Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var på en liten bytur i går med go'gutten og min kjære mormor. Ble litt handling på Polarn O Pyret, sommerklær til storesøster
Vis vedlegget 56270
De hadde fine klær til guttene også, men synes ikke de var så "friske" i stilen om du skjønner? Så det ble ikke noe til lillegutt denne gangenHadde de mye fine sommerklær til små gutter og?
De hadde fine klær til guttene også, men synes ikke de var så "friske" i stilen om du skjønner? Så det ble ikke noe til lillegutt denne gangen![]()
Helt vanlige liksom, ikke noe spesielt med dem. Ikke noe spesielt mønster (som jeg fikk med meg i alle fall) og så gikk det i blått og grått for det meste - veldig basic og ikke spesielt vårlig/sommerlig. Så da fant jeg ut at jeg heller sparte de pengeneFriske som i kjedelige alminnelige farger og mønster?
Helt vanlige liksom, ikke noe spesielt med dem. Ikke noe spesielt mønster (som jeg fikk med meg i alle fall) og så gikk det i blått og grått for det meste - veldig basic og ikke spesielt vårlig/sommerlig. Så da fant jeg ut at jeg heller sparte de pengene![]()
Fint med marineblå også daAha,da skjønner jegFint med litt sommerlig og friskt
Selv om pappan mener han helst bør gå i marineblå
![]()
Fint med marineblå også daHer har pappaen ingen formening, han tar stort sett det som ligger øverst med mindre det er noe som er "vanskelig" å ta på - da tar han det nest øverste i stedet
![]()
Tøffe klær, Synnøve. Hvor har du handlet?![]()
Ja, de har mye fint! Var der på lørdag faktisk, men det var så mye folk at jeg ikke klarte å konsentrere megBare barn(lagunen)De hadde sinnsykt mye fint
![]()
Var der på lørdagen selv,og jaaaaaa sykt med folk!!Ja, de har mye fint! Var der på lørdag faktisk, men det var så mye folk at jeg ikke klarte å konsentrere meg
Handlet litt på H&M da, til ungene. Legger inn bilde senere![]()
Her er til lillebror. Litt klær til sommeren fra H&M - synes den buksen var så fiiiiiin
Solcapsen kjøpte jeg på Tommeliten
Vis vedlegget 57447
Og så litt til storesøster også. Klemmer og strikk skal hun få i påskeegget
Vis vedlegget 57448
Var på H&M i dag også jeg, men kjøpte bare hvite strømpebukserFine ting! H&M er genialt! Skal kjøpe sommerpysjer der. Venter med å kjøpe det meste av sommerklær,da mams sa de skulle gi han en del. Så får vi se hva en del betyr før jeg handler inn![]()
Var på H&M i dag også jeg, men kjøpte bare hvite strømpebukserMen så jo da at de hadde superfine sommerpysjer. Kjempesøte med Ole Brumm på
De hadde dog ikke størrelsen jeg kunne tenke meg.
Spennende å se hva han får daGøy med gaver, men er gøy å kjøpe litt selv også kjenner jeg
![]()
![]()
Og så har jeg handlet igjen daDigger Guttelus
Kjøpt store størrelser, storesøster hadde nok passet inn i dem
Vurderer om hun skal få bruke buksen, synes den var knalltøff
Vis vedlegget 58969
Vis vedlegget 58970
Vis vedlegget 58971