Sjokolade da.. Igjen..!

Jeg har cola i tillegg til sjokoladen.. Drikker 1-1,5 liter cola hver dag. :o Her kom også suget etter at mini ble født i starten av juni..o Gikk hele svangerskapet uten sjokolade pga halsbrann. Sikkert kroppen som forsøker å ta igjen det tapte..

Gikk uten sjokolade og cola pga halsbrann, men har holdt meg unna cola etter hun ble født og, hun reagerte på koffeinet. Og nå syns jeg ikke Cola er såååå godt lenger. Kjøper Mozell i helgene som oftest.

Så ja, brus forsøker jeg å holde til helgene.

Men sjokoladen.. Huff og huff!

Gikk uten sjokolade og cola pga halsbrann, men har holdt meg unna cola etter hun ble født og, hun reagerte på koffeinet. Og nå syns jeg ikke Cola er såååå godt lenger. Kjøper Mozell i helgene som oftest.

Så ja, brus forsøker jeg å holde til helgene.

Men sjokoladen.. Huff og huff!
Må virkelig ta meg sammen. Ikke bra å holde på sånn! Mozell er min "nødbrus". Den er kjempegod, ikke for søt heller.. :)

har stoppet. Men kjenner suget i meg. En liten djevel inni magen som roper; TA OG TRØ I DEG HELE SJOKOLADEPLATA FOR SVARTE SVINGENDE!!!!
Da går du til speilet, løfter opp genseren og spør om du er fornøyd med det du ser.

Må virkelig ta meg sammen. Ikke bra å holde på sånn! Mozell er min "nødbrus". Den er kjempegod, ikke for søt heller.. :)

Er ikke så verst med kalorier i den faktisk :)

Da går du til speilet, løfter opp genseren og spør om du er fornøyd med det du ser.

Hehe, da ropes d: DU HAR MANN, BARN, HUS OG BIL!!! SPIS SJOKOLADE MED GOD SAMVITTIGHET DU!!!!!

Heia!

Jeg skal også få slutt på inntaket av sjokolade og godteri... Men først må jeg tømme skapet *slår seg selv i panna*..

Ja, så da skjønner du hva jeg sliter med? :p
Skjønner deg veldig godt, jeg sliter jo med det samme!! :p Men nå er det tomt for sjokolade. Uheldigvis har jeg 4pk med cola!!! :( Må drikke opp de før jeg kan slutte med cola... Hvis ikke går det aldri! :o

Dumme oss dro innom Norby på vei hjem fra hytta på fredag. Gjett hvem som bare skulle raske med seg en liten pose på 1,6 kg smågodt :p hahaha

OMG!! Da kunne du ha lagt meg inn med sjokoladekoma etterpå :o

Hahaha, kjøpte en boks med toffifee også... Samboeren bare himla med øynene :p huff, når dette er tømt kommer ingenting mer inn i leiligheten! Håper jeg... :p

Jeg syns d blir for trist å kutte helt altså.. Jeg vil jo gjerne kose meg med d også.

Jeg syns d blir for trist å kutte helt altså.. Jeg vil jo gjerne kose meg med d også.
P.D.D greier jeg ikke jeg å kose meg med verken cola eller sjokolade. Det går rett ned på 1, 2, 3 også vrenger jeg papiret i ren desperasjon etterpå og skjønner ikke hvor innholdet ble av! :o

Dag 6 uten sjokolade. Og alt annet av sukker også. Prøver ketolyse. I dag er det ekstra vanskelig!

Problemet mitt er at jeg ikke klarer å styre meg.. En liten bit blir fort til mye mer:( så tror. Jeg skal ha en periode uten og så evt starte med litt..

Back
Topp