Fikk vogna i posten idag, men å klare å sette på bilstolen?! Nei, det får jeg ikke til gaaaad, blir gal! Noen som kan hjelpe meg?
Er det sånn trille som jeg har? Helt lik? Breeze?
Jeg klarte det lett, så det kan umulig være vanskelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk vogna i posten idag, men å klare å sette på bilstolen?! Nei, det får jeg ikke til gaaaad, blir gal! Noen som kan hjelpe meg?
Ja titanium breeZe fikk ikke festet de to svarte adapterne
Haha, skal ikke si med sikkerhet at det er riktig, men hvor vanskelig kan det være? får prøve igjen imorgen
Vis vedlegget 43162 Vis vedlegget 43163 Vis vedlegget 43164
Veslegutt har fått trille til bilsete sitt og ny leke
Jeg bare lurer på hvorfor vi ikke har kjøpt den trillen før..jeeez Den er jo helt genial inn på butikken,kjøpesenter o.l. Jaja, nå er den i hus iallefall
Den trilla var genial:-D tok å bestilte den sjølv i dag. Gledar meg allerede til den kjem i posten Takk for at du delte ditt gode kjøp med oss!!
Hehe, nei...hva skal man si Det gikk veldig greit her Vært i bruk mye allerede den så Si i fra når du har klart det Lykke til
Fått det til hadde ikke tatt av den delen der man skal sette adapterne nede i det sporet haha... Har ihvertfall fått kjørt en tur rundt i stua, og jeg elsker den hehe
Så heldig veslegutten erVis vedlegget 52188
Vis vedlegget 52189
Vis vedlegget 52190
Vis vedlegget 52191
Litt nytt til veslegutt