Jeg får lyst på sjokolade av å lese denne tråden!! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aiaiai... Sambo spurte om han skulle kjøpe sjokolade i stad! Det var SÅ hardt å si nei!![]()
Her tåler ikke snuppa melkeproteiner... Så kan bare spise 70% kokesjokolade. Og den er egentlig ikke god.... Savner en god melkesjokolade ja!!!
Så skal få så mye heiing du vil.![]()
Hvordan går det med knærne?
Hihi kjenner meg igjen! Forrige svangerskap spiste jeg en melkerull hver kveld. Eneste jeg gledet meg til hahahaha! Måtte på rehab etter fødsel. Skal seriøst ha med litt snop på barsel denne gangen!![]()
Høres ut som meg det dernei, ny start i morgen!! Heia heia!
Hihi, grei måte å se det på
Gu, nå fikk jeg lyst på sjokolade selv her..
Jeg også... Kjøpte sjokoladekjeks idag.![]()
Må bare prøve å klare meg uten..Så flink du var som sa nei!!! All ære til deg altså!
Hadde ungen min reagert på sjokolade så hadde jeg slutta på flekken. D var sånn jeg kutta ut Colaen. Men hun gjør jo ikke d, og jeg er så veldig svak..
D går greit, men når jeg går trilleturer med snuppa så kjenner jeg d under venstre kne, så lurer på om jeg har skadet d på et vis eller noe.
Jeg var også hekta på melkerull i svangerskapet! Helt til jeg fikk halsbrann
Takk! Kan ikke gi opp pga én feil nei!
Dette er jo en "holde seg unna sjokolade"-tråd. Men ja, ser at den kan virke mot sin hensikt
Men da spiser du opp pakka o dag og forsøker på nytt i morgen![]()
![]()
Oh no! Halsbrann vil jeg ikke ha!Så flink du var som sa nei!!! All ære til deg altså!
Hadde ungen min reagert på sjokolade så hadde jeg slutta på flekken. D var sånn jeg kutta ut Colaen. Men hun gjør jo ikke d, og jeg er så veldig svak..
D går greit, men når jeg går trilleturer med snuppa så kjenner jeg d under venstre kne, så lurer på om jeg har skadet d på et vis eller noe.
Jeg var også hekta på melkerull i svangerskapet! Helt til jeg fikk halsbrann
Takk! Kan ikke gi opp pga én feil nei!
Dette er jo en "holde seg unna sjokolade"-tråd. Men ja, ser at den kan virke mot sin hensikt
![]()
Jeg også... Kjøpte sjokoladekjeks idag.![]()
Det burde du få sjekka...
![]()
Ojoj! Jeg luska i skuffen og fant siste rest, så nå er det tomt i heimen!
Jepp
Kan alltids prøve..![]()
Oh no! Halsbrann vil jeg ikke ha!
Jeg tenker det hver gang det er tomt, men så frister butikken altfor mye...
Ja, det er vel som oftest sånn her og![]()
Ny dag med ny start! Dette klarer du![]()
Snopet skulle vært i et sånt avlukke slik som alkoholen.![]()
Bra!Ikke spist noe sjokolade idag! Ikke enda ihvertfall! Så da bør jeg greie å
Holde meg til 10 gram da![]()
Haha, jah! All sjokolade skulle vært i eget kjølerom sånn som all røyken på taxfreen![]()
Ja! Det er så dårlig gjort at den er akkurat der rett før kassen...
Ja, egentlig er det bare slemt...![]()
Det syns jeg også... Men de tjener vel fett på snop.