Sjokolade da.. Igjen..!

100 og 200 gram sjokolade.. Blir dere ikke kvalme? Jeg klarer knapt en strimmel :p

Etter fødselen i mars så er jeg blitt helt avhengig! Gjør vondt i sjelen om jeg ikke får i meg sjokolade.

Kan lett spise en halv boks nugatti nå uten å få vondt i magen. Sånn var d ikke før..

Nå er jeg halvveis I svangerskapet, og sjokoinntaket har økt betraktelig. Målet er å bli sjokoladefri innen uken er omme. Det gjelder Forøvrig alt snopeinntak frem til fødsel. La oss nå se.

Jeg kutta ut sjokolade mot slutten av svangerskapet for jeg slet med halsbrann. Hadde ikke lyst på heller da.

Men så fort ungen var ute smalt d gitt! :o

100 og 200 gram sjokolade.. Blir dere ikke kvalme? Jeg klarer knapt en strimmel :p

100 gram er jo ingenting 200 gram går også helt fint.....spiser lett 500 gram sjokolade en dag hvis jeg har kjøpt en smågodt pose fyllt med sjokolade .......eier ikke viljestyrke, og eeeelsker sjokolade. All ære til dere som klarer å kutte det ut

Sånn jeg kunne gjort, derfor er det null sjokolade her.
Skulle ønske det ikke var noe sjokolade her heller, men mannen spiser sjokolade. Forskjellen er at han stopper etter tre ruter, jeg stopper først når det ikke er mer igjen..:( Men skal ikke kjøpe sjokolade til meg selv nå...

Altfor godt! Jeg har jo en plan om å kutte drastisk ned på sukkerinntaket generelt, så det her blir tøft!
Alltid godt å være fler! ;)

D er kun sjokolade som er problemet mitt. Ordentlig akilleshæl.

Brus klarer jeg å holde meg unna, potetgull også. Og jeg spiser ikke så mye annet godteri. Men d er den der sjokoladen.

D er så rart altså! D ble sånn så fort lille ble født!

Fikk så lyst på sjokolade når jeg kom over denne tråden jeg :p

D er kun sjokolade som er problemet mitt. Ordentlig akilleshæl.

Brus klarer jeg å holde meg unna, potetgull også. Og jeg spiser ikke så mye annet godteri. Men d er den der sjokoladen.

D er så rart altså! D ble sånn så fort lille ble født!
Jeg har cola i tillegg til sjokoladen.. Drikker 1-1,5 liter cola hver dag. :o Her kom også suget etter at mini ble født i starten av juni..o Gikk hele svangerskapet uten sjokolade pga halsbrann. Sikkert kroppen som forsøker å ta igjen det tapte..

Back
Topp