Septemberjentenes skravletråd

Hei :) Jeg flytter forsiktig inn her. Fikk positiv test for 2 dager siden, og er nå 3+2, med termin 23.sept :) Visste ikke man kunne få positiv test så tidlig, men tok en digital i dag som sa Gravid 1-2.

Vi har ett barn fra før, som straks blir 2 år :)

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere alle sammen :D
Gratulerer og velkommen! :D Det var veldig tidlig ja! :)
 
Jeg har fått den rareste lysta. Jeg har veldig lyst på alt med alkohol. Selvfølgelig drikker jeg ikke som gravid.
Er helt merkelig da jeg drikker veldig sjelden til vanlig. Tar heller et glass brus liksom.
Det fikk jeg forrige gang, tenkte nesten daglig på et glass sjampanje, men klarte fint å la være da :)
 
Hei :) Jeg flytter forsiktig inn her. Fikk positiv test for 2 dager siden, og er nå 3+2, med termin 23.sept :) Visste ikke man kunne få positiv test så tidlig, men tok en digital i dag som sa Gravid 1-2.

Vi har ett barn fra før, som straks blir 2 år :)

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere alle sammen :D

Gratulerer så mye :)
 
Hei :) Jeg flytter forsiktig inn her. Fikk positiv test for 2 dager siden, og er nå 3+2, med termin 23.sept :) Visste ikke man kunne få positiv test så tidlig, men tok en digital i dag som sa Gravid 1-2.

Vi har ett barn fra før, som straks blir 2 år :)

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere alle sammen :D
Gratulerer!! Da er vi omtrent likt i løypa :)
 
God morgen damer :)

Hva er planen deres for dagen? Her skal jula pakkes bort og prøve å vaskes bort:p mangler en dæsj energi :p
 
God morgen :)

Vi skal bare kose oss hjemme og deretter skal vi i barnedåp.
 
Mannen er i nordsjøen så prøver å finne energi til guttungen :) ikke lett når kvalmen å spyinga tar mesteparten av dagen min . Godt vi har tv :)
 
I dag skal vi på besøksrunde :) Jeg føler allerede at magen viser, men får håpe ingen andre legger merke til det :p
 
Skal møte noen venninner for shopping snart.. Ligger utslått på sofa med kvalme, tretthet og frossenheten og lurer på hvordan dette skal gå :(
 
I dag skal vi få rydda og vaska leiligheten (det TRENGS!!), og sikkert spise noe godt til middag! ;) I morgen skal jeg på lunsj med mine to bestevenninner, som også er forloverne mine nå (gifter oss i 2017). De tror vi skal snakke mest om brudekjole, men jeg har tenkt å røpe at det blir en annen stor livsforvandling før bryllupet ;)
 
I dag skal vi få rydda og vaska leiligheten (det TRENGS!!), og sikkert spise noe godt til middag! ;) I morgen skal jeg på lunsj med mine to bestevenninner, som også er forloverne mine nå (gifter oss i 2017). De tror vi skal snakke mest om brudekjole, men jeg har tenkt å røpe at det blir en annen stor livsforvandling før bryllupet ;)
Så stas! Har nesten lyst til å gifte meg igjen (med samme mann) fordi det var så gøy! :) Hvordan brudekjole har du lyst på?

Her hadde jeg forberedt meg på å rydde og vaske ut jula i dag, men det hadde mannen gjort i går... Og i dag vasket han både bad og soverom på eget initiativ mens jeg så på ski! Nå har jeg fått beskjed om å passe på bøllefrøet i magen på sofaen, mens han lager middag! Føler meg så uendelig bortskjemt av supermannen min! :love017
 
Så stas! Har nesten lyst til å gifte meg igjen (med samme mann) fordi det var så gøy! :) Hvordan brudekjole har du lyst på?

Her hadde jeg forberedt meg på å rydde og vaske ut jula i dag, men det hadde mannen gjort i går... Og i dag vasket han både bad og soverom på eget initiativ mens jeg så på ski! Nå har jeg fått beskjed om å passe på bøllefrøet i magen på sofaen, mens han lager middag! Føler meg så uendelig bortskjemt av supermannen min! :love017

Store Vind er her inne på forumet, så jeg tør ikke si hva jeg har tenkt med brudekjolen! ;) Den skal passe meg i hvert fall, høhø :p
 
Hei! Jeg fikk positiv test 06.01. Og er 4 + 5 idag ;)
Håper på at det blir helt ut! :)
Er det noen som har lyst å fortelle meg hva slags symptomer dere har/hadde i uke 4/5? :)

Gleder meg til å skravle med dere fremover :) gøy å hilse på!
 
Hei! Jeg fikk positiv test 06.01. Og er 4 + 5 idag ;)
Håper på at det blir helt ut! :)
Er det noen som har lyst å fortelle meg hva slags symptomer dere har/hadde i uke 4/5? :)

Gleder meg til å skravle med dere fremover :) gøy å hilse på!

Hei! Velkommen ;)

Jeg har ikke, og har ikke hatt, noen symptomer ennå...bortsett fra at "tanta" ikke kom på besøk denne gang ;)
 
Hei! Jeg fikk positiv test 06.01. Og er 4 + 5 idag ;)
Håper på at det blir helt ut! :)
Er det noen som har lyst å fortelle meg hva slags symptomer dere har/hadde i uke 4/5? :)

Gleder meg til å skravle med dere fremover :) gøy å hilse på!
Gratulerer og velkommen :) Er nesten likt vi, jeg er 4+6 i dag :) Har ikke hatt andre symptomer enn litt strekking/rar følelse i livmor :)
 
Så godt å høre! Da er vi ganske likt i terrenget alle 3 ;)
Det blir jeg glad for å høre,da er d hvertfall ikke noe unormalt :)
 
Back
Topp