Septemberjentenes skravletråd

Hei alle sammen! Usikker på hvor langt på vei jeg er, men siden jeg mener jeg har testet positivt før IKM så må det jo bli september det da Vet heller ikke om jeg står løpet ut pga habituell abort, men håper på å følge med dere.

Symptommessig har jeg masse rart, men heldigvis ikke kvalm enda *bank i bordet*, men siden jeg er så tidlig på vei er det jo ikke så rart.

Har forresten 64gb på telefonen, har holdt i massevis for min del og jeg tar mange bilder!
Gratulerer og velkommen! :D Haha, herlig! Da tror jeg det blir en 64gb på meg :D
 
Hei alle sammen! Usikker på hvor langt på vei jeg er, men siden jeg mener jeg har testet positivt før IKM så må det jo bli september det da Vet heller ikke om jeg står løpet ut pga habituell abort, men håper på å følge med dere.

Symptommessig har jeg masse rart, men heldigvis ikke kvalm enda *bank i bordet*, men siden jeg er så tidlig på vei er det jo ikke så rart.

Har forresten 64gb på telefonen, har holdt i massevis for min del og jeg tar mange bilder!


Gratulerer, og velkommen :)! Vi krysser fingre for at spiren sitter denne gangen. Har du blitt utredet, eller fått du medisinsk behandling mtp habituell abort?
 
Såpass! :D Her ble ikke puppene noe større før melka kom, men da den gjorde det så ble jeg jammen brystfager også :confused: :p
De kan gjerne slutte å vokse nå! Har allerede lyst på brystreduksjon, så det her begynner å ta helt av nå... Hvis de blir større med melk også, så vet jeg ikke hva jeg gjør!
 
Gratulerer, og velkommen :)! Vi krysser fingre for at spiren sitter denne gangen. Har du blitt utredet, eller fått du medisinsk behandling mtp habituell abort?
Vært gjennom utredning ja, intet påvist annet enn at jeg med eldstemann gikk på et medisinregime ut av en annet verden. Med nr to gikk jeg på ingen medisiner, men har etter det spontanabortert igjen så sitter litt på gjerdet i forhold til om jeg skal ta kontakt med gyn tidlig denne gangen eller bare se det an...ikke helt planlagt dette, men kjenner jo at jeg ønsker det går bra!
 
De kan gjerne slutte å vokse nå! Har allerede lyst på brystreduksjon, så det her begynner å ta helt av nå... Hvis de blir større med melk også, så vet jeg ikke hva jeg gjør!
Det kan skje... Det føltes ut som at kroppen var et vedheng til puppene de første ukene når melka kom, men så roet det seg gradvis ned igjen da :)
 
Vært gjennom utredning ja, intet påvist annet enn at jeg med eldstemann gikk på et medisinregime ut av en annet verden. Med nr to gikk jeg på ingen medisiner, men har etter det spontanabortert igjen så sitter litt på gjerdet i forhold til om jeg skal ta kontakt med gyn tidlig denne gangen eller bare se det an...ikke helt planlagt dette, men kjenner jo at jeg ønsker det går bra!

Det er jo godt å vite at kroppen har taklet et svangerskap tidligere uten medisiner! :) Det koster jo for øvrig ikke noe å ta kontakt med gyn, om ikke annet får du kanskje en tidlig ul dersom det er ønskelig for å minske bekymringer. Jeg er selv utredet, men de finner ikke noe galt annet enn at jeg har litt kort lutealfase. Går derfor på Crinone/progesterontilskudd dette svangerskapet.
Vi krysser fingre for at vi får septemberbarn ! :)
 
Det er jo godt å vite at kroppen har taklet et svangerskap tidligere uten medisiner! :) Det koster jo for øvrig ikke noe å ta kontakt med gyn, om ikke annet får du kanskje en tidlig ul dersom det er ønskelig for å minske bekymringer. Jeg er selv utredet, men de finner ikke noe galt annet enn at jeg har litt kort lutealfase. Går derfor på Crinone/progesterontilskudd dette svangerskapet.
Vi krysser fingre for at vi får septemberbarn ! :)

Gyn har gått av med pensjon så må enten gå gjennom fastlege og komme inn på sykehuset eller gå privat, og det koster jo. Tenker selv det er positivt at jeg har gått gjennom et svangerskap uten, men ønsker jo å gjøre det jeg kan for å beholde, men får komme meg over IKM først tror jeg ... Kan jo være jeg ombestemmer meg i morgen...
 
Haha! Jeg er såååå utrolig treig i magen for tia, så jeg fant ut at sviskeyoghurt kanskje var en fin ting! Det er ikke særlig morsomt å spise yoghurt og bryte seg samtidig:p jeg haaaater svisker!
 
Jeg merker at systemet jobber treigere her og. Kjente i går at jeg måtte på do og gjøre nr. 2, men fikk det ikke til før i dag tidlig :p Veldig befriende når jeg først fikk gått på do da! ;)
 
Haha, nettopp dette er kanskje mitt tydeligste symptom for øyeblikket :p skikkelig treig i magen - veldig uvanlig for min del! Men er litt ok å merke på kroppen at noe er på gang :finger:
 
Jeg har fått den rareste lysta. Jeg har veldig lyst på alt med alkohol. Selvfølgelig drikker jeg ikke som gravid.
Er helt merkelig da jeg drikker veldig sjelden til vanlig. Tar heller et glass brus liksom.
 
Hei :) Jeg flytter forsiktig inn her. Fikk positiv test for 2 dager siden, og er nå 3+2, med termin 23.sept :) Visste ikke man kunne få positiv test så tidlig, men tok en digital i dag som sa Gravid 1-2.

Vi har ett barn fra før, som straks blir 2 år :)

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere alle sammen :D
 
Hei :) Jeg flytter forsiktig inn her. Fikk positiv test for 2 dager siden, og er nå 3+2, med termin 23.sept :) Visste ikke man kunne få positiv test så tidlig, men tok en digital i dag som sa Gravid 1-2.

Vi har ett barn fra før, som straks blir 2 år :)

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere alle sammen :D
gratulerer og velkommen:)
 
Back
Topp