Sjokolade da.. Igjen..!

Jeg sprakk i går!!! :o "Dårlige" venner som tok med en pose smash på besøk!!!! :o

De fleste har fått med seg at jeg er sykelig avhengig av sjokolade etter fødselen av snuppe nr 2.

Så, siden jeg greide 14 dager helt uten, så har jeg tenkt ut en annen egen utfordring nå.

Maks 10 gram per dag. Da kan jeg spise hver dag, men kan ikke overstige 10 gram i døgnet.

Har ei diger stratosplate i kjøleskapet, slik at jeg kan bryte av ved behov og slipper desperasjon :o :p
Åhhh har hatt akkurat samme problemet, i mitt tilfelle Boble Karamell! Før fødselen kunne jeg nøye meg med et par biter i ny og ned...men nå kan jeg hive innpå en hel plate (i 2 omganger, men kaffe...fantastisk) på en dag...kunne spise en plate om dagen 4-5 dager i uken...naturligvis resultert i en ikke så liten vektoppganger dermed "på avvenning". Hender kjæresten min kjøper en plate til helgen men da gjemmer han den og tar den ikke frem før da haha.

Syns dere er flinke som prøver å kutte ned. Det er jo ikke alltid like enkelt. Her er det sambo som har meg under kontroll for at jeg ikke skal spise for mye snop og drikke for mye brus, det er kun lov I helga. Desverre så har jeg ferie fra mannen nå. Så blir en del brus for tiden her, men har klart å roe meg med snopet da.

Åhhh har hatt akkurat samme problemet, i mitt tilfelle Boble Karamell! Før fødselen kunne jeg nøye meg med et par biter i ny og ned...men nå kan jeg hive innpå en hel plate (i 2 omganger, men kaffe...fantastisk) på en dag...kunne spise en plate om dagen 4-5 dager i uken...naturligvis resultert i en ikke så liten vektoppganger dermed "på avvenning". Hender kjæresten min kjøper en plate til helgen men da gjemmer han den og tar den ikke frem før da haha.

Huff, d er kjipt å bli så hektet. Men d er bra vi innser d selv og forsøker å gjøre noe med det.

Har faktisk ikke spist sjokolade idag :o Men har veldig lyst på da!!

Muffins! Det er så godt! Huff, gruer meg til jeg skal starte.. På toppen av det hele spurte mamma om jeg ville ha noe på tax free'n... Jeg kan jo ikke si nei til en pose m&m :(

Hahaha! Du altså! Da må du forsøke å spise litt om gangen da. ;)

Back
Topp