Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sprakk i går!!!"Dårlige" venner som tok med en pose smash på besøk!!!!
![]()
Må nesten det altså, ellers fungerer dette svært dårlig!Men fy da
Si de må ta med frukt neste gang![]()
Må nesten det altså, ellers fungerer dette svært dårlig!![]()
Skal ikke være enkelt!Ja, det gjør jo det![]()
Jeg sprakk i går!!!"Dårlige" venner som tok med en pose smash på besøk!!!!
![]()
Ingen sjokolade i dag..D var dårlige venner ja! fy dem!
Men idag er en ny dag!
Ikke spist sjokolade enda idag![]()
Muffins! Det er så godt! Huff, gruer meg til jeg skal starte.. På toppen av det hele spurte mamma om jeg ville ha noe på tax free'n... Jeg kan jo ikke si nei til en pose m&mHar spist endel muffins da. Men men![]()
Åhhh har hatt akkurat samme problemet, i mitt tilfelle Boble Karamell! Før fødselen kunne jeg nøye meg med et par biter i ny og ned...men nå kan jeg hive innpå en hel plate (i 2 omganger, men kaffe...fantastisk) på en dag...kunne spise en plate om dagen 4-5 dager i uken...naturligvis resultert i en ikke så liten vektoppganger dermed "på avvenning". Hender kjæresten min kjøper en plate til helgen men da gjemmer han den og tar den ikke frem før da haha.De fleste har fått med seg at jeg er sykelig avhengig av sjokolade etter fødselen av snuppe nr 2.
Så, siden jeg greide 14 dager helt uten, så har jeg tenkt ut en annen egen utfordring nå.
Maks 10 gram per dag. Da kan jeg spise hver dag, men kan ikke overstige 10 gram i døgnet.
Har ei diger stratosplate i kjøleskapet, slik at jeg kan bryte av ved behov og slipper desperasjon![]()
![]()
Hvordan gār det?Første dag uten, håper dag 2 går fint også![]()
Åhhh har hatt akkurat samme problemet, i mitt tilfelle Boble Karamell! Før fødselen kunne jeg nøye meg med et par biter i ny og ned...men nå kan jeg hive innpå en hel plate (i 2 omganger, men kaffe...fantastisk) på en dag...kunne spise en plate om dagen 4-5 dager i uken...naturligvis resultert i en ikke så liten vektoppganger dermed "på avvenning". Hender kjæresten min kjøper en plate til helgen men da gjemmer han den og tar den ikke frem før da haha.
Muffins! Det er så godt! Huff, gruer meg til jeg skal starte.. På toppen av det hele spurte mamma om jeg ville ha noe på tax free'n... Jeg kan jo ikke si nei til en pose m&m![]()
Nå ser det ut som kvalmen er kommet tilbake så spiser da automatisk mindre.. HurraHahaha! Du altså! Da må du forsøke å spise litt om gangen da.![]()
Haha, no pun intended.Haha, bokstavelig talt![]()
Nå ser det ut som kvalmen er kommet tilbake så spiser da automatisk mindre.. Hurra![]()
Åh, så heldig du er!! D håper jeg kommer tilbake til meg og!Nå ser det ut som kvalmen er kommet tilbake så spiser da automatisk mindre.. Hurra![]()