Septemberjentenes skravletråd

Hei alle.
Jeg er 4 +3 i dag..
Dette er min første gang med positiv test. Jeg kjenner det jobber i livmoren. Men ellers er Alt fint.
Vanskelig å tolke det som skjer med kroppen,alt av symptomer tar jeg for negativt,er så redd for å miste.
Men jeg teller dager og håper.
Første UL 12 januar.
Gratulerer så masse :) skriv deg inn på terminlista, så jeg får lagt deg inn der ;-)
 
Føler meg veldig symptomfri! Puppene har blitt litt større ifølge mannen, mens ellers så murrer det ikke noen særlig i livmoren mer. Kanskje likegreit siden det også er tegn på sa. Kan være antydning til uggen, men tror heller det skyldes at det har vært lenge siden jeg har spist. Det går bort med en gang jeg tar meg noe å spise. Ellers litt hodepine
 
Føler meg veldig symptomfri! Puppene har blitt litt større ifølge mannen, mens ellers så murrer det ikke noen særlig i livmoren mer. Kanskje likegreit siden det også er tegn på sa. Kan være antydning til uggen, men tror heller det skyldes at det har vært lenge siden jeg har spist. Det går bort med en gang jeg tar meg noe å spise. Ellers litt hodepine
Det er det samme her! Veldig lite i livmora, større pupper og det merker jeg godt selv :p
 
Flere som er kvalm om natten? Jeg har vært så sykt kvalm om nettene i det siste. Så får ikke sove ordentlig. Er glad kvalmen er der egentlig men så kjipt å ha det om natten.
 
Flere som er kvalm om natten? Jeg har vært så sykt kvalm om nettene i det siste. Så får ikke sove ordentlig. Er glad kvalmen er der egentlig men så kjipt å ha det om natten.

Har ikke kjent noe til kvalmen enda, men har slitt mye med å sove + at jeg plutselig blir skikkelig sulten på natten og må opp for å spise noe
 
Jeg har ikke noe matlyst og hvis jeg spiser så blir jeg dårlig :wtf: Prøvde meg på en klementin i sted men måtte bare spytte den ut igjen.
 
Jeg og mannen endte i en fillediskusjon i dag og hormonelle meg tok jo helt av. Fikk vondt i livmoren underveis. Er så redd spiren i magen ikke tålte det :(
 
Jeg og mannen endte i en fillediskusjon i dag og hormonelle meg tok jo helt av. Fikk vondt i livmoren underveis. Er så redd spiren i magen ikke tålte det :(
Kjære deg♡♡ likle spire tålte det nok helt sikkert♡ her kan jeg ikke hoste eller nyse hardt uten at det føles ut som en kniv ble stikki inn der >.<
Håper du og mannen fikk ordnet opp♡
 
Jeg og mannen endte i en fillediskusjon i dag og hormonelle meg tok jo helt av. Fikk vondt i livmoren underveis. Er så redd spiren i magen ikke tålte det :(
Kjære deg♡♡ likle spire tålte det nok helt sikkert♡ her kan jeg ikke hoste eller nyse hardt uten at det føles ut som en kniv ble stikki inn der >.<
Håper du og mannen fikk ordnet opp♡
 
Kjære deg♡♡ likle spire tålte det nok helt sikkert♡ her kan jeg ikke hoste eller nyse hardt uten at det føles ut som en kniv ble stikki inn der >.<
Håper du og mannen fikk ordnet opp♡

Takk for omtanken <3 vi fikk ordnet opp veldig raskt, vi er veldig fine sånt sett. :) hvis det ryker litt så står vi å klemmer noen minutter senere bare. Fikk litt sterkere test igjen i dag så da er jeg litt beroliget igjen:)
 
Uuuggg. Fikk plutselig en kvalmebølge. Varte ikke så lenge heldigvis. Tok nettopp vitaminene mine også, så kan jo vært pga dem også kanskje.. Håper jeg ikke blir å slite med kvalme gjennom svangerskapet!
 
Melder meg inn her fikk posetiv test på julaften etter 2,5 år med prøving :) har en gutt på 3,5 fra før :) med første hadde jeg ekstrem svangerskaps kvalme, så jeg nyter dagene før det setter igang. Har forberedt meg på å bli like dårlig som sist.
Gratulere til alle dere andre også :)
 
Melder meg inn her fikk posetiv test på julaften etter 2,5 år med prøving :) har en gutt på 3,5 fra før :) med første hadde jeg ekstrem svangerskaps kvalme, så jeg nyter dagene før det setter igang. Har forberedt meg på å bli like dårlig som sist.
Gratulere til alle dere andre også :)

Gratulerer :happy:
 
Hjelpe meg...i dag er jeg så trøtt :sleep011 Sovnet på sofaen i sted. Får ikke håpe det blir sånn fremover nå :wtf:
 
Hei. Termin 8. september her. Ingen spesielle symptomer, bortsett fra at jeg fryser masse. Nå går det i ullklær både inne og ute:happy:
 
I dag er jeg skikkelig støl i livmoren! Syntes det ble veldig mye vondt der nede etter et bad tidligere i dag, så håper virkelig det ikke ble for varmt for den lille :eek: ellers så er jeg bare så trøtt og orker ikke folk, så nå skal jeg sende bort mannen alene på besøk til noen bekjente. Stakkars mannen!
 
Back
Topp