Shoppingtråd

Ja så det :) de er superfine! Ble så glad når jeg fant den i Sverige etter og ha lett leeeenge :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Så bra du fant:D Jeg ville egentlig ha den med glidelås i siden også,men må ikke ta helt av:P

Fine jakker dere har kjøpt:) Har sett litt på en slik selv. Hvilken strl har dere kjøpt?
Lurer litt på om det er nødvendig m jakke, eller om eg skal kjøpe Lillelam sin ulljakke. Men den stopper jo ikke evt vind nå til varen når hun kanskje vil sitte litt i vognen.. Hva tenker dere med flere barn og masse erfaring? :D

Fine jakker dere har kjøpt:) Har sett litt på en slik selv. Hvilken strl har dere kjøpt?
Lurer litt på om det er nødvendig m jakke, eller om eg skal kjøpe Lillelam sin ulljakke. Men den stopper jo ikke evt vind nå til varen når hun kanskje vil sitte litt i vognen.. Hva tenker dere med flere barn og masse erfaring? :D

Vi kjøpte str. 80:)

Herlig, digger genseren! :D

Venter på pakke fra lekmer.no så det kommer kanskje et bilde eller to fra meg også denne uken ;)
Har blant annet kjøpt nytt regntøy til snuppa :D

Herlig, digger genseren! :D

Venter på pakke fra lekmer.no så det kommer kanskje et bilde eller to fra meg også denne uken ;)
Har blant annet kjøpt nytt regntøy til snuppa :D

Det er faktisk en tynn sommerjakke, men det kommer gjerne ikke godt frem av bildet;):D
Den er drit kul ja, og kun 149kr;)

Lekmer er bra! Bestilte jo ole brumm møbler der jeg gitt:D

Det er faktisk en tynn sommerjakke, men det kommer gjerne ikke godt frem av bildet;):D
Den er drit kul ja, og kun 149kr;)

Lekmer er bra! Bestilte jo ole brumm møbler der jeg gitt:D

De har alt for mye fint! Jeg skulle bare kjøpe regntøy egentlig og kattenett til vognen, men så fant jeg litt andre greier også:rolleyes: Og kattenettet glemte jeg helt:gen045 Jaja, nok en grunn til å handle igjen om ikke så altfor lenge, enten der eller et annet sted som selger det:p

De har alt for mye fint! Jeg skulle bare kjøpe regntøy egentlig og kattenett til vognen, men så fant jeg litt andre greier også:rolleyes: Og kattenettet glemte jeg helt:gen045 Jaja, nok en grunn til å handle igjen om ikke så altfor lenge, enten der eller et annet sted som selger det:p

Hihi, pleier bli sånn:D Vi damer altså:rolleyes:
Nå rotet jeg meg inn på siden også, din skyld!!:cool:

Ble litt handling på lørdag, samt at jeg har fått noe jeg har bestilt på nett :)

Vårjakke og singlett-bodyer til lille, store gutten min <3
IMG_5239.jpg

Body til storesnupp :)
IMG_5240.jpg

Er så glad i disse skjortebodyene - da blir han en sånn stilig kar! :D
IMG_5241.jpg

Litt til å slappe av i ;)
IMG_5242.jpg

Regntøy og sydvest til storesøster. Gult er KULT (og arvbart!) :D
IMG_5243.jpg

Ble litt handling på lørdag, samt at jeg har fått noe jeg har bestilt på nett :)

Vårjakke og singlett-bodyer til lille, store gutten min <3
Vis vedlegget 54752

Body til storesnupp :)
Vis vedlegget 54753

Er så glad i disse skjortebodyene - da blir han en sånn stilig kar! :D
Vis vedlegget 54754

Litt til å slappe av i ;)
Vis vedlegget 54755

Regntøy og sydvest til storesøster. Gult er KULT (og arvbart!) :D
Vis vedlegget 54756

Åh,så masse fint:D
Ja, han er veldig kjekk i skjorte;):D