Septemberjentenes skravletråd

Jeg er som deg! :) 45 kilo, og legger aldri på meg uansett hva jeg spiser. Nå er jeg sulten absolutt hele tida, noe som er ganske uvant. Jeg pleier egentlig å spise ca hver tredje time, nå går det ikke en time engang uten at jeg er sulten igjen! :p Litt artig å kjenne at det skjer ting med kroppen!

Hvor høy er du da?

Jeg er 1,63 høy :)
 
Jeg har iphone 6 med 16gb og det er seriøst for lite! Jeg tar så mange bilder og videosnutter av ungene. Neste gang må jeg ha minst 64!
Greit å vite! :D Ser på 64 nå, tenker at det er nok :) Har 30 på den telefonen jeg bruker nå og det har vært nok :)
 
Er det flere som sliter med søvnen for tiden? Jeg våkner ekstrem mange ganger om natten og blir liggende uten å få sove igjen. Mulig det skyldes alle tanker og bekymringer både i forhold til graviditet og en hektisk jobbhverdag :confused:
 
Er det flere som sliter med søvnen for tiden? Jeg våkner ekstrem mange ganger om natten og blir liggende uten å få sove igjen. Mulig det skyldes alle tanker og bekymringer både i forhold til graviditet og en hektisk jobbhverdag :confused:

Jeg får ikke sove på natten lengre...
 
Da har syptomene begynt å avta her -.- vet ikke om jeg føler meg gravid eller det bare er jeg som er utrolig redd for å miste igjen så gravidfølelsen forsvinner:-/ jeg vet jo at syptomer kan komme og gå, og i gårkveld var jeg UTROLIG kvalm! Så kvalm at jeg bare gikk å la meg, men i morges var kvalmen borte, brystene er nesten ikke ømme lenger og jeg har ikke murringer lenger heller :-/ jeg skal til lege på mandag, men kan man ringe direkte på sykehuset for å få komme inn å tatt en kikk?
 
Ja søvnen sliter jeg også med om dagen.
Og ellers stikker det og svir i puppene.I tillegg kjennes de ut som ballonger ;)
 
Her kjenner jeg at det jobbes i livmoren, har vært mye murringer ganske lenge, ømme og store bryster og er småkvalm. Vil bare være hjemme på sofaen.

Litt spent på jobbfesten på lørdag.. det er med overnatting så kan ikke bruke bil som unnskyldning. Har allerede snakket med hotellet så det løser seg nok ;)
 
Er det flere som sliter med søvnen for tiden? Jeg våkner ekstrem mange ganger om natten og blir liggende uten å få sove igjen. Mulig det skyldes alle tanker og bekymringer både i forhold til graviditet og en hektisk jobbhverdag :confused:
Jeg sover også ekstremt dårlig om dagen, men det skyldes nok alle medisinene som jeg tar (gravid etter IVF + habituell abort).. Har tatt ganske stor dose av prednisolon i en stund nå, og våkner badet i svette om natten.. Er så ille at jeg må ha flere lag med laken med håndkle mellom og flere dyner og puter liggende klar.. :bag: Helt grusomt ekkelt! :hungover:
 
Her kjenner jeg at det jobbes i livmoren, har vært mye murringer ganske lenge, ømme og store bryster og er småkvalm. Vil bare være hjemme på sofaen.

Litt spent på jobbfesten på lørdag.. det er med overnatting så kan ikke bruke bil som unnskyldning. Har allerede snakket med hotellet så det løser seg nok ;)

Jeg skal også på jobbfest/kurs ting. Heldags og med overnatting. Gruer meg veldig fordi jeg har ikke klart å komme meg på jobb etter ferien enda engang. Men alle kommer til å skjønne det med en gang hos meg, er jeg sikker på. Når jeg sitter der og er grønn i trynet og kvalm og ikke drikker :p
 
Hei alle sammen! Usikker på hvor langt på vei jeg er, men siden jeg mener jeg har testet positivt før IKM så må det jo bli september det da Vet heller ikke om jeg står løpet ut pga habituell abort, men håper på å følge med dere.

Symptommessig har jeg masse rart, men heldigvis ikke kvalm enda *bank i bordet*, men siden jeg er så tidlig på vei er det jo ikke så rart.

Har forresten 64gb på telefonen, har holdt i massevis for min del og jeg tar mange bilder!
 
Back
Topp