løs hud i overkant av bittet, men regnes ikke det som å bite gjennom huden? Vi ble iallfall ikke oppringt.. Det var visst flere barn som hadde fått gjennomgått, så da får vi bare håpe på at det går seg til.

I dag fikk vi også barnehagebildene som ble tatt for noen uker siden, så nå har vi fått ny veggpryd.

I morra er det ENDELIG tid for ul-undersøkelsen på sykehuset. Veldig spent.

Alltid gøy med skryt av barnet sitt :D hun er jo så herlig den jenta de :)

Ang biting så håper jeg det går over snart! Er så fryktelig fort gjort :( tror dem mener at om det blit hull på huden på en måte, at det er "gjennom huden"..men vet ikke:confused: må være fryktelig vondt!! Uff

Her skal dem ta bilder til torsdag :) spent hehe..
 
God morgen!
Her er det strålende sol, så jeg skal levere gutta og komme meg ut en tur!
T skal på vennegruppe i dag, så jeg har tilbudt meg å hjelpe til med kjøring dit etter skolen/SFO. Ellers ikke så store planene i dag :)

Endelig litt godt vær her å :D har jo måtte bruke jakke til nå jo:confused: bare fredagen, igår og idag det har vært greit med tynn genser haha..

Så ut som en koselig tur du har tatt deg (snap) :) deilig å være i naturen litt :D
 
Tar de enkeltbilder i barnehagen deres?
Det gjorde de i barnehagen som T gikk i det første året, men barnehagen vi har hatt siden da tar bare gruppebilder. Helt ok det da, egentlig, vi kan jo ta enkeltbilder selv eller hos fotograf =)

Her blir det tatt gruppebilder, portrett av hvert barn + søsken sammen :) blir nok veldig dyrt denne gangen hehe..men går bra..får aldri råd til å ta de med til fotografen selv haha
 
God dag :)
Får stort sett lest litt om dagene her inne, men så plutselig dukker det opp noe og jeg rekker ikke å skrive :p

Lite nytt å egentlig :)
Igår fikk jeg Emira til å være i et barneselskap uten meg for første gang :D:D så stolt av jenta mi!! :) var litt gråt før vi skulle dit, men hun trenger å bli pusha noen ganger. Så jeg forklarte godt det hele og sa at mamman i bursdagen kan ringe meg om det ikke går bra osv..så til slutt ble hun med på det, og var SÅÅ stolt av seg selv etterpå og sa hun ville være alene neste bursdag å :D hehe..

Ellers er alt som før her :p

Håper dere får en fin dag :)
 
God dag :)
Får stort sett lest litt om dagene her inne, men så plutselig dukker det opp noe og jeg rekker ikke å skrive :p

Lite nytt å egentlig :)
Igår fikk jeg Emira til å være i et barneselskap uten meg for første gang :D:D så stolt av jenta mi!! :) var litt gråt før vi skulle dit, men hun trenger å bli pusha noen ganger. Så jeg forklarte godt det hele og sa at mamman i bursdagen kan ringe meg om det ikke går bra osv..så til slutt ble hun med på det, og var SÅÅ stolt av seg selv etterpå og sa hun ville være alene neste bursdag å :D hehe..

Ellers er alt som før her :p

Håper dere får en fin dag :)
Så tøff hun er!!
Ja jeg hadde en flott tur, det ble 12 km på sykkelen.
De første 3-4 km er kun oppover :p så jeg kjenner det nå ja. Det var deilig å suse ned igjen og finne et sted ved elva for å spise lunch! Vi solet oss og badet (!!) mye der da vi var ungdommer :) kaldt, men forfriskende!
 
Back
Topp