Septemberjentenes skravletråd

Og veldig godt når det er den veien det går, så man slipper å passe på hva man spiser hele tiden og bekymre seg for at vekten går for mye opp :)

Jeg har aldri gått opp, uansett hva jeg har pakket i meg. Så jeg gleder meg til å endelig få litt mer kjøtt på beina :)
 
Jeg har aldri gått opp, uansett hva jeg har pakket i meg. Så jeg gleder meg til å endelig få litt mer kjøtt på beina :)
Blir sikkert godt da å legge på seg litt :)
 
Ååå ligger bare i sengen og er svimmel, uggen og med en masse e-poster jeg må svare på snart selv om jeg tok sykedag i dag. Huff.. Dagens utblåsning

På den andre siden så er det jo godt å kjenne at jeg er gravid også! Men trenger ikke kjenner det i store mengde helst ;)
 
Jeg er bare 46kg i utgangspunktet, så kan gjerne legge på meg litt :p

Jeg er som deg! :) 45 kilo, og legger aldri på meg uansett hva jeg spiser. Nå er jeg sulten absolutt hele tida, noe som er ganske uvant. Jeg pleier egentlig å spise ca hver tredje time, nå går det ikke en time engang uten at jeg er sulten igjen! :p Litt artig å kjenne at det skjer ting med kroppen!

Hvor høy er du da?
 
Noen som har en god app som tilsvarer applestores baby pics? :) Har androidtelefon.
Har prøvd å finne, men finner ikke :( Vurderer å kjøpe iphone ene og alene derfor :p
 
HAHA, akkurat det jeg tenkte. :D Har en iphone liggende oppi en skuff et eller annet sted. :rolleyes:
Må ærlig innrømme at jeg sikler litt på en 6s, men syns det er litt råflott å kjøpe en telefon til 8000 kr :rolleyes: Men på den andre siden så trenger jeg ny telefon og man må uansett ut med mye, så hvorfor ikke kjøpe en man virkelig har lyst på? Tror nettopp at jeg overbeviste meg selv :D Haha!
 
Må ærlig innrømme at jeg sikler litt på en 6s, men syns det er litt råflott å kjøpe en telefon til 8000 kr :rolleyes: Men på den andre siden så trenger jeg ny telefon og man må uansett ut med mye, så hvorfor ikke kjøpe en man virkelig har lyst på? Tror nettopp at jeg overbeviste meg selv :D Haha!
Haha! Ja det er en stiv pris for telefoner nå, men det er jo det det koster. Hvert fall hvis man kjøper uten abonnement låst til telefonen som bare ender opp med en dyrere sluttsum. Best å bare kjøpe og late som det aldri har skjedd. ;D
 
Må ærlig innrømme at jeg sikler litt på en 6s, men syns det er litt råflott å kjøpe en telefon til 8000 kr :rolleyes: Men på den andre siden så trenger jeg ny telefon og man må uansett ut med mye, så hvorfor ikke kjøpe en man virkelig har lyst på? Tror nettopp at jeg overbeviste meg selv :D Haha!

Jeg kjøpte iphone 6s for 1 kr hos Netcom. Må ut med litt mer i mnd, men hadde ikke 8000 å bruke akkurat da :p Syns det er verdt det da, og har ikke behov for å bytte telefon på veldig lenge! :)
 
Haha! Ja det er en stiv pris for telefoner nå, men det er jo det det koster. Hvert fall hvis man kjøper uten abonnement låst til telefonen som bare ender opp med en dyrere sluttsum. Best å bare kjøpe og late som det aldri har skjedd. ;D
Sant det! Koster nesten det samme uansett hvilken telefon man velger :) Haha, det er det jeg gjør med alt jeg kjøper! Drar kortet og later som at det aldri har skjedd :p
 
Jeg kjøpte iphone 6s for 1 kr hos Netcom. Må ut med litt mer i mnd, men hadde ikke 8000 å bruke akkurat da :p Syns det er verdt det da, og har ikke behov for å bytte telefon på veldig lenge! :)
Hvilken farge har du? :D Og hvor mange gb? Har hørt mange si at 16 blir litt lite :confused: Tror det er sånn jeg og kommer til å gjøre det :) Tror det ble 7600 for telefonen (64gb) med telenor abenoment :)
 
Hvilken farge har du? :D Og hvor mange gb? Har hørt mange si at 16 blir litt lite :confused: Tror det er sånn jeg og kommer til å gjøre det :) Tror det ble 7600 for telefonen (64gb) med telenor abenoment :)

Jeg har rosegull :) Også har jeg 128 gb, de hadde ikke flere med 64. Men er svært fornøyd med så mye plass! ;)
 
Jeg har rosegull :) Også har jeg 128 gb, de hadde ikke flere med 64. Men er svært fornøyd med så mye plass! ;)
Ååå, står mellom rosegull og gull og greier ikke å bestemme meg for hvilken jeg syns er finest :rolleyes: Ja, vil tro man trenger litt plass :) Hvertfall etterhvert som det blir mange både magebilder og babybilder :D
 
Hva er planen for dagen jenter? Sitter her på jobben og holder på å fryse ihjel. Fullt opp med ullklær, men hjelper ikke stort. Nå er det lunsj og skal unne meg litt ekstra i dag tenkte jeg. Sitter på jobb alene og da er det vel lov å kose seg litt :coffee2
 
Hva er planen for dagen jenter? Sitter her på jobben og holder på å fryse ihjel. Fullt opp med ullklær, men hjelper ikke stort. Nå er det lunsj og skal unne meg litt ekstra i dag tenkte jeg. Sitter på jobb alene og da er det vel lov å kose seg litt :coffee2

Jeg er på min andre egenmeldingsdag :( sliter med å holde meg våken når jeg bare vil legge meg i sengs igjen for å sove. Sove bort trettheten, kulden, svimmelheten og kvalmen :eek: men føler jeg må tilbake på jobb, så prøver holde meg oppe for å se om jeg kan klare jobbdagen i morgen.
 
Jeg er på min andre egenmeldingsdag :( sliter med å holde meg våken når jeg bare vil legge meg i sengs igjen for å sove. Sove bort trettheten, kulden, svimmelheten og kvalmen :eek: men føler jeg må tilbake på jobb, så prøver holde meg oppe for å se om jeg kan klare jobbdagen i morgen.
Høres ikke kjekt ut. Håper formen blir bedre til i morgen. Lett å kjenne på at jobben kaller, men ta vare på deg selv nå :)
 
Dette er mitt andre svangerskap. Er 6+1 idag å kvalmen er kommet for fullt. Hadde hypermesis med første og kjenner igjen mønsteret fra sist. Begynte bare med litt kvalme, før det tok seg opp å spydde flere ganger til dagen. Hadde et håp om å slippe denne gangen, men virker ikke slik. Hvordan holde det skjult til uke 12 når kvalmen er så intens? Kan ikke gå på butikken uten å brekke meg
 
Hvilken farge har du? :D Og hvor mange gb? Har hørt mange si at 16 blir litt lite :confused: Tror det er sånn jeg og kommer til å gjøre det :) Tror det ble 7600 for telefonen (64gb) med telenor abenoment :)
Jeg har iphone 6 med 16gb og det er seriøst for lite! Jeg tar så mange bilder og videosnutter av ungene. Neste gang må jeg ha minst 64!
 
Back
Topp