Septemberjentenes skravletråd

Er det mange av dere somhar et "symptom" som kalles "bekymringer"? :p

Har aldri hatt så mye tanker å bekymringer i hele mitt liv :p
 
Kjenner jeg er ganske bekymret. Har et tonn med symptomer og er ikke rundet 4 uker enda i følge terminkalkulatoren. Tenker at EL må ha vært litt før, men kan ikke helt tro det da jeg pleier å ha laaaaange sykluser.... Så får liksom det ikke helt til å stemme at jeg skal kjenne så mye. Men hadde jeg kjent ingenting hadde jeg vel bekymret meg for det også... Måtte ukene gå fort!
 
Gratulerer alle sammen:-) jeg er 4+1 idag, (hadde eggløsning på bursdagen min:-) jeg kjenner MYE nedi der av strekking og stikking, og sovner over alt:-) er veldig bekymret for sa selv om det ikke har hendt meg tidligere. Er det noen forvarsler i kroppen før blødning eller bare begynner man å blø?? Dette blir nr 3 Har en gutt på snart 5 og en jente på snart 4, så vi skal ikke vite kjønnet denne gangen☺️
 
Da jeg fikk sa i september, begynte jeg å spotte og mistet symptomene. Skjønte at det kom før jeg begynte å blø.
 
Er det mange av dere somhar et "symptom" som kalles "bekymringer"? :p

Har aldri hatt så mye tanker å bekymringer i hele mitt liv :p

Ja! Jeg har slitt veldig med å sove etter at jeg fant ut at jeg var gravid. Plutselig dukker alle mulige tanker opp :) Gleder meg til å nå uke 12, men det føles ut som en evighet dit :confused:
 
Jeg har som sist ekstrem svangerskaps kvalme. Så den største bekymringen min fortiden er å beholde det lille jeg får i meg. Er ingenting som friste, og det lille jeg får i meg kommer rett opp igjen :-(
 
Jeg har som sist ekstrem svangerskaps kvalme. Så den største bekymringen min fortiden er å beholde det lille jeg får i meg. Er ingenting som friste, og det lille jeg får i meg kommer rett opp igjen :-(

Uff, det høres fryktelig slitsomt ut! Finnes det noe som kan hjelpe, eller har du snakket med legen din?
 
Jeg har prøvd alle kjerrigråd jeg vet om, men foreløpig ingenting så virke. Prøvd disse sjøsyk armbåndene men kjenner ingen forskjell. I morgen skal jeg ta akupunktur, å tirsdag til legen. Regner med jeg får tabletter for kvalmen, men er det likt så sist så hjelper ikke de heller. Men er veldig spent på akupunktur, det har jeg ikke prøvd før :)
 
Ja,jeg også! Når jeg legger meg om kvelden så kommer plutselig ALT over meg!
Men d eneste jeg vil er jo at alt skal gå bra! Er supårredd for å miste åsånn..mye sånne tanker!
Ja,er en stund til uke 12,men ser frem til at jeg kanskje kan roe meg littegranne ned da :)
 
Tar meg selv i å hele tiden se etter blod... Håper det gir seg etterhvert slik at jeg kan slappe av!
Tok en test igjen i går og den var tregere til å få sterk strek enn før! Så redd for at jeg skal miste igjen :(
 
Tar meg selv i å hele tiden se etter blod... Håper det gir seg etterhvert slik at jeg kan slappe av!
Tok en test igjen i går og den var tregere til å få sterk strek enn før! Så redd for at jeg skal miste igjen :(

Vet hvordan det er :)Hver gang etter dobesøk må jeg titte på papiret, og går til toalettet for å sjekke så fort jeg kjenner utflod. Heldigvis er statistikken på vår side. Skal du på tidlig ul?


