Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Me like!
Er pysjene fra hm?
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Da må jeg dit og handle Trenger pysjer med korte armer og bein, og ole brum er jo alltid niceDet stemmer
Da må jeg dit og handle Trenger pysjer med korte armer og bein, og ole brum er jo alltid nice
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Og her kommer bildene av pakken min fra Lindex. Gikk litt bananas når det var 3 for 2 på alle barneklær
Så nå har de begge sommertøy så det holder
Vis vedlegget 59620 Vis vedlegget 59621 Vis vedlegget 59622 Vis vedlegget 59623
Vis vedlegget 59624 Vis vedlegget 59625 Vis vedlegget 59626 Vis vedlegget 59627 Vis vedlegget 59628
Synes ikke det ble så ille pris da. Rett under 1500 for alt det der. Jeg er happy!Oi, se her ja Veldig masse fint!
Lindex kan det!!
Rart hvordan det der med tilbud plutselig blir veldig masse ting og dyrt likevel
Synes ikke det ble så ille pris da. Rett under 1500 for alt det der. Jeg er happy!
Disse smokkene er så søte ♡
Mamma til en prinsesse ♡
Ja hu er kjempe snill, og hu elsker å shoppe til vesla, synes det er veldig stas med barnebarn hehe..Såå mye fint Fompen! Snill svigermor da! Hvor mye betalte du for en sånn enkel liten klemme?
Aldri hørt om det merket jeg, før svigermor drev og kjøpte da hihi.. veldig fint alt hun har kjøpt hvertfall så Ja hårbånd er så søttSå masse fint fompen Er så cute med pannebånd på små jenter
Mee too har masse stilige,fargerike og fine plagg altså