Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for det! Fikk en skikkelig smellnuss av min snørrete 1-åring for to dager siden, regner med det var litt mer enn bare godhet med den nussenHuffda! God bedring!!
Takk for det! Fikk en skikkelig smellnuss av min snørrete 1-åring for to dager siden, regner med det var litt mer enn bare godhet med den nussen![]()
Ja, det skal ikke være enkelt!Hahaha! Huff! D er ikke bare barna som blir syke i ett sett. De smitter jo oss og.
Samme herJeg hadde ikke klart å stoppe på 10 gram om der lå mer tilgjengelig, så jeg satser på å bare holde meg helt unna![]()
Hææ? Er det mulig? Du er flink!!!Det blir lettere etterhvert! Jeg har klart meg siden 2007![]()
Ikke spist sjokolade siden 2007? :ODet blir lettere etterhvert! Jeg har klart meg siden 2007![]()
Det blir lettere etterhvert! Jeg har klart meg siden 2007![]()
Tror jeg må begynne med det her og... Har spist 200gram sjokolade bare i dag!!Har du ikke spist sjokolade siden 2007?!!??!
Jeg starter med 10 g om dagen fra og med i morgen![]()
Hææ? Er det mulig? Du er flink!!!![]()
![]()
Ikke spist sjokolade siden 2007? :O
Ikke i ren sjokoladeform nei.Har du ikke spist sjokolade siden 2007?!!??!
Jeg starter med 10 g om dagen fra og med i morgen![]()
Whaaat.... Hvordan??Ikke i ren sjokoladeform nei.
Spiser is, kaker og kjeks - og piller ikke ut sjokoladen. Men spiser ikke sjokolade i noen form ren nei.
Ikke siden 2007 neiom ikke det var 2006 og
![]()
Ikke i ren sjokoladeform nei.
Spiser is, kaker og kjeks - og piller ikke ut sjokoladen. Men spiser ikke sjokolade i noen form ren nei.
Ikke siden 2007 neiom ikke det var 2006 og
![]()
Tror jeg må begynne med det her og... Har spist 200gram sjokolade bare i dag!!Helt alene, til og med!
![]()
Åh kjære meg.. OG deg!! Det blir hardt..Har spist 100 jeg![]()
Hiv deg med du!