Bkno9005972
Andre møte med forumet
Da jeg fikk sa i september, begynte jeg å spotte og mistet symptomene. Skjønte at det kom før jeg begynte å blø.
Hvordan skjønte du det? Er så bekymret fordi det gjør ubehagelig vondt i livmoren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da jeg fikk sa i september, begynte jeg å spotte og mistet symptomene. Skjønte at det kom før jeg begynte å blø.
: pRandom spm: hvordan får dere til å skrive smileys og andre typer emojis?
: p
: D
: )
(du kan bruke denne rett fra tlf tasten)
: oops :
O . o
: @
Uten mellomrom
Synes kvalmen har vært bedre denne helgen.. Men i morgen må jeg på jobb for å fortelle sjefen og levere sykemelding (skal jobbe så mye jeg klarer..), så er redd den er tilbake da ved å stå opp tidlig, stresse og ikke minst reise til jobb... Reisesyken ble ekstrem ved svangerskap fant jeg ut
Jeg synes ikke at de med ukesindikator gir en god indikasjon på hvor langt jeg er på vei.. Hos meg forteller de meg at jeg er kortere på vei enn jeg egentlig er. Oppdaget det i første svangerskap når testen sa 1-2 uker mens hcg blodprøven var på over 3000....Godt å høretestet ikke igjen før i går da tanta fortsatt ikke hadde dukket opp og vi skulle på en fest
. Den er jo ganske sterk den testen min fra bt.
De har stemt bra på meg,men tydeligvis ikke alltid til å stole på daJeg synes ikke at de med ukesindikator gir en god indikasjon på hvor langt jeg er på vei.. Hos meg forteller de meg at jeg er kortere på vei enn jeg egentlig er. Oppdaget det i første svangerskap når testen sa 1-2 uker mens hcg blodprøven var på over 3000....
Den jeg tok i helgen sa 1-2 uker, selv om jeg med sikkerhet vét at befruktningen skjedde ca 19.12.'15 ~ og egget festet seg ca 22.12.'15Jeg synes ikke at de med ukesindikator gir en god indikasjon på hvor langt jeg er på vei.. Hos meg forteller de meg at jeg er kortere på vei enn jeg egentlig er. Oppdaget det i første svangerskap når testen sa 1-2 uker mens hcg blodprøven var på over 3000....
Hcg i urin og hcg i blod vil vel ikke alltid samsvare neiJeg synes ikke at de med ukesindikator gir en god indikasjon på hvor langt jeg er på vei.. Hos meg forteller de meg at jeg er kortere på vei enn jeg egentlig er. Oppdaget det i første svangerskap når testen sa 1-2 uker mens hcg blodprøven var på over 3000....
De har stemt her ogDe har stemt bra på meg,men tydeligvis ikke alltid til å stole på da![]()
Andre som sliter med å holde seg våken gjennom en hel dag?Ja, jeg sliter på dagtid også kvikner jeg til i 21 tida... Så tror jeg har litt reelt søvnunderskudd også for jeg får for lite søvn ogsåHeiI dag er jeg 6+5 og hadde planlagt å gå på en pilatestime, men her ligger jeg på sofaen trett og tom for energi. Gikk meg en liten tur, og sovnet med en gang jeg kom inn igjen. På jobb i dag var det ganske tungt å holde konsentrasjonen oppe, og hodepinen kom etter lunsj. Sovnet med en gang jeg kom jem.. Jeg er så takknemmelig for denne spiren som vi har ventet på i 2,5 år, og jeg vil gi den all den energi den trenger for å vokse.
Andre som sliter med å holde seg våken gjennom en hel dag?
Jøss, merkelige greier.. Skal prøve å slutte å vurdere de testene til en hver tid, lettere sagt enn gjortJeg synes ikke at de med ukesindikator gir en god indikasjon på hvor langt jeg er på vei.. Hos meg forteller de meg at jeg er kortere på vei enn jeg egentlig er. Oppdaget det i første svangerskap når testen sa 1-2 uker mens hcg blodprøven var på over 3000....