Shoppingtråd

Guttelus har mye fint ja,enig enig!!:D
Den buksen ville jeg brukt på henne også, hvorfor ikke...den var jo unisex syns jeg og kul;) Digget apebibs`en:D
Har shoppa her også, bare ikke tatt bilde;) Var på bylørdag i går, jeg og veslegutt tittet i butikker mens pappan løp maraton:p;)

Ja, den er unisex - uten tvil! Vil bare ikke at hun skal "slite den ut" Haha! :P

Hørte det var MYE som skjedde i byn i går. Maraton, bondens marked, båtmesse og spilling i hytt og pine :D
Vi skulle egentlig på ikea, men storesøster har vært febersyk siden torsdag så det ble utsatt...

Jeg venter på enda to pakker, har blitt litt vel mye handling i det siste. Men med det fine været så har jeg "måttet" handle inn litt ekstra. Alltid greit med en unnskyldning! :P Venter på bla. sommerdrakter til begge to :)

Ja, den er unisex - uten tvil! Vil bare ikke at hun skal "slite den ut" Haha! :p

Hørte det var MYE som skjedde i byn i går. Maraton, bondens marked, båtmesse og spilling i hytt og pine :D
Vi skulle egentlig på ikea, men storesøster har vært febersyk siden torsdag så det ble utsatt...

Jeg venter på enda to pakker, har blitt litt vel mye handling i det siste. Men med det fine været så har jeg "måttet" handle inn litt ekstra. Alltid greit med en unnskyldning! :p Venter på bla. sommerdrakter til begge to :)

Ser den:) Hva str. har du kjøpt den i da? Lenge til godgutten kan bruke den?
Det var helt syke mengder med folk, enkelte steder gikk man i kø:eek::p Vi koste oss da:DHan løpte 2 etapper for jobben nemlig;)
Ikea ja, må der selv snart. Tom for lys:confused:
Samme her, i dag bestilte jeg fra babystore:D
Handlet i den babyshopen i byen i går, den butikken er Synnøve svak for gitt:rolleyes:

Ser den:) Hva str. har du kjøpt den i da? Lenge til godgutten kan bruke den?
Det var helt syke mengder med folk, enkelte steder gikk man i kø:eek::p Vi koste oss da:DHan løpte 2 etapper for jobben nemlig;)
Ikea ja, må der selv snart. Tom for lys:confused:
Samme her, i dag bestilte jeg fra babystore:D
Handlet i den babyshopen i byen i går, den butikken er Synnøve svak for gitt:rolleyes:

Kjøpte str 86 og 92 :P Så vi får se da, hvor fort han vokser. Er jo på vei over i 80 nå ;)
Men de klærne måtte jeg bare ha, og tenkte at de igrunn var kjekke barnehageklær, så da ble det store str. Greit å tenke litt frem i tid også selv om det tar opp litt mye skapplass :P

Den babyshopen i byn er det lenge siden jeg har vært innom. Kanskje ta en tur snart:rolleyes:

Kjøpte str 86 og 92 :p Så vi får se da, hvor fort han vokser. Er jo på vei over i 80 nå ;)
Men de klærne måtte jeg bare ha, og tenkte at de igrunn var kjekke barnehageklær, så da ble det store str. Greit å tenke litt frem i tid også selv om det tar opp litt mye skapplass :p

Den babyshopen i byn er det lenge siden jeg har vært innom. Kanskje ta en tur snart:rolleyes:

Da har han å vokse i:D Her går det i 74,noe i 68 fortsatt;)

Ja, det går alltid penger der gitt:D Og den på Nestun også, oohh:P

Shoppa på boozt.com i går. Masse klær til jr. Midseason-sale og greier. Måtte bare....

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Shoppa på boozt.com i går. Masse klær til jr. Midseason-sale og greier. Måtte bare....

Må man betale toll derfra? Måtte jo selvfølgelig inn å titte og fant en syyykt fin jakke:rolleyes:

Det kom ikke opp noe om toll nei. Fraktfritt over 500 kroner var det også.

Det kom ikke opp noe om toll nei. Fraktfritt over 500 kroner var det også.

Om det er utenlandsk nettbutikk må du betale toll (for bestillinger over 200,-) når du henter pakka på posten.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Handla mye på boozt til meg selv, og der er det ikke toll!:):D
Så bare å shoppe katbra;)

CIMG3673.JPG
Kortarmet og langarmet body fra gant og joggebukse fra Ralph Lauren.

CIMG3674.JPG
Sommerhatt fra nameit:D

Toll og importgebyrer er inkludert i prisen står det på sidene deres :)

Så bra :)
Da må jeg sjekke ut ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Herlige ting, Synnøve! Leketelt må vi også skaffe oss. Gull å ha på terassen i solsteiken, og sikkert moro for både han og storesøsteren :D

Herlige ting, Synnøve! Leketelt må vi også skaffe oss. Gull å ha på terassen i solsteiken, og sikkert moro for både han og storesøsteren :D

Ja, også var det jo tilbud. Wehoo:D
Leketelt er stas vettu:D

Leketelt høres spennende ut! Får se om jeg får plass til det en dag :P Føler jeg har en som bare tar over hele leilighetene nå (og sengen) :P

Back
Topp