Shoppingtråd

Var på en liten bytur i går med go'gutten og min kjære mormor. Ble litt handling på Polarn O Pyret, sommerklær til storesøster :)
IMG_5274.jpg

Hadde de mye fine sommerklær til små gutter og:D?

De hadde fine klær til guttene også, men synes ikke de var så "friske" i stilen om du skjønner? Så det ble ikke noe til lillegutt denne gangen :p

Friske som i kjedelige alminnelige farger og mønster:confused::p?

Friske som i kjedelige alminnelige farger og mønster:confused::p?
Helt vanlige liksom, ikke noe spesielt med dem. Ikke noe spesielt mønster (som jeg fikk med meg i alle fall) og så gikk det i blått og grått for det meste - veldig basic og ikke spesielt vårlig/sommerlig. Så da fant jeg ut at jeg heller sparte de pengene :P

Helt vanlige liksom, ikke noe spesielt med dem. Ikke noe spesielt mønster (som jeg fikk med meg i alle fall) og så gikk det i blått og grått for det meste - veldig basic og ikke spesielt vårlig/sommerlig. Så da fant jeg ut at jeg heller sparte de pengene :p

Aha,da skjønner jeg:cool:Fint med litt sommerlig og friskt:)Selv om pappan mener han helst bør gå i marineblå:p

Aha,da skjønner jeg:cool:Fint med litt sommerlig og friskt:)Selv om pappan mener han helst bør gå i marineblå:p
Fint med marineblå også da :) Her har pappaen ingen formening, han tar stort sett det som ligger øverst med mindre det er noe som er "vanskelig" å ta på - da tar han det nest øverste i stedet :P

Fint med marineblå også da :) Her har pappaen ingen formening, han tar stort sett det som ligger øverst med mindre det er noe som er "vanskelig" å ta på - da tar han det nest øverste i stedet :p

Jada, liker det selv jeg:) Gubben mener at han er finest i det,bare pga. han kler det best selv:P Haha.

Ja, de har mye fint! Var der på lørdag faktisk, men det var så mye folk at jeg ikke klarte å konsentrere meg :p
Handlet litt på H&M da, til ungene. Legger inn bilde senere ;)
Var der på lørdagen selv,og jaaaaaa sykt med folk!!:eek:
Ja, legg inn:D

Her er til lillebror. Litt klær til sommeren fra H&M - synes den buksen var så fiiiiiin :D
Solcapsen kjøpte jeg på Tommeliten ;)
IMG_5332.jpg

Og så litt til storesøster også. Klemmer og strikk skal hun få i påskeegget ;)

IMG_5333.jpg

Her er til lillebror. Litt klær til sommeren fra H&M - synes den buksen var så fiiiiiin :D
Solcapsen kjøpte jeg på Tommeliten ;)
Vis vedlegget 57447

Og så litt til storesøster også. Klemmer og strikk skal hun få i påskeegget ;)

Vis vedlegget 57448

Fine ting! H&M er genialt! Skal kjøpe sommerpysjer der. Venter med å kjøpe det meste av sommerklær,da mams sa de skulle gi han en del. Så får vi se hva en del betyr før jeg handler inn;)

Fine ting! H&M er genialt! Skal kjøpe sommerpysjer der. Venter med å kjøpe det meste av sommerklær,da mams sa de skulle gi han en del. Så får vi se hva en del betyr før jeg handler inn;)
Var på H&M i dag også jeg, men kjøpte bare hvite strømpebukser :P Men så jo da at de hadde superfine sommerpysjer. Kjempesøte med Ole Brumm på ;) De hadde dog ikke størrelsen jeg kunne tenke meg.
Spennende å se hva han får da :) Gøy med gaver, men er gøy å kjøpe litt selv også kjenner jeg :P ;)

Var på H&M i dag også jeg, men kjøpte bare hvite strømpebukser :p Men så jo da at de hadde superfine sommerpysjer. Kjempesøte med Ole Brumm på ;) De hadde dog ikke størrelsen jeg kunne tenke meg.
Spennende å se hva han får da :) Gøy med gaver, men er gøy å kjøpe litt selv også kjenner jeg :p ;)

Oh,de må jeg få tak i:D Skulle nesten tro jeg ville byttet ut mannen med ole brumm,haha:P

Veldig gøy og spennende med gaver, men klarer jo ikke la være og handle inn mye selv. Så han har jo ting i bøtter og spann:P

Og så har jeg handlet igjen da :P Digger Guttelus :D
Kjøpt store størrelser, storesøster hadde nok passet inn i dem :P
Vurderer om hun skal få bruke buksen, synes den var knalltøff :D

IMG_5393.jpg

IMG_5394.jpg

IMG_5395.jpg

Og så har jeg handlet igjen da :p Digger Guttelus :D
Kjøpt store størrelser, storesøster hadde nok passet inn i dem :p
Vurderer om hun skal få bruke buksen, synes den var knalltøff :D

Vis vedlegget 58969

Vis vedlegget 58970

Vis vedlegget 58971

Guttelus har mye fint ja,enig enig!!:D
Den buksen ville jeg brukt på henne også, hvorfor ikke...den var jo unisex syns jeg og kul;) Digget apebibs`en:D
Har shoppa her også, bare ikke tatt bilde;) Var på bylørdag i går, jeg og veslegutt tittet i butikker mens pappan løp maraton:P;)

Back
Topp