Sjokolade da.. Igjen..!

Blir ikke det bare å erte kroppen?!:oops:
Klarer du bare en liten bit?
Her er det alt eller ingenting:p
Er egentlig enig med Beckymams..

Greit å slutte helt, ja, men når tiden med sjokolade stopp er over er man tilbake til det samme gamle.
Er vel bedre å lære seg litt kontroll for at det skal bli bedre i det lange løp :rolleyes:

da er d 10 gram om dagen! D er rett over to ruter med stratos. Deler man opp den og lar den smelte i munnen så er d fantastisk godt! ;)

Lykke til alle sammen ;-)
Jeg har prøvd å slutte mange ganger, med og kjøpe sjokolade jeg egentlig ikke er noe glad i, men di blir plutselig gode etter en stund de også. Haha..

Hver litt obs på at det kan bli litt hodepine ved sjokolade stopp ☺

Lurt det :) Hvis du ikke klarer å slutte. Anbefaler forresten mørk sjokolade, da orker man lite. Nå liker jeg ikke lys sjokolade mer, syns det har blitt alt for søtt.
Enig! Når jeg kjenner at sjokoladesuget har fått for stor plass, kjøper jeg mørk sjokolade. Den som Coop selger er veldig god, OG rimelig!
Det viktigste er at den stiller suget..

Har noen av dere prøvd krom for å dempe på søtsuget?
Dere som skal porsjonene det opp får putte dagsrasjonen i en sånn dosettboks, å ha lås på de andre dagene så dere ikke jukser :P
Min svakhet er chips av mange slag. Ikke så mye sjokolade. Men syns det har blitt bedre av å ta krom hver dag og drikke mer vann. Og ikke handle sulten :D Prøver å dempe søtsuget med litt Pepsi Max på kvelden.

Går du helt uten? Jeg har spist 10 gram idag og fornøyd med d :)
Ja jeg må gå uten! Har klart meg i hele dag! Det ligger masse snop i spisestua for guttungen skal ha barnebursdag torsdag. Jeg har sitti oppe på kontoret i dag og drømt om det, men holdt meg der med døra lukket:)

100 og 200 gram sjokolade.. Blir dere ikke kvalme? Jeg klarer knapt en strimmel :p

Nå er jeg halvveis I svangerskapet, og sjokoinntaket har økt betraktelig. Målet er å bli sjokoladefri innen uken er omme. Det gjelder Forøvrig alt snopeinntak frem til fødsel. La oss nå se.

Ja jeg må gå uten! Har klart meg i hele dag! Det ligger masse snop i spisestua for guttungen skal ha barnebursdag torsdag. Jeg har sitti oppe på kontoret i dag og drømt om det, men holdt meg der med døra lukket:)

Klarer ikke å holde meg unna om d er i hus jeg :o

Back
Topp