Sjokolade da.. Igjen..!

P.D.D greier jeg ikke jeg å kose meg med verken cola eller sjokolade. Det går rett ned på 1, 2, 3 også vrenger jeg papiret i ren desperasjon etterpå og skjønner ikke hvor innholdet ble av! :o

Jeg må innrømme jeg kjenner litt til d der. Men om eg greier d, så er d aller best når man bare har sjokoladen i munnen og lar den få smelte!

Dag 6 uten sjokolade. Og alt annet av sukker også. Prøver ketolyse. I dag er det ekstra vanskelig!

Hold ut! Du er flink!! Jeg ammer så gidder ikke å overdrive slankingen enda.

Problemet mitt er at jeg ikke klarer å styre meg.. En liten bit blir fort til mye mer:( så tror. Jeg skal ha en periode uten og så evt starte med litt..

Jeg hadde 14 dager uten her for ikke så lenge siden. Men jeg inhalerer sjokoladen fordi nå og.

Jeg må innrømme jeg kjenner litt til d der. Men om eg greier d, så er d aller best når man bare har sjokoladen i munnen og lar den få smelte!

Jeg hadde 14 dager uten her for ikke så lenge siden. Men jeg inhalerer sjokoladen fordi nå og.
Smelta sjokolade er undervurdert! :o Men ikke solsmelta sjokolade, det blir ikke like godt... :p

14 dager, ja! Det er bra jobba :) jeg har begynt en rekke ganger og så glemmer jeg det gjerne dagen etter :p

Utrolig hva man gjør for en dråpe sjokolade for tiden altså :o Har bevisst ikke kjøpt sjokolade i dag, så nå er jeg spent på kvelden!!

Lykke til!! Jeg har sprukket til gangs!!

104 gram *rødme*

Men prøver på 10 i morgen og. Ikke 10 gangern som idag :p

Her tåler ikke snuppa melkeproteiner... Så kan bare spise 70% kokesjokolade. Og den er egentlig ikke god.... Savner en god melkesjokolade ja!!!

Hihi kjenner meg igjen! Forrige svangerskap spiste jeg en melkerull hver kveld. Eneste jeg gledet meg til hahahaha! Måtte på rehab etter fødsel. Skal seriøst ha med litt snop på barsel denne gangen! :P

Back
Topp