Som for eksempel et halvt kilo?![]()
![]()
Haha, halvkilo til dagen burde holde lenge det
Spørs om vekta holder like lenge da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Som for eksempel et halvt kilo?![]()
![]()
Dette klarer du kjempefint! Heia, heia, heia!Dag 6 uten sjokolade. Og alt annet av sukker også. Prøver ketolyse. I dag er det ekstra vanskelig!
P.D.D greier jeg ikke jeg å kose meg med verken cola eller sjokolade. Det går rett ned på 1, 2, 3 også vrenger jeg papiret i ren desperasjon etterpå og skjønner ikke hvor innholdet ble av!![]()
Dag 6 uten sjokolade. Og alt annet av sukker også. Prøver ketolyse. I dag er det ekstra vanskelig!
Problemet mitt er at jeg ikke klarer å styre meg.. En liten bit blir fort til mye merså tror. Jeg skal ha en periode uten og så evt starte med litt..
Hold ut![]()
Spørs om vekta holder like lenge da![]()
Smelta sjokolade er undervurdert!Jeg må innrømme jeg kjenner litt til d der. Men om eg greier d, så er d aller best når man bare har sjokoladen i munnen og lar den få smelte!
Hold ut! Du er flink!! Jeg ammer så gidder ikke å overdrive slankingen enda.
Jeg hadde 14 dager uten her for ikke så lenge siden. Men jeg inhalerer sjokoladen fordi nå og.
Smelta sjokolade er undervurdert!Men ikke solsmelta sjokolade, det blir ikke like godt...
![]()
14 dager, ja! Det er bra jobbaJeg må innrømme jeg kjenner litt til d der. Men om eg greier d, så er d aller best når man bare har sjokoladen i munnen og lar den få smelte!
Hold ut! Du er flink!! Jeg ammer så gidder ikke å overdrive slankingen enda.
Jeg hadde 14 dager uten her for ikke så lenge siden. Men jeg inhalerer sjokoladen fordi nå og.
Utrolig hva man gjør for en dråpe sjokolade for tiden altsåNei, men får da slikka d i seg og![]()
Spørs om vekta holder like lenge da![]()
Utrolig hva man gjør for en dråpe sjokolade for tiden altsåHar bevisst ikke kjøpt sjokolade i dag, så nå er jeg spent på kvelden!!
Lykke til!! Jeg har sprukket til gangs!!
104 gram *rødme*
Men prøver på 10 i morgen og. Ikke 10 gangern som idag![]()
Aiaiai... Sambo spurte om han skulle kjøpe sjokolade i stad! Det var SÅ hardt å si nei!Lykke til!! Jeg har sprukket til gangs!!
104 gram *rødme*
Hehe, trenger tydeligvis heiingen..![]()
Høres ut som meg det derLykke til!! Jeg har sprukket til gangs!!
104 gram *rødme*
Jeg har hørt at søtsug er farlig, veldig farlig, så tror jeg tar sjansen!Kan ho alltids slanke meg...
Hihi, grei måte å se det på
Gu, nå fikk jeg lyst på sjokolade selv her..