Og forresten i forhold til tester, så synes jeg det varierer litt hvor fort streken dukker opp. Tenker det er greit så lenge den dukker opp før fristen:)
 
Heisann, termin følge appen er 19 september, er to dager på overtid(4-2) mensen kommer ikke og det er negative tester jeg har symptomer som murringer nederst i magen, vondt i hue, stikkninger i brystet, hmm produserer jeg lite HCG kanskje?
 
Vet hvordan det er :)Hver gang etter dobesøk må jeg titte på papiret, og går til toalettet for å sjekke så fort jeg kjenner utflod. Heldigvis er statistikken på vår side. Skal du på tidlig ul?


Og forresten i forhold til tester, så synes jeg det varierer litt hvor fort streken dukker opp. Tenker det er greit så lenge den dukker opp før fristen:)

Jeg hadde tenkt en ul for å se hjerteaktivitet og en når jeg er 12 uker, men etter å lest litt om ul og evt. Stress for fosteret er jeg usikker på om jeg bare skal smøre meg med tålmodighet til uke 12 og kun ha ul da før oul.. Kjenner det er vanskelig, så er like før jeg bestiller en til uka :p hva med deg?
 
Jeg hadde tenkt en ul for å se hjerteaktivitet og en når jeg er 12 uker, men etter å lest litt om ul og evt. Stress for fosteret er jeg usikker på om jeg bare skal smøre meg med tålmodighet til uke 12 og kun ha ul da før oul.. Kjenner det er vanskelig, så er like før jeg bestiller en til uka :p hva med deg?

Ja, ser helt klart argumentet ditt i forhold til stress. Jeg skal på ul i uke 9 som en del av oppfølgingen ettersom jeg går på progesteronstøtte og har hatt sa tidligere. Gynekologen mente jeg skulle ha ny ul i uke 12/13 også, men jeg får høre om hun mener det er nødvendig. Det er i hvertfall litt godt å vite at vi ikke skal vente helt til den ordinære ul synes jeg.
 
Jeg kjenner at jeg bekymrer meg litt for at jeg fikk negativ digital test med ukesindikator på IKM dagen :o jeg tok riktig nok ikke testen på morgenurin og heller ikke konsentrert urin. Forrige gang ble den positiv 10 dpo, men endte i sa. Andre som har opplevd det samme? Lurer litt på om egget ikke slapp før 2-3 dager etter positiv el test og festet seg så seint som 8-9 dpo?
 
Jeg kjenner at jeg bekymrer meg litt for at jeg fikk negativ digital test med ukesindikator på IKM dagen :o jeg tok riktig nok ikke testen på morgenurin og heller ikke konsentrert urin. Forrige gang ble den positiv 10 dpo, men endte i sa. Andre som har opplevd det samme? Lurer litt på om egget ikke slapp før 3-4 dager etter positiv el test og festet seg så seint som 8-9 dpo?
 
Jeg kjenner at jeg bekymrer meg litt for at jeg fikk negativ digital test med ukesindikator på IKM dagen :eek: jeg tok riktig nok ikke testen på morgenurin og heller ikke konsentrert urin. Forrige gang ble den positiv 10 dpo, men endte i sa. Andre som har opplevd det samme? Lurer litt på om egget ikke slapp før 2-3 dager etter positiv el test og festet seg så seint som 8-9 dpo?
Om du ikke tok testen på konsentrert urin kan det godt være falsk negativ :)
 
Om du ikke tok testen på konsentrert urin kan det godt være falsk negativ :)
Godt å høre:) testet ikke igjen før i går da tanta fortsatt ikke hadde dukket opp og vi skulle på en fest :). Den er jo ganske sterk den testen min fra bt.
 
Hei! Jeg fikk positiv test 06.01. Og er 4 + 5 idag ;)
Håper på at det blir helt ut! :)
Er det noen som har lyst å fortelle meg hva slags symptomer dere har/hadde i uke 4/5? :)

Gleder meg til å skravle med dere fremover :) gøy å hilse på!
Gratulerer då mye :)
 
Back
Topp