Fompen
Glad i forumet
Tøff
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tøff
Aldri hørt om det merket jeg, før svigermor drev og kjøpte da hihi.. veldig fint alt hun har kjøpt hvertfall så Ja hårbånd er så søtt
Glemte denne, også fra me too kortbukse snekkerbukse
Okey! Har ikke noe slik bukse her.. men vi har en butikk i nærheten som har merker fra litt her og der, masse fint, og svigermor kjenner hun så får litt rabatter som jeg har skjønt nå skal den legges ned for kjøpesenteret tar alle kundene :/
Ja enig, snekkerbukser er kjempe tøft
De har ikke sånn bukse her faktisk.. butikk sku det stå haha..Det er så dumt når sånne mindre butikker må legges ned pga. kjøpesenter og kjedebutikkene. De har ofte hyggeligere betjening, mer spesielle og unike plagg etc. Det er vel bare sånn...Kjedelig...:/
Hehe takk da gjorde jeg det! Jentungen har snart lenger hår enn meg :O heheJa hu er kjempe snill, og hu elsker å shoppe til vesla, synes det er veldig stas med barnebarn hehe..
Aner ikke hvor mye for en klemme, de hadde budrunde og jeg fikk alle de hårbånda med sånn "vaffelstrikk" lignende og alle spennene og klemmene for 20 kr
De er 2 stk som har en facebook side sammen, hun ene bor her jeg bor, hun andre i kristiansand Søk opp Rikkelita på facebook og meld deg inn, de sender overalt
Hehe såpass Hvor gammel er hun?Hehe takk da gjorde jeg det! Jentungen har snart lenger hår enn meg :O hehe
De har ikke sånn bukse her faktisk.. butikk sku det stå haha..
Ja er veldig kjedelig :/ men men..
Kommer flere bilder
Mamma til en prinsesse ♡
Jepp ikke sant liker sånn selv kjolen skal brukes 17. MaiHer har du jaggu shoppa ja
Mye fint Den blå jakken med stripene var så skjønn og finLiker sånn maritimt!
Jepp ikke sant liker sånn selv kjolen skal brukes 17. Mai
Mamma til en prinsesse ♡
Kommer flere bilder
Mamma til en prinsesse ♡
Da må jeg inn å seSå mye fint. Den kjolen har vi ;-) nydelig på ;-) kan slenge ut et bilde på lukket ;-)
Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
Hehe hun er 7,5 mnd men jeg har bob og hun har langt hår for å være 7 mnd Vis vedlegget 61